יום שלישי, 2 ביוני 2015

מברשות איפור מתנה!

חברת רבלון האהובה מתחדשת! לאחרונה השיקו רבלון סט מברשות מקצועיות שכל אחת חייבת בתיק איפור שלה, רוצים לדעת מה חשבתי? רוצות להתנסות בעצמכן? הכל בהמשך הכתבה.

כבר עסקתי פעמים רבות בחשיבות המברשות ובהבדלים בין סוגי המברשות, מברשת איכותית יכולה לעשות פלאים וחשובה לאיכות האיפור. זהו בעצם הכלי שלנו, גם אם המוצרים שנניח על הפנים יהיו הכי מעולים, אם לא תהיה לנו מברשת טובה ואיכותית, האיפור יכול להיראות מרוח ולא אחיד ולפעמים אף עשוי לשרוט את העור ולצבור חיידקים.

מברשת טובה יכולה להישמר לשנים רבות לכן אני רואה בזה סוג של השקעה.. רבלון משיקה שלוש מברשות בסיסיות שכל אחת צריכה בבית, מברשת מייק אפ, סומק וצלליות.

המברשות עשויות משיער סינתטי איכותי ומאובזרות בידית עץ קומפקטית הנוחה לאחיזה ונכנסת בקלות לכל תיק איפור מה שהופך את המברשות האלו למושלמות! המברשות הרגילות שלי כל כך ארוכות ואני תמיד מתקשה למצוא להם מקום, עכשיו אני יכולה לקחת איתי את המברשות האהובות שלי לכל מקום בלי בעיה :).
איכות השיער של המברשות מעולה, רך וצפוץ מה שמאפר מריחה אחידה ונעימה על עור הפנים.
מרשת מייק אפ- עשויה מסיבים צפופים ורכים ובעלת מבנה מיוחד המאפשר להגיע לכל המקומות הקשים בקלות, כמו צידי האף, ומתחת לעיניים. יש לשים מעט חומר על המברשת או בנקודות על הפנים ולפזר בתנועות סיבוביות על גבי העור, לכיסוי מלא יותר יש להוסיף שכבה נוספת או בתפיחות על נקודות בעייתיות. המברשת מתאימה לכל סוגי המייקאפים.

מברשת סומק- מעוצבת מדהים ומתאימה להצללות חיטוב ולסומק עם תפוחי הלחיים. הקצה של המברשת אליפסי ומתאים למריחת סומק מחטב בצורה מושלמת. שיער המברשת צפוף והמריחה מתקבלת אחידה וטבעית, לא מותיר כתמים על העור.
מחיר המברשות 113 ₪ ברשתות הפארם.


בכדי לשמור על איכות המברשות יש להקפיד לנקות אותן במים פושרים וסבון, להדק את שיער המברשת (כדי לשמור על המבנה המברשת ולמנוע התפצלויות) ולהשאיר לייבוש כשהחלק של השיער באוויר.
רוצה להתנסות במברשות בעצמך? כל מה שעלייך לעשות זה לעשות לייק ולרשום תגובה לפוסט ותכנסי להגרלה. הזוכה כמובן תקבל את שתי המברשות המדליקות!
הזוכה יורכז ביום ראשון הקרוב (7.6.15)
אז למה אתן מחכות?!

שלך,
שלי קליין
www.shellyk.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה