יום רביעי, 7 במאי 2014

ג'ורג'יה מיי ג'אגר היא הפנים החדשות של אנג'ל, הבושם האייקוני מבית טיירי מוגלר


"המותג אנג'ל מחובר מאוד לילדות שלי וממשיך לסקרן אותי מאז ומתמיד. זה מאוד מרגש להפוך לפנים החדשות של האישה של אנג'ל... 19 שנים אחרי אמא שלי!" ג'ורג'יה מיי ג'אגר.
בית האופנה הצרפתי, טיירי מוגלר, אישש בתחילת השבוע את השמועות שפשטו בחודשים האחרונים והכריז באופן רשמי כי הדוגמנית הצעירה, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, ביתם של סולן האבנים המתגלגלות מיק ג'אגר והדוגמנית ג'רי הול, היא הפנים החדשות שיובילו את הקמפיין של בושם אנג'ל האייקוני.

ג'ורגיה מיי ג'אגר, 22, הנחשבת לאחת מאייקוניות האופנה המעניינות של העת האחרונה, תעמוד בראשו של קמפיין חסר תקדים בעולם הבישום שיעלה לאוויר כבר ביוני הקרוב. הקמפיין יכלול פרסומים בעיתונות ובמגזיני האופנה הנחשבים, סרטונים בטלוויזיה ובאינטרנט לצד קמפיינים ממוקדים ברשתות החברתיות. מיי ג'אגר הצעירה הספיקה כבר לככב על שערי המגזינים המובילים בעולם כגון : British Vogue, American Vogue, Harper’s Bazaar, Dazed and Confused I.D.,,
 ועוד... ג'ורג'יה מושכת מעל מיליון עוקבים ברשתות החברתיות וידועה כאחת מבעלות הפרופילים החברתיים המדוברים ביותר (להתרשמות: #angeltribes #bewareofangels)

הבחירה במיי ג'אגר הייתה מתבקשת ומובנת מאליה כחלק מהחיבור המשפחתי שלה למותג הבישום. אמה, הדוגמנית ג'רי הול, הייתה הפנים של המותג בין השנים 1995 – 1997 וסמל להשראה עבור טיירי מוגלר עצמו ואורחת כבוד בתצוגות האופנה של המותג במרוצת שנותיו. השילוב בין היופי והזוהר המולד אותו ירשה מאמה לבין הגישה הרוקיסטית אותה קיבלה מאביה, מיק ג'אגר, הופכות את ג'ורגי'ה לבחירה מדויקת המרעננת את הקודים המבוססים של המותג עם סטייל טבעי , בשילוב עם גישה צעירה ובועטת.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה