יום שני, 1 ביוני 2015

אבישג ארבל


הכירו את מעצבת בגדי ההריון שהבינה את הפוטנציאל האדיר שיש במגזר הדתי ויצרה ליין למהדרין במיוחד בשבילנו-נשים דתיות.
שמה- אבישג ארבל.
אבישג  גאה בקולקציית המהדרין בה ניתן למצוא חצאיות ארוכות, חולצות מבד אוורירי ונושם, המקיימות את חוקי הצניעות.

המותג "אבישג ארבל" החל את דרכו בשנת 2005 במכירות בבית וגדל לרשת הנושאת את שמה של המעצבת (החנות הראשונה נפתחה במתחם בזל בתל אביב).  בנוסף עוד סניפים ב:  ירושלים, אשדוד , חיפה, הוד השרון, ראשון  לציון וחנות אונליין חדשה המשרתת נשים בכל רחבי הארץ .

 ארבל, נחשבת כיום לשם דבר בענף הלבשת ההיריון המקומי. קולקציית ההיריון של אבישג ארבל עוצבה מתוך תפיסה שלא צריך לפשוט רגל כדי להיראות בהריון כמו שאת רגילה- ברמה !

כל הקולקציה בעיצוב ייחודי ומחמיא לתקופת ההיריון, עשויה מבדים איכותיים ונעימים ותפורים כך שיגדלו עם הבטן.


לדברי אבישג: "תמיד האמנתי שבגדי הריון צריכים להיות המשך לבגדים שאנו תמיד לובשות – אלגנטיים, נוחים, איכותיים ומעוצבים ברמה גבוהה. הם גם לא אמורים לעלות יותר מבגדים דומים שאנו רגילות לקנות. אין סיבה שנתלבש אחרת ממה שאנו רגילות. אנו פשוט צריכות בגדים שאנו אוהבות לעונה חדשה, שלשמחתנו אנחנו גם בהריון בה. בגדי הריון צריכים להראות את הנשיות בתקופה המדהימה הזו באופן שידגיש ויחמיא לבטן היפה שלנו. זה מה שהנחה אותי מהקולקציה הראשונה ועד היום. מאז אני מעצבת גזרות שנראות נהדר בכל עת עם פטנטים מיוחדים להריון שהופכים אותן מושלמות ל 9 החודשים המיוחדים האלה ולחודשים הראשונים שאחריהם."




מחירים :
גופיות וחולצות טי 79-179 , חולצות אריג  179-249, שמלות 229-490 , מכנסיים 129-349  חצאיות 99-299 ,ג'ינסים 290-349.

רשימת החנויות :

בזל 38, ת"א. שדרות ממילא ירושלים . קניון שרונים – הוד השרון. רוטשילד 73, ראשל"צ . שדרות הנשיא 115, חיפה . בקרוב : חנות חדשה במתחם הקניות ביג אשדוד ואתר און ליין.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה