יום שלישי, 11 במרץ 2014

אחוזת דאונטאון גרסת בני ברק


פורים מתקרב וגם בבלוג הלייף סטייל החרדי -'גלאטפיישן', מתחפשים. בהפקת אופנה שהושקה במיוחד לכבוד חג התחפושות הזה, נראות נשים צנועות באווירת התקופה הויקרטוריאנית בנשף מסכות פורימי ונוטף סטייל. האנינות החרדית, כפי שמעולם לא ראיתם בתמונות מרחובות מאה שערים, מתבטאת כאן בשמלות פאר, ריהוט שמרני וכבד והמון המון שיחת נשים של סלון עטיר ניחוחות של פעם.

גלאט פאשן, מביאה אליכן את הטעם החרדי במהדורה שעוד לא הכרתם.
אז אולי נשים ונערות חרדיות לא דופקות מחשוף ונעלי עקב למסיבות אפופות אלכוהול, אבל הן בהחלט בוחרות בקפידה מה ללבוש לאירועים החברתיים והמפוארים שלהן: חתונות ואירועים משפחתיים. כשאירוע כזה מזדמן לה, מתהדרת האשה החרדית במיטב מחלצותיה מבדים איכותיים וססגוניים, מסתרקת, מתאפרת ויוצאת לערב סוער בעזרת הנשים של האולם התורן.

בבלוג מתפרסמת אחת לתקופה, הפקת אופנה ברוח הקולקציות  העונתיות של מיטב המעצבים הגדולים, כשהכל מתורגם לתקנון הקפדני של שומרות ההלכה. בין הפקה להפקה מציעה 'גלאטפיישן' רעיונות לאאוטפיטים צנועים מבלוגריות אופנה בינלאומיות וכן מפרסמת במסגרת טורים של סטייליסטיות מהמגזר ומחוצה לו, רעיונות לשילובים מבגדים המוצעים ברשתות הגדולות כשהסטייליסטית "דגה" את פרטי הלבוש החסודים שבהן.










קרדיטים-
שיער: חיה דובוב,- מנהלת 'גלאט פאשן '
איפור: שלי קליין
סטיילינג: דנה ליפסקר
צילום: שחף מרגלית
דוגמניות: קורל, רוני, דנה ואפרת ל׳שחף מרגלית smm.co.il
שמלות – Touch טאצ'- מעצבות אופנה
נעליים: Lewen by La scarpa

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה