יום שלישי, 25 במרץ 2014

יצירת אשליה


מה לעשות שלא כולנו התברכנו בציפורניים האידיאליות ,צרות וארוכותאל דאגה , בכתבה הבאה אתן לכן כמה טיפים ליצירת אשליה של ציפורן צרה וארוכה.

את יצירת האשליה אנחנו מכירות מהלבוש (וכמובן לומדות הרבה מהטיפים של שיראל המופיעים בטור השבועי שלה). אין אחת שלא יודעת שאם היא רוצה להיראות רזה יותר היא תלביש בגד כהה כדי ליצור אשליה של גוף צר וצנום יותר. כשאנחנו רוצות להדגיש את האזורים המחמיאים בגוף שלנו נוסיף אקססוריז או צבע בולט.

בציפורניים, הצבע משחק תפקיד הפוך לגמרי. לעולם אל תשימי צבע כהה לציפורניים קצרות ורחבות , כאן הצבע הכהה יעשה את הפעולה ההפוכה וידגיש את מה שאת לא רוצה. במקרה כזה עדיף למרוח לק בצבעים טבעיים או בהירים. ואם את ממש מתעקשת על צבע כהה, השתדלי לא למרוח צבעים כהים מידיי . המריחה אמורה להיות באופן כזה שייצור אשליה של ציפורן צרה כדהלן:

תמיד כשמורחי לק יש להתרחק מ"מ מהקוטיקולה (העור שמסביב לציפורן) שהלק לא ייגע בעור כלל!!! תראי כשתקפידי על כך הלק יאריך ימים. במקרה שלנו, רצוי לשייף קודם את הציפורן במראה מעוגל ושפיצי, שיוף מרובע ידגיש את רוחב הציפורן הלא רצוי.התחילי למרוח לק מהאמצע אח"כ המשיכי למרוח לכוון שמאל , אל תתפתי למרוח על כל רוחב הציפורן אלא התרחקי כמה מ"מ מהקצה , שתיווצר כמין זווית של ˚90אח"כ מרחי מהאמצע לכוון ימין באותו אופן.

בתמונה הבאה ניתן לראות את ההבדל בין מריחה רגילה למריחה שאמורה ליצור אשליה של ציפורן צרה יותר.



 

בהצלחה!

ואל תזניחו את טיפוח הציפורניים גם עם הניקיונות לחג הפסח

לשרותכן תמיד

חיה שיף  icshif@gmail.com   

052-5646068

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה