יום רביעי, 7 במאי 2014

כחול ולבן - מה אומר עליי צבע הלק שבחרתי היום?


יום העצמאות אמנם כבר מאחורינו, אך האווירה החגיגית עדיין באוויר. דגלי הכחול לבן נראים ברחובות, על מרפסות הבתים ועל הרכבים החולפים.
"כחול ולבן הם לא רק צבעי הדגל" - כפי שאומר השיר. כחול ולבן אומרים הרבה על האישיות שלנו גם כשאנו בוחרות אותם כלק.
בחירת צבע לק מושפעת מעולמנו הפנימי . אנו יכולות להיות הכי אופנתיות בלבוש, נעליים ואביזרים נלווים, אך בחירת צבע הלק אינה קשורה להבנה שלנו באופנה. הצבע שנבחר יעיד המון על האישיות שלנו, על ההרגשה ומצב הרוח שלנו נכון לאותו היום שבחרנו בצבע הלק.

אז לכבוד יום העצמאות נרחיב על צבעי הכחול – לבן (צבעים בהירים וטבעיים) על פי שיטת האורה סומא.
כחול- הכחול הינו צבע אופנתי, ניטראלי ושקט. השמיים והים מזוהים עם הצבע הכחול המשרה תחושה של רוגע ושלווה. כחול הוא צבע שמתאים להכול, כמו  הג'ינס הכחול לגווניו שתמיד נמצא באופנה.
אך כשאנו מדברים על כחול בהקשר ללקים הוא משדר משהו אחר לגמרי.  הוא נותן תחושה של התבדלות וסלידה מה"זרם המרכזי" ( פריקיות)  וגם טרנדיות. לקים בגווני הכחול משדרים עומק ותעוזה, ייחודיות וסמכותיות.
לבן- - בקבוצת הצבע לבן נכלול את צבעי הבז' למיניהם, ניוד ופנינה. צבעים אלו נחשבים לצבעי בסיס שמתאימים לבגד כהה או בהיר בשל היותם צבע ניטראלי. המראה שלהם נקי וטהור, מעניק הרגשה של טיפוח מבלי להביע דעה נחרצת. נשים שמורחות אותם על הציפורניים הן כאלו שאפשר לסמוך עליהן. הם תמיד יהיו שם בשבילך, כמו שהצבעים האלו תמיד יהיו באופנה  ולא יישתנו.
אז עם איזה צבע שלא תבחרי, יום עצמאות שמח! קחי השראה מצבעי הדגל ותהיי  נינוחה ורגועה יותר.
שלך,

חיה שיף


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה