יום שלישי, 8 באפריל 2014

להגיע לליל הסדר עם ידיים מטופחות???? כן זה אפשרי!


עוד פחות משבוע נשב כולנו מסביב לשולחן הסדר כאשר, ריח של פריחת האביב וניחוחות של תבשילים ממלאים את הבית, והכל סביב צחור נקי ורענן.
על כל זה עמלה לא אחרת מאשר עקרת הבית. וכשכולנו נשב מסביב לשולחן והיא תסתיר את עייפותה הרבה, עם חיוכים ונשיקות, ידיה יסגירו את העבודה הקשה שעברה תחת ידיה. הידיים שבישלו, חתכו, וקילפו. הידיים שסחבו שקיות של מצרכים, והניקיונות שהיו בדרך כלל עם הרבה מים וחומרים כימיים חזקים. אז למי שלא הקפידה ללבוש כפפות בכל פעם, קבלי טיפים איך להחזיר את החיות והמראה החלק לכפות הידיים.
-         ידייך שעמלו קשה נפגשו בהרבה מים וחומרי ניקוי מה שגרם ליובש בידיים ואדמומיות במקרה הטוב, ובמקרה הגרוע יותר אף לקילופים, וחתכים. כדי להתחיל עם שיקום העור שנפגע כבר הקפידי מהיום על מריחת קרם הזנה איכותי בכל בוקר בטרם התחלת הניקיונות, הקרם יוצר מעין חיץ בין כפות הידיים למים. פעולה זו חשובה לא פחות גם לפני השינה, אז יש זמן לחומרים המזינים להיספג בעור בצורה טובה. השתדלי לשמר נוהג זה גם לאחר הפסח, כדי למנוע הזדקנות של העור.

-         בימים אלו של ניקיונות מאסיביים , הידיים שלנו נחשפות למגע ישיר עם מים, סבון וחומרי ניקוי אגרסיביים. הקפידי ללבוש כפפות גם אם זה לא הכי נוח. אמנם גם ככפות הגומי הדקות גורמות ליובש, לכן, מרחי קרם בטרם הכנסת היד לכפפה.  תמיד תחשבי על התוצאות החיוביות שיהיו לכך בסוף התהליך...

-         פנקי את ידייך בסוף היום ( טיפול של פעם בשבוע) באמבט חמים של שמן זית מספר דקות. הוציאי אותן והספיגי את השאריות במגבת, או נייר לניגוב ידיים ותחושי במראה קטיפתי מענג.

-         בל נשכח, שבמראה של יד מטופחת יש לציפורניים שלנו חלק נכבד. גם הן צריכות טיפול ויחס. לכן משכי אותם במחזק לק שישמור עליהן וייתן להן את החיוניות להן הן זקוקות. המחזק יכל להוות גם כבסיסלכל לק שתבחרי הוא מקשר בין הלק לציפורן והוא מאריך את זמן עמידותו. כך, גם בזמן הניקיונות תוכלי להתגאות בציפורניים מטופחות.
-         כולנו הרי עסוקות בטירוף בערב החג, והרי למי יש זמן למרוח לק בכניסת החג. אחת הדרכים היעילות היא לעשות טיפול ג'ל קולור (ג'ל לק), כך גם תגני על ציפורנייך וגם תיראי עם ציפורניים מטופחות להפליא בליל הסדר.

אל תשכחי את עצמך בתוך כל הטירוף הזה של ערב פסח, דאגי להיראות נשית ומטופחת!

פסח כשר ושמח לכולכן!
חיה שיף



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה