יום ראשון, 8 ביוני 2014

צנועות השבוע!

לרגל אירוע משפחתי, דנה ליפסקר נעדרת השבוע.
למרות שידוע לי עד כמה אתן אוהבות אותה ואת הדעה שלה, השבוע תצטרכו להתמודד עם דעתי.
כייף!
שבוע טוב!!!


 היילי אטוול לובשת שמלה פרחונית של הרמנו סקרוינו, השמלה סתמית מדיי בעייני, הייתי משלבת אותה דווקא עם שיער פתוח. וממש לא הייתי בוחרת אותה לארוע מתוקשר. שמלה קלילה ונחמדה , לא יותר.


 הלן מירן לובשת שמלה של הושן זהנג. היא פשוט מדהימה! הלוואי עליי להראות כך בגילה!
השמלה מחמיאה לה פלאים והנעליים משלימות את הלוק!


 זואי סלדנה בשמלה של צ'לו ונעליים של ג'ימי צ'ו. את הנעליים אני רוצה לעצמי(מחלת נעליים הוא שמי הראשון,אגב), השמלה נראת קלילה ואוורירית , גם הייתי שומרת לעצמי, אבל !!! עליה זה לא נראה טוב! הצבע מכבה אותה השמלה הרחבה גם בחלקה העליון וגם בחלקה התחתון לא עושה בכלל חסד עם זואי, קבלי את התנצלותי מראש..



 לאורה הגדוק לובשת חצאית של 'מאזר אוף פירל'. אחד הטרנדים הבולטים עכשיו זה משחקי שקיפות, כשראיתי את התמונה הזאת  התלהבתי, זאת דרך מצויינת לדוסית ליישם את הטרנד, 'הבסיס' מכסה את הברך והחלק השקוף זורם מעל. לאורה נראת נפלא, בעיה קטנה באורך הסופי של החצאית, בשילוב הנעל גורם לה להראות קצת דודתית..


 אוליביה פלרמו לובשת עליונית של אן טיילור. מושלמת מושלמת מושלמת!!ככה לובשים שחור עם שחור עם שחור. לא לשכוח, חייבים לשבור! אולביה הלכה על לק אדום כגוון שבירה.


 התאומות אולסון לבושות שחורים, אם ברגע הראשון זה מעט מאיים ברגע השני החלטתי שאני אוהבת -את השמלות,כן?! כי הנעליים מממ אם להיות עדינה, לא משו.... והאקססוריז ממש אבל ממש לא!!


 אמלי פוקס בשמלה של לואיס בקריה. השמלה יפיפיה הנעליים מדהימות,  אפילו התיק מושלם, גם השיער הוסיף נגיעה של קלילות. לגמריי אהבתי, רק שבתור חרדית שמלה כזאת היתה מצריכה אותי ללבוש חולצת בסיס, באסה.


 ג'סמין גווינס , פשוט נראת סבתוש, ולא במובן החיובי של המילה, העקב הקטנטן הגרב העבה הג'קט שיושב עליה נורא והתכשיטים סוגרים לה את פינת ה-90+.


גרטה גרוויג בשמלה של זאק פוזן. זאק פוזן הוא אחד המעצבים האהובים עלי!! הגיזרה של השמלה הזאת מושלמת, אבל לא על גרטה, אולי זה הפוזה אולי זה חיוורון פניה, משו שם לא מסתדר לי..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה