יום ראשון, 2 במרץ 2014

ג'ל לק – מה? למה? וכמה?


מי לא שמעה לאחרונה על הג'ל לק?הטרנד החדש שמשגע את העולם הגיע גם לציבור הדתי , אמנם בזחילה,  אבל לאט לאט אנחנו נותנות לו את הכבוד הראוי. הרי מי לא רוצה מראה מושלם של ציפורן צבעונית, מבריקה ומושלמת?!


מידי יום אני נשאלת לגביי הג'ל לק שאלות רבות כגון:
את מוכרת ג'ל לק?
למה אני לא יכולה לעשות אותו לבד? 
למה זה כל כך יקר?
שאלות אלו נובעות מחוסר ידע  על המוצר, אז בואו נעשה לכן סדר בבלאגן !
הכינוי " ג'ל לק " קצת מבלבל... 
מיד עולה לנו בראש המחשבה שזה בעצם לק שהמרקם שלו ג'לי,
והוא יעשה לנו קסמים ולא יירד לנו מהציפורניים כשבועיים!
בעצם הג'ל לק הוא סוג של ציפוי לציפורן טבעית בלבד ( יש ג'ל אחר שמיועד לבניית ציפורניים ) המיוצר מג'ל טהור, בעל יכולת היצמדות לשטח הציפורן. לג'ל יש פיגמנטים המעניקים לציפורן צבע עמיד יותר משל לק רגיל ואחידות בגוון. ייבוש החומר נעשה על ידי מנורת UV או מנורת LED .
בתחילה,  הג'ל הגיע בקופסאות קטנות, עם מבחר מצומצמם של צבעים, שהמריחה שלהן נעשתה ע"י מכחול.



במשך הזמן התחילו לצאת ג'לים בבקבוק עם מכחול ממש בדומה ללק, על מנת להקל ולזרז את זמן המריחה.  מכאן השימוש בכינוי "ג'ל לק" .


השימוש בג'ל לציפוי הציפורן הטבעית  ייעשה אך ורק אצל טכנאית ציפורניים מיומנת שעברה הכשרה מקצועית בתחום. חוסר ידע ומקצועיות, שימוש בחומרים ומוצרים זולים,  יכולים לעשות נזק לציפורניים שזמן רב ייקח לשקמם.שימו לב! אם הציפורניים שלכן דקות, מתפצלות, אחרי "טראומה" כלשהיא, אל תתפתו להשתמש בג'ל, תנו להן להשתקם ורק לאחר מכן תוכלו לצפות אותן בג'ל. אחרת הציפורן לא תתפוס את הג'ל והוא יתקלף בשלמותו.בשבוע הבא נסביר על התהליך, הסיבה לעלויות הגבוהות  והיתרונות הרבים שלו לעומת הלק הרגיל.אם יש לכן שאלות, או רעיונות שאתן רוצות שארחיב עליהן עשו זאת דרך המייל icshif@gmail.com

לשרותכן, חיה שיף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה