יום שלישי, 11 במרץ 2014

ג'ל לק – התהליך


השבוע נתמקד בתהליך הג'ל לק.
כשלקוחה מגיעה לטיפול ג'ל לק היא נהנית גם ממניקור יבש. ציפורן רטובה שלא התייבשה דייה
תהרוס את היצמדות הג'ל לציפורן.
השלבים המקדימים : חיטוי הידיים, דחיפת עור מיותר משטח הציפורן. שיוף קל על מנת להסיר את השכבות השמנוניות. מריחת מאזן חומציות, והתזת אלכוהול על הצפורניים.
מריחת הג'ל: מריחת שיכבה דקה ביותר של בסיס. הבסיס הוא שקוף וישנן הרבה נשים שמסיימות בו את התהליך ונשארות עם מראה של לק שקוף.
לאחר מכן, מריחת שכבה ראשונה דקה ביותר של הצבע הרצוי. כאן בד"כ הלקוחות מתעקשות שאמרח יותר חומר כי זה לא נראה כפי הצבע שהן רצו. חשוב לציין,  שבשכבה הראשונה הצבע נראה מאוד חיוור אל תלחצו על הטכנאית שתשים יותר חומר אחרת הג'ל ייפול לכן מהר מאוד. זאת משום שככל שיש יותר חומר השכבות הפנימיות לא מספיקות להתייבש והחלק הקרוב לציפורן נשאר לח ולא ייתפס.







תקשיבו לטכנאית שלכן , היא יודעת מה היא עושה!!!
מריחת השכבה השנייה גם היא תהיה מאוד דקה אבל עכשיו כבר הצבע נהיה יותר אטום ומושלם. במידת הצורך ניתן למרוח גם שכבה שלישית. לאחר כל מריחה הייבוש נעשה במנורת U.V או במנורת LED .
לסיום, מריחת הטופ קוט שהוא שקוף גם אך זמן הייבוש שלו ארוך יותר. לאחר הייבוש מנטרלים את הדביקיות של הג'ל עם אלכוהול.
עברו שבועיים או יותר וכבר המראה של הג'ל לא משהו. במצב הזה ישנן שתי אפשרויות.
אפשרות אחת היא למרוח לק באותו גוון של הג'ל ( חברות מסוימות מייצרות לקים באותו גוון של הג'ל) על החלק של הציפורן שגדל וכך תוכלי להישאר עוד קצת עם הג'ל.
אפשרות שנייה להסיר את הג'ל ולמרוח מחדש. ההסרה נעשית על ידי שיוף קל של הג'ל טבילת צמר גפן באציטון 100% הנחתו על הציפורן, ועטיפת האצבע עם נייר כסף. ממתינים 15 דקות, מסירים את הנייר כסף והג'ל ממש מתקלף כמו ניילון.






עלות הטיפול היא בין 100 ל-120 ₪. העלות הגבוהה של הטיפול היא בשל העובדה שהלקוחה נהנית גם מטיפול מניקור הכלול בטיפול , זמן הטיפול, וגם בשל העובדה שהחומר הוא מאוד יקר.
היתרונות הרבים שיש לג'ל לק על לק רגיל הם עמידותו של הג'ל לק לאורך זמן, שום חומר כימי אינו יכול לפגוע בו (אקנומיקה, אציטון) , מראה יפהפה ומבריק, פותר בעיית חציצה משום שאינו מתקלף. והכי חשוב שאין דבר שלא תוכלי לעשות עם ג'ל לק.
אם יש לכן שאלות, או רעיונות שאתן רוצות שארחיב עליהן עשו זאת דרך המייל icshif@gmail.com

לשרותכן, חיה שיף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה