יום שני, 14 באפריל 2014

טייגר גבות ומתנה שווה במיוחד לחג הפסח!!


לקראת חג הפסח אחרי כל הניקיונות והסידורים הלכתי לבקר אצל טייגר שדאג לפנק ולסדר אותי וגרם לי להרגיש כמו מלכה. ברגע שנכנסתי טייגר ובלה אחותו קיבלו אותי באהבה, עם חיוך גדול, פינקו אותי בקפה ונתנו לי להרגיש מיליון דולר.
אתן מוזמנות לשמוע על החוויה המדהימה שעברתי וגם להשתתף בהגרלה שתזכה אתכם בפרס שווה במיוחד! (פרטים בהמשך).

שלי קליין בטיפול אצל טייגר ואחותו בלה

אז קצת על טייגר:
"טייגר", הוא "מלך הגבות הבלתי מעורער", הראשון שזכה לתהילה בתחום עיצוב הגבות, מעצב הגבות הצפוני שנחת בתחילת שנות ה 2000 הישר לכיכר המדינה בתל אביב והטביע את חותמו האישי כמעצב גבות על. בשנת 2005 הוא נסע להעניק מכישרונו לאמריקאים והותיר אחריו הלם רב בקרב ידועניות רבות. אילנית לוי הייתה אז אחת מלקוחותיו הראשונות ומי ששיווקה אותו היטב, אז הוא חזר אלינו עם כוחות מחודשים וסלון יופי מעוצב, שיקי, נודף סטייל ומפנק במיוחד יחד עם טייגר, צוות מנצח בשילוב אחיו גילי ואחותו בלה.
המקום מעניק שירותי מניקור ופדיקור, התזות, איפור קבוע, טיפולי יופי מפנקים ומרגיעים, וכמובן הדובדבן שבקצפת סידור הגבות הם רק חלק מהטיפולים שמחכים לכם.
תחילה פינקו אותי במניקור מושלם!! וטיפול של חיזוק הציפורניים ואטימתם נגד המים הקשים שיש בארץ, ישר הרגשתי את ההבדל, החוויה הייתה מדהימה, השיוף ומריחת הלק הייתה מושלמת ומוקפדת, לאחר מכן עברתי חוויה מדהימה אצל טייגר, הוא סידר לי את הגבות פשוט מושלם!! ולא הפסיק לתת מחמאות וטיפים וכמובן הסבר מעמיק על איך לסדר לעצמי את הגבות.
הצוות והאווירה במקום פשוט מדהימים, דואגים כל הזמן לשלומך, ונותנים לך את ההרגשה הכי כיפית ונעימה, לקינוח צבעתי את הריסים בשחור בכדי שידגישו את העיניים ונהניתי במכונת השיזוף במקום- מדובר במכונה חדישה המבצעת את השיזוף בעמידה וכך אפשר ליהנות משיזוף מלא מכל הכיוונים.
החוויה הייתה מדהימה, נהניתי מכל רגע ויצאתי בהרגשה מהממת!! אז לכל מי שרוצה להתפנק, לעשות שדרוג בלוק ולטפל בעצמה זה המקום.
טייגר מלך הגבות מעניק לנו טיפים לגבות:
*גוון הגבה- צריך להיות חצי טון יותר מגוון השיער, חייב להיות קונטרס
*צביעת גבות-מתאים לבלונדיניות טבעיות :הגבה בהירה ולפעמים שקופה ונעלמת,יש להכהות את הגבה בחצי טון יותר מהשיער הטבעה ולכהות שהפכו לבלונדיניות ,צריך להבהיר להם את הגבה ולגבות מלבינות, הצבע מבליט כשצובעים לכהה ומעדן כשצובעים לבהיר. מומלץ לצבוע אחת לחודש.
*מומלץ לסדר בין שבועיים לשלושה ובבית לסדר פעם בשבוע ביום קבוע, כל הקוצים מורידים בפעם אחת ולא גורמת לעידוד צמיחה
*לא להשתמש במראה מגדילה-היא מעוותת את הפרופורציות, אסור לסדר את הגבות כשמתמקדים רק בגבות, עיצוב הגבות חייב להיות בפרופורציה לכל הפנים.
*עדיף ללכת עם הצמיחה הטבעית של הגבה, סידור גבות פירושו רק לעדן את הצורה.גבה משורטטת\מדויקת\פיסולית יצאה מהאופנה ,למרות הטרנד הטבעי והעבה, לאשה קטנה עם תווי פנים עדינים, אסור לעשות גבה עבה מידה שלא מתאימה לפרופורציות שלה.
*גבות דלילות- חשוב לשמור על עובי הגבה, גבה דלילה נראית מרחוק חצי מהמציאות, לכן חשוב לשמור על מראה של גבה עבה, ניתן ליצור מראה של גבה עבה על ידי: איפור הגבה עם עיפרון\צללית\מסקרה ואיפור קבוע כמובן שמאד משפר את מראה הגבה לאורך הזמן הארוך ביותר.
*מכירים את ה"פטנט" שמרחק בין הגבות עושים לפי עיפרון במרכז הפנים?! אז תשכחו מזה! לכל אחת יש אף שונה ופרופורציות שונות לפנים, מרחק בין הגבות חייבים ליצור שיהיה מאוזן עם כל הפנים.
*גבות הרוסות\נשים מבוגרות עם נשירה נעזרות לעיתים קרובות לשיקום מראה הגבה באיפור קבוע. אסור להוריד את הגבה הטבעית ואז לעשות את האיפור הקבוע. האיפור חייב להשתלב בתוך הגבה הטבעית.
*אם יש אירוע, מומלץ להגיע יומיים לפני האירוע לסידור הגבות.
אז אחרי שהתרשמנו אתן מוזמנות כבר לקבוע תור אצל טייגר המדהים ואחותו בלה שיעניקו לכן חוויה בלתי נשכחת.
בנוסף טייגר מעניק מתנה שווה במיוחד לכל מי שעושה שיתוף ולייק לפוסט על הכתבה בדף הפייסבוק שלנו: טיפול פנים מפנק !!!

"טייגר", תש"ח 2 תל אביב  03-6411055
מוזמנות לעקוב גם בדף הפייסבוק: הפייסבוק של טייגר


אז שיהיה חג שמח לכולן! ולא לשכוח לשתף את הפוסט בפייסבוק על הכתבה ולהכנס להגרלה השווה.
שלכן,
שלי קליין

Makeup.klein@gmail.com


המקום המפנק










בלה ואורנה דץ




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה