יום שני, 24 במרץ 2014

איפור מינרלי


 

איפור מינרלי מכיל חומרים המצויים באדמה. בסיס האיפור המינרלי הוא אבן המיקה- בעלת פיגמנט חזק שמרוסקת לאבקה. האיפורהמינרלי נחשב טרנד חדש אך מקורותיו מצויים גם בהיסטוריה, האיפור המינרלי זכה לעדנה בין השאר בעקבות התפתחות אלרגיות לאיפור רגיל אצל חלק מהאנשים.

איפור בדרך כלל מכיל חומרים משמרים כמו פארבנים, וחומרים כגון טלק, עופרת שמנים וחומרים סינתטיים, חומרים אלו רעילים ואף מסרטנים. האיפור המינרלי אינו יכיל חומרים אלו אך כיום אין תקןמסוים או הגדרה חד משמעית לאיפור המינרלי ולכן חשוב לבדוק את הרכיבים.

המוצר המוביל ביותר הוא המייק אפ המינרלי- המייק אפ המינרלי הוא אבקתי- אבקה לא יכולה להתפרק ולכן אורך חיי המדף שלה ארוך יותר ממוצר נוזלי, היא גם לא יכולה לפתח פטרת כתוצאה ממגע אצבעות וחמצן, בנוסף האבקה גם קלה יותר על עור הפנים ולא חוסמת נקבוביות כמו מייק אפ נוזלי.

החומרים העיקריים ממנו עשוי איפור מינרלי הוא- אבן המיקה, טיטניום דו חמצני שהוא מסנן קרינה ובעל תכונות אנטי דלקתיות, אבץ ותחמוצת ברזל.

האיפור המינרלי אינו מכיל רכיבים כמו חומרי בישום, חומרי שימור ופיגמנטים סינתטיים אשר עלולים לגרום לתופעות לוואי כגון גירוי ואדמומיות.

האיפור המינרלי מתאים לנשים עם אקנה, נשים הרגישות למוצרי איפור- מוצרים מינרליים אינם סותמים את הנקבוביות ולכן הסיכוי לפתח אלרגיות מימוש במוצרים מינרליים הוא מזערי.

החברה הגדולה והמוכרת ביותר בארץ לאיפור מינרלי היא גאיהקוסמטיקס שלה קו מוצרי טיפוח וקו מוצרי איפור.

המוצרים מפתיעים לטובה, התרשמתי מאוד מהמייק אפ שנראה מעולה על העור והעמידות שלו מעולה.

עוד מוצרים מומלצים מגאיה: איילינר, סמקים וכל הטיפוח שלהם מעולה.

וההפתעה חברות, האיפור שלהם כשר לשבת ולפסח!

אשמח לשמוע תגובות של נשים שניסו איפור מינרלי.

שיהיה שבוע מקסים לכולן,

שלכן,

שלי קליין.

Makeup.klein@gmail.com

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה