יום שלישי, 3 במאי 2016

אין חכם כבעל נסיון

מוצרים שהתנסתי בהם לאחרונה וזוהיא דעתי עליהם.
מברשת לשיער של איקון.
המברשת יפיפיה ,בצורה חדשנית, אהבתי במיוחד את העיצוב החיצוני והנוח לשימוש,
המראה המבריק שלה יכול לשמש גם כמראה ניידת. המברשת יוקרתית, מגיעה במארז מדליק.
ההברשה נעימה וקלה, המבנה של השניים משלב שיניים קצרות וארוכות, מה שעוזר להתיר קשרים בקלות.
החיסרון שלה, אם מסרקים את השיער אחריי העיצוב, השיער מתחשמל. 



גימיק נוסף שהתנסתי בו ועפתי על הרעיון - קופסאת ההפתעות של גלאם גורו.
זו קופסא המלאה במוצרי טיפוח , שווי המוצרים שבפנים 300, כשבפועל את משלמת על המארז 79₪.
התנסתי במארז של פסח, הפתעתי לגלות בו 4 מוצרים בגודל מלא ועוד 4 בגודל של דוגמית.
סוף סוף יש לי אישור פרסום על התוכן
והנה רשימת המוצרים המדוייקת, בסוף בסוף אכתוב על המוצר שפשוט התאהבתי בו⬇️

המארז מגיע כך

ומבפנים נראה כך:

והתכולה המרגשת:

ולהלן הרשימה:

קופסת היופי שלך מכילה לפחות 5 מוצרים מתוך מגוון המוצרים הבאים + מתנה קטנה מאיתנו על כך שאת אוהבת אותנו, ואנחנו אותך:

1 .     Marine  - מארין – השקה בלעדית! - מוצרי אנטי אייג'ינג מתקדמים לשיער- מסכת הזנה מעוררת REVITALIZING HAIR MASK משיער יבש וחסר ברק למראה בריא וזוהר בחפיפה אחת  -מסכת קרטין משקמת KERATIN INFUSION MASK מסכה לטיפול עמוק מועשרת בקראטין ומתאימה לשיער יבש או פגום.150 מ"ל שווי 60 ₪, להשיג אצלנו באתר בגודל נוסף במבצע השקה.

2.      Marine מארין – מוצרי אנטי אייג'ינג מתקדמים לשיער שמפו מתקדם לשיקום השיער ABSOLUTE NOURISHMENT – RESTORATION SHAMPOO שמפו עדין ומזין לשימוש יומיומי לשיקום וטיפוח השיער (100 מ"ל שווי 20 ₪ להשיג אצלנו באתר בגדלים נוספים במבצע השקה)

3.      Tapuach – תפוח - סבון מוס רימונים. תכשיר קטיפתי לניקוי והסרת איפור 150 מ"ל ממיס ומנקה בעדינות את העור, יעיל להסרת איפור, מרגיע ואינו מייבש ומגרה.
מכיל תמציות קלנדולה רימונים וקמומיל לטיהור ולהגנה על העור ביחד עם חומצה לקטית לשיפור מנגנון החדירה של התכשיר .חסכוני וקל לשימוש. מוצר בגודל מלא. שווי 120 ₪, להשיג אצלנו באתר.

4.      Pupa  Diva's Lashesפופה  –  מסקרה HD לאקסטרה נפח. מברשת רחבה. מפרידה את הריסים, מעניקה עובי ונפח, אינה גבשושית. מתאימה לעיניים רגישות ומרכיבי עדשות מגע. למראה דרמטי, אינטנסיבי ומפתה. מוצר בגודל מלא. שווי 115 ₪.

5.      Lancaster - לקנסטר  CORRECT & BLUR Concentrate - מתקן & מטשטש. מוצר כוכב חובה להצטייד אתו כאשר אנחנו מחפשות שלמות. מרקם רך ופודרתי מעניק לעור מראה מאט ואחיד. מכיל פיגמנטים מחזירי אור שמטשטשים וממלאים במידית את הפגמים בעור. ניתן לשימוש לבד או מעל למוצר טיפוח כבסיס למייק אפ. העור נראה חלק, קורן וצלול מתמיד. מוצר בגודל מיוחד להתנסות.

6.      PAYOT  - פאיו – סדרת MY PAOT קרם לילה מזין ומרענן מתאים לכל סוגי העור, הקרם על בסיס תמציות מפירות העל גוג'י ואסאי, מזין ומחזק את העור, מתקן את האפידרמיס ומעניק הגנה מקיפה לעור הפנים (מוצר בגודל מיוחד להתנסות, להשיג בגודלו המלא במבצע פאיו באתר)

7.      PAYOT פאיו סדרת MY PAOT קרם יום על בסיס תמציות מפירות על – מעודד זוהר ובעל הגנה מקיפה לעור הפנים מתאים לכל סוגי העור (מוצר בגודל נסיעות, להשיג בגודלו המלא במבצע פאיו באתר).

8.      ANNY – מותג הלקים האמריקאי Anny מציע 114 גוונים שונים ומבטיח לספק את כל הטרנדים הלוהטים מעולם האופנה על גבי הציפורניים. הלקים של המותג האמריקאי הם הדבר הגדול הבא (6מ"ל בשווי 20 ₪)

 

וכמו שהבטחתי,המוצר שהתאהבתי בו-סבון מוס רימונים!

האריזה תמימה למראה , וכשלוחצים על הפקק הסבון יוצא בצורת מוס מוקף, מה שעוזר לא לבזבז כמות מיותרת של סבון, והוא מנקה את הפנים מדהים! אה והריח - גן עדן!

לרכישת הקופסא הקליקי כאן⬇️

https://www.glamguru.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה