יום שני, 9 בדצמבר 2013

5 מוצרי איפור מנצחים

שלום לכל הקוראות, מחר מתחילה שנה חדשה וזה הזמן לעשות סדר במגירה, לזרוק את כל המוצרי האיפור הישנים ולקנות מוצרים חדשים וטובים יותר. הטכנולוגיה משתכללת ללא הפסקה וכן גם מוצרי האיפור משתדרגים, העמידות שלהם גבוהה יותר והפיגמנט חזק יותר.

והנה 5 המוצרים המנצחים שלי לשנה החדשה שכל אחת יכולה להרשות לעצמה:
* פריימר אידיאליסט של אסתי לאודר- זהו לא מוצר חובה אבל מומלץ מאוד לכולם ובעיקר למי שיש נקבוביות ו/או האיפור יורד לה מהר, הפריימר הוא השלב הראשון, אותו נשים לפני המייק- אפ, הוא משפר את עמידות האיפור, יושב על הנקבוביות והקמטים ונותן כיסוי מלא וטוב יותר.
האידיאליסט של אסתי לאודר הוא תכשיר המטפל בבעיות העור כגון: מרקם וגוון בלתי אחיד וסימני הזדקנות מוקדמת. המוצר מכיל 15 מרכיבים טבעיים ומעניק תוצאות לטווח הרחוק ולכן מומלץ להשקיע במוצר זה.
295 ₪ ל - 30 מ"ל או 430 ₪ ל – 50 מ"ל

• מייק-אפ Healthy Mix Seru- של – Bourjois אחרי המלצות רבות על המיק אפ גם אני החלטתי לנסות ובאמת התאהבתי. זהו מייק אפ סרום להאצת הזוהר, נוסחה היפואלרגנית המסייעת בהחלקת קמטים וקמטוטים וייצוב העור. המייק אפ מועשר בתמציות פירות המחזקות פעילות אנרגטית בתאי העור.
עשיר בויטמין B ו-C, סידן ברזל, אבץ ונוגדי חימצון.
המייק אפ נותן תחושה טובה וקלילה לעור הפנים, אינו מורגש, בעל כיסוי טוב וקליל, איתו את יכולה להגיע לכיסוי ולהרגיש לגמריי טבעית, במידה ואת רוצה כיסוי מלא את יכולה להניח שכבה נוספת בעזרת ספוגית בטפיחות קלות.
מחיר: 165 ₪ ל- 30 מ"ל

* קונסילר קולורסטיי של רבלון- לטשטוש כהות וסימני עייפות מתחת לעיניים, מטשטש פצעונים ופגמיפם בעור
הקונסליר מעניק מראה טבעי וכיסוי לכל היום נטול שומן, אינו מגרה את איזור העיניים, מכיל מסנן קרינה-
, מועשר במרכיבי לחות, ויטמינים, נוגדי חימצון SPF 15
(A,C,E)ונטול שומן.
הקונסילר קליל ואינו מכביד על איזור העיניים, אך אם זאת ניתן לבנות כיסוי מלא יותר. ניתן למרוח בעזרת ספוגית או מברשת קונסילר.
מחיר:77.5 ₪

• מסקרה לאש ארכיטקט 4D, של לוריאל פריז - נוסחת סיבי ה-4D להוספת נפח, הארכת הריסים, שיפור מרקם הריסים ועיצובם מחדש למראה עוצמתי. הסיבים המיוחדים מוסיפים נפח לריסים בכל מריחה של המברשת, מבלי לגרום לנוקשות של הריסים. על ידי כך, ניתן לשלוט במידת האינטנסיביות של הריסים.
ללא ספק המסקרה נתנה עיבוי ואורך לריסים וגם עיגלה אותם, בדרך כלל מסקרות שנותנות עיבוי לריסים יוצרות מראה סבוך לריסים, המסקרה הזו משאירה את הריסים מופרדות ויוצרת מראה מושלם לריסים.
תכולה: 10.5 מ "ל, מחיר: 119.99 ₪.

• צ'אבי סטיק של קליניק- שפתון בעל נוסחה עשירה בלחות, המכילה תערובת מיוחדת של חמאות, שמנים ונוגדי חמצון המסייעים גם בהגנה על השפתיים וטיפוחן תוך הזנה מיידית בלחות, הנותרת עמידה לאורך זמן. הנוסחה מכילה חמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו ושמן זרעי חוחובה, המותיר את השפתים רכות, גמישות ורגועות. הצ'אבי ארוז כמו עפרון שובב ומספק צבע עמיד וכיסוי שניתן לבנייה בשכבות.
בהתנסותי במוצר נדהמתי מהמרקם הרך והנעים שלו על שפתיים, זהו שפתון טבעי, לא אטום, נותן פיגמנט רך של צבע וברק, לא דביק. פשוט מדהים.
מחיר: 125 ₪.
אל תשכחי לשתף את הטור השבועי ולהכנס להגרלה.
שלכן,
שלי קליין.

לשאלות ובקשות. ניתן לפנות במייל :
Makeup.klein@gmail.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה