יום שלישי, 25 בפברואר 2014

התאמת עיצוב השיער למבנה פנים


כפי שהבטחתי בכתבה הקודמת, היום אכתוב לכן על התאמת התסרוקת לפי מבנה הפנים.
כמו שאתן זוכרות בכתבה הראשונה דברנו על בחירת התסרוקת הרצויה בהתאם ללוק הקיים ובהתאם לשיער וכמובן בהתאם לקרבה שלנו בארוע ועד כמה יש לנו עניין לבלוט. לכל תסרוקת כמעט אפשר לתת את הטון הדומיננטי יותר ואפשר גם להפחית ולהרגיע ועדיין להשאר בקו שרצינו.

לאחר שבחרנו את התסרוקת שלדעתנו הכי תתאים ללוק ולסגנון הכללי יש להתחשב בכמה "כללי יסוד" שימנעו ממך טעויות ואם תלכי לפיהם תצרי את המראה הכי מושלם והכי מתאים שיבליט את מה שצריך ויוסיף וישדרג את המראה הכללי.

אז כך, יש מגוון מבני פנים וסגנונות, יש את בעלות הפנים הארוכות, ויש בעלות הפנים העגולות, הפנים האובליות, המרובעות עם עצמות מחודדות, ויש בעלות פנים משולשות, פני הלב.
קודם כל הביטי במראה כששיערך אסוף לאחור והחליטי לאיזה מבנה פנים את משתייכת ואפילו נסי מול הראי וראי אם זה באמת מה שמחמיא ומה שמטשטש (אם יש צורך בלטשטש...)

נתחיל עם בעלות פנים אובאליות- אלה בעצם פנים בצורת ביצה שהמצח והסנטר באותו הרוחב, ואלה הפנים שצורתם אידיאלית והכי פחות מגבילה. במקרה כזה אפשר לעשות כמעט כל תסרוקת אבל מה שכן, פוני על הפנים (בובה או צד) מלאים ועבים לא יחמיאו במיוחד. כדאי להמנע!

פנים מרובעות-אלו הן פנים רחבות בעלות מצח רחב, עצמות לחיים רחבות וסנטר רחב וזוויתי. לפנים כאלה התסרוקת שתתאים היא תסרוקת רכה ונשפכת, עם שיער נופל בצידי הפנים ולא מראה מתוח וצמוד. תסרוקות פזורות יתאימו במיוחד וגם הגבהות/ נפח באזור שמעל המצח יתאימו ויתנו השראה של פנים מאורכות וגם תסרוקות גבוהות ואסופות יתנו מראה ארוך.

פנים משולשות- צורת לב- במקרה כזה שהמצח רחב והסנטר צר מה שיחמיא במיוחד זה תסרוקות נמוכות שהנפח העיקרי הוא למטה בצדדים באזור הסנטר ולא נפח באזור שמעל המצח וצדדיו. שביל אמצע יכול לתת מראה של פנים צרות יותר ו"חתוכות" אך חייב לתת נפח באזור הסנטר כדי לאזן.

פנים ארוכות-  שהמרחק בין הסנטר למצח יחסית גדול והמראה הכללי הוא מראה מלבני וארוך, לבעלות פנים אלה תתאים תסרוקת עם פוני על הפנים כמו למשל פוני בובה או פוני צד, שביל אמצע זה אסון! ותסרוקות פזורות תתאמנה רק אם אורך השיער לא עובר את הכתפיים, נפח בצדדים ובכלל (שיהיה כמובן פרופורציונאלי ולא מעל המצח בלבד גם כן יחמיא ו"יעגל" את הפנים קצת.

אז לאחר שהתאמתן את התסרוקת לכל מה שנדרש, צאו לדרך, המון בהצלחה ואל תשכחו לחייך ולשמוח!
מזל טוב

שלכן, רותי אוחיון


מבנה פנים אובלי

מבנה פנים מרובע

מבנה פנים עגול



מבנה פנים בצורת לב
מבנה פנים מאורך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה