יום חמישי, 6 במרץ 2014

התאימי תסרוקת ליום חתונתך


כלות יקרות, הכתבה הזו בשבילכן!
מאחלת לכן המון מזל טוב. הכנות נעימות, שמחות, רגועות וקלות (:

על הכלה לדאוג להמון פרטים ליום החתונה, ודאגות לא חסר. אני ינסה להקל מעלייך לפחות את עניין התסרוקת שהיא אחת מההחלטות המכריעות ביותר למראה ביום חתונתך. השמלה והאיפור והשאר חשובים גם הם מאדדד, צריך לבחור שמלה שתהלום את הכלה, לא תשמין, לא תנמיך, לא תסרבל וגם האיפור חשוב בהתאמתו ובסגנונו. בכל מקרה הכל מאד חשוב והכל חייב להיות בהתאמה ובהרמוניה ולהשתלב זה עם זה.

אז לאחר שבחרת את שמלת חלומותייך הגיע הזמן להתאים לה את התסרוקת והאיפור.
את התסרוקת יש להתאים לכמה דברים:
1.      לאיפור כמובן
2.      לשמלה (האם היא קלאסית, כפרית או רומנטית. או אולי מקושקשת מאד או שמלת נסיכה.) ולמגבלות שקיימות לעיתים בשמלות כלה כגון: צווארונים מיוחדים, דוגמא דומיננטית צדדית, עניין בגב השמלה וכו..
3.      לסגנון החתונה (האם זו חתונה קיצית, חורפית, כפרית,וינטאג', סולידית, מפוארת או אולי חתונת בוקר וכו..)
4.      יש לברר קודם החתונה האם יש צורך בתסרוקת עם פאה או אולי שילוב.
5.      לטיבו של השיער, מה אורכו , האם יש פוני קצר שמגביל והאם יש מספיק שיער או שיש צורך בתוספות שיער.
6.      אם ישנו אביזר כל שהו דומיננטי שאמור להשתלב בשיער ולקחת תפקיד ראשי יש להתאים את התסרוקת בהתאם אליו.
7.      יש להתאים כמובן לפי מבנה הפנים שאבחנו בכתבה הקודמת (פנים אובאליות, ארוכות, עגולות, מרובעות, משולשות)
8.      יש להתאים לגובה של הכלה ולאורך הצוואר

אז לאחר שמנינו מספר רב של נקודות שבהן צריך להתחשב כדי להתאים ולבחור תסרוקת הולמת הבה נתקדם בתכלס בשטח!
אז ככה, אם החתונה והשמלה הולכות להיות כפריות/ וינטאג' פשוטות ורומנטיות התסרוקת שהכי תתאים היא כמובן כפרית "ופשוטה" עם שיער לא מעובד מידי, לא מראה מתוח ונוקשה אלה מראה מאד רך וקליל, ללא שבילים מוגדרים וסימטריה אפשר שילוב של צמות וסיכות פרחים מתאימות או סיכות זהב/פנינים עדינות וקטנות. תסרוקות נמוכות ןמרושלות יתאימו במיוחד .

למראה אלגנטי מאד או מפואר יש ליצור תסרוקת מוקפדת יותר ועם נוכחות, כיום מה שאפנתי מאד זה תסרוקות גבוהות עם פוני דומיננטי ונוכח. הכל מאד ניכר ו"מהונדס", הגבהות ונפחים יוסיפו והעיקר שהכל בקו מלכותי ונקי ולא זרוק ומרושל.

אם את בכוון של מראה נסיכותי , תסרוקת בשילוב כתר מאד תתאים, תסרוקות אסופות יתנו יותר גובה ומלכותיות אך גם תסרוקות פתוחות או חצי פתוחות יתאימו לתסרוקת עם כתר ויצרו ג"כ מראה נסיכותי.
אם חתונתך הולכת להיות חתונה מאד קלאסית ורגועה אז תתאים מאד תסרוקת בקו נקי אסוף גבוה וגם נמוך יתאימו רק המראה של השיער באופן כללי צריך להיות בקו מאד נקי וסולידי ולא מראה גרנדיוזי ובולט במיוחד וגם לא מרושל וטבעי מידי.נפיחויות והגבהות מוגזמות לא יתאימו. תכשיט עדין לשיער אכן יתאים לתסרוקת כזו ויכול לשדרג מאד.

את רוב התסרוקות ניתן לבצע בשילוב עם פאה. אך תסרוקות שצריכות להיות מפאה שלמה יש להן יותר מגבלות והמראה הכללי פחות טבעי וקליל.

לבעלות צוואר נמוך תסרוקות גבוהות ומורמות ופחות נפח בעורף ובצדדיו יחמיאו במיוחד. לאותן אלה שיש להן צוואר גבוה ,יתאימו תסרוקות נמוכות יותר עם נפח בעורף ובצדדים ושיער קצת מרושל ונופל.

אם הכלה נמוכה אז כמובן מראה של שיער גבוה ולא נמוך ונופל יתאים יותר וייתן עוד כמה סנטימטרים של גובה. והגבוהות פחות מוגבלות אלא אם כן הגובה ממש קיצוני אז תסרוקות נמוכות ובלי גובה ונפח יחמיאו ויאזנו.
שמלה עם צווארון גבוה/ סיני או דוגמא מעניינת בגב שחבל להסתיר אז תסרוקת אסופה גבוהה תבליט את הנתונים האלה.

לאחר שהתחשבת בכל הנתונים שרשומים למעלה את יכולה להתאים לך את התסרוקת המושלמת ביותר ליום המושלם ביותר בע"ה, ולגרום לכך שהתסרוקת תוסיף למראה הכללי שבחרת ותשדרג הכל. וכמובן תמיד חשוב להתייעץ עם המסרקת שבחרת וביחד איתה ועם העצות שיש לה ועם הנסיון שרכשה עם הזמן לבנות את המראה שהכי יחמיא לך ויתאים ללוק שבחרת.
ומה שהכי חשוב זה שאת הכלה, היצמדי לטעמך האישי ואל תושפעי מלחצי "הקהל" (משפחה, חברות, אופנה וכו...) סמכי על הטעם שלך ועל המקצועיות של המסרקת. דעות שלא שלך עלולות רק לבלבל ולגרום לחוסר שביעות רצון מהתוצאה הסופית.
המון בהצלחה וזכרי שאת הכלה, מגיעה לך את כל הסבלנות הנדרשת מכל הגורמים השותפים איתך ביום המיוחד הזה והעיקר תיהי סבלנית ונינוחה את!.
תמיד בשבילך,

רותי אוחיון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה