יום שני, 14 באפריל 2014

שיתוף הפעולה הבא של H&M יהיה עם אלכסנדר וונג



אתמול במהלך אירוע בפסטיבל המוזיקה קואצ'לה בפאלם ספרינגס, ארצות הברית, הודיעה H&M על שיתוף הפעולה הבא שלה עם אלכסנדר וונג.
שיתופי הפעולה של H&M עם מעצבי על מלווים בציפייה רבה וזו הפעם הראשונה שהרשת חוברת למעצב אמריקאי.
בראיון אמר המעצב שהוא נרגש להיות המעצב האמריקאי הראשון שמשתף פעולה עם הרשת.

מאז השקתו בשנת 2007, המותג הנושא את שמו של המעצב הניו-יורקי ביסס את מעמדו בזכות התחדשותו המתמדת והפרשנות החדשה שנתן למדים האורבניים. הסגנון של אלכסנדר וונג הוא משחק של ניגודים ושילוב טבעי בין המעודן והמלוטש לבין הלא-מושלם. הקולקציות שלו מתאפיינות בנקודת מבט אותנטית וכנה ותמיד משדרות קלילות ונינוחות.
קולקציית Alexander Wang x H&M תכלול פריטי לבוש ואקססוריז לנשים ולגברים ובהתאם לסגנונו הקליל של וונג, לצד פריטים אלו, יוצגו מספר מוצרי לייף סטייל מעניינים. הקולקציה במלואה תושק ותוצע למכירה בכ-250 חנויות ברחבי העולם ואונליין החל מה-6 בנובמבר, 2014.

"שיתוף הפעולה עם H&M הוא כבוד גדול עבורי. העבודה עם הצוות שלהם היא תהליך מרגש ומהנה. הם מאוד פתוחים ושמחים לבחון את הגבולות וליצור קרקע פורה ליצירתיות. זו דרך מצוינת עבור הקהל הרחב לחוות אלמנטים מהמותגAlexander Wang ומסגנון החיים שלו." אומר וונג.
"אלכסנדר וונג הוא אחד מהקולות החשובים ביותר באופנה כיום. הוא מבין בדיוק מה אנשים רוצים ללבוש ועושה את זה עם אנרגיה ותשוקה מדבקות. זו הרגשה נהדרת לשתף אתו פעולה השנה," אומרת מרגרטה ואן דן בוש, היועצת הקריאטיבית של H&M.

 תמונות היישר ממסיבת ההשקה בפסטיבל קואצ'לה.
בין הסלבס שהגיעו במיוחד לחגוג את המאורע נצפו: קיית בוסוורת', פרגי, קייטי פרי, איימי רוסום, איגי אזליה שגם הופיעה על הבמה ועוד אורחים רבים ומעניינים.

שיתוף הפעולה עם H&M הוא כבוד גדול עבורי. אלכסנדר וונג. צילום גטי אימג'ס

 
קיית בוסוורת' במסיבת ההשקה בפסטיבל קואצ'לה. צילום גטי אימג'ס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה