יום שני, 9 בדצמבר 2013

קונסילר





בנות יקרות, אחרי שלמדנו קצת על חשיבות הצבעים ועל השפעתם, אפשר לעבור לנושא לא פחות חשוב- הקונסילר כפתרון לכהויות מתחת לעיניים.
אני מניחה שרובכן נתקלות בבעייה זו מדיי יום ולא מצליחות להתגבר עליה, קונסילר הוא דבר מאוד חשוב בתיק האיפור ועושה שינוי מהותי בפנים ומשדרג את האיפור..
אז למה זה קורה?
ישנם כמה סיבות שבגללן אנו סובלים מתופעה זו, זה יכול להיות מעייפות, מוורידים שקרובים יותר לעור, צבע העור גם משחק תפקיד וגם עובי העור ומבנה העין.
ככל שהעין שתהיה יותר שקועה יהיה יותר צל ולכן זה יתבטא בכהות, אם העור דק הורידים יהיו יותר בולטים ויצרו כהות.
עוד מרכיב חשוב שחייבים לזכור כאשר מנסים להסתיר את הכהויות מתחת לעיניים- העור מסביב לעיניים הוא העור הכי דק והכי רגיש בגוף ולכן יש להתייחס אליו בהתאם.
כלומר, יש להזין את העור בקרם עיניים בלבד ולהסתיר את הכהויות עם קונסילר בלבד!- בגלל שעור העיניים דק ורגיש, החומרים המיועדים לו יהיו יותר עדינים מבחינת מרקם החומר אך עשירים בצבע ופיגמנט- וכך תקבלו תוצאה מקסימלית של טשטוש הכהויות ושמירה על עור העיניים. אין להשתמש במייק אפ על איזור העיניים משום שהוא יכביד על העין.
הכהות מתחת לעין מתבטאת בדרך כלל בצבע הכחול ולכן, כפי שהראתי שבוע שעבר כתום ינטרל את הצבע הכחול כשהוא מעליו ולכן נשתמש בקונסילר בפיגמנט כתום בכדי לטשטש את הכהות מתחת לעין.
אני שומעת רבות על נשים שמשתמשות בגוון יותר בהיר מתחת לעיניים וזה טעות. כאשר מניחים גוון בהיר יותר מתחת לעיניים לנשים עם כהויות- הדבר יגביר יותר את הכהות יצור צבע אפרורי ולא מחמיא.
לכן להקפיד להשתמש במייקאפ בגוון העור עם פיגמנט כתום בלבד.
או פגמנט מתאים לפי הבעיות הבאות: כהויות בגוון סגול- קונסילר עם תת גוון צהוב, כהויות בגוון חום- קונסילר עם תת גוון ורוד.
בנוסף לצבע המייק אפ ישנם סוגים של קונסילרים- חלקם יהיו נוזליים וחלקם מוצקים.
בדרך כלל המוצקים יהיו יותר מסיביים ויראו יותר על העור העדין ולכן אני ממליצה להשתמש בקונסילר נוזלי שעשיר בפיגמנט לתוצאה מקסימלית ועדיין טבעית.
את הקונסילר מומלץ למרוח בעזרת מברשת לכיסוי קליל שלא דורש רמת הסתרה גבוהה, אמנם אם יש כהויות גדולות יותר מומלץ לעבוד עם ספוגית בתפיחות ולהוסיף לפי הצורך מהקונסילר.
אחרי שמרחנו את הקונסילר והגענו לרמת כיסוי רצוייה, נטשטש מעט את הקפלים הקטנים שנהיו לאחר המריחה מתחת לעיין ונקבע עם מעט פודרה- חשוב להקפיד על מעט פודרה כי ברגע שתשימו הרבה פודרה האיזור יראה מפודר מדיי ולא טבעי. במידה ולא תשימו פודרה בכלל, הקונסילר יכנס לקפלים של העין ויראה לא טוב.
לבנות שרוצות להסתיר איזורים אדומים בפנים אפשר להשתמש בקונסילר ירוק מוצק או בקונסילר שהחומר שלו מלא יותר ולמרוח שכבה דקה בעזרת מברשת רק על האיזור האדמומי, לאחר מכן למרוח את המייק אפ ותראו איך הצבע הירוק נטרל את האדמומיות.
אחרי שלמדתן איך לטפל בעור הבעייתי האיפור יראה הרבה יותר טוב, זוהר והעור יראה צעיר ורענן יותר.
לכן מומלץ וחשוב לעבוד לפי השלבים.
לכל שאלה ובקשה אתן מוזמנות לפנות אלי במייל:
Makeup.klein@gmail.com
שלכן,
שלי קליין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה