יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

la gloire

מותג אופנה יוקרתי לנשים, לה גלואר

 ״לה גלואר" -מותג יוקרה  חדש שמטרתו ליצור חזון ייחודי, עקבי להלבשת אופנה מודרנית. המציע שמלות כלה וערב
  תוך כדי שימוש בגזרות מחמיאות ומדוייקות, בחירת בדים קפדנית שמוכיחה את האיכות הבלתי מתפשרת של השמלות, שיבוץ של אבני סברובסקי, פנינים ועוד עבודות יד מדויקות ויפות.

היוקרה בלה"גלואר" נעשית כדי למלא את כל הצרכים שלך: מארוחות בוקר , לקוקטייל לשעות אחר הצהריים במשרד, ועד לארוחות ערב מפוארות ופגישות עם ראשי ממשלה. וגם לאירוע פרטי חתונה, בר מצווה וכו,
לה"גלואר" נוסד בלונדון ובזמן האחרון  הגיע לירושלים, שבו הסטודיו ממוקם , בבניין אבן יפה צופה בעיר העתיקה,  בשכונת ממילא היוקרתית,  


ניתן להזמין שמלה שנעשית ע״פ מידות אישיות, וניתן לרכוש שמלה מהקולקציה,
מה שמבדיל את המותג, אלו גזרות  אנאליסטיות שנעשו בקפידה ובהתאמה לגוף האשה, גזרות שמדגישות את הנשיות בצניעות ובחן מבלי לחשוף את גופה, השילוב של הבדים הרכים עם הקשים , והכי חשוב הוא  שכל אישה שמודדת את השמלה מרגישה מיוחדת ושאינה דומה לאף אחת, מרגישה בולטת , עוצמתית וזוהרת. 

המעצבת הילה הגיעה מלונדון, למדה בבית ספר מרנגוני  לאופנה , אחד מבתי הספר היוקרתיים לעיצוב אופנה, ״אני ממשיכה את דרכה של אמי שהייתה יוצרת ואומנית דגולה מאוד, בהשראתה אזרתי את האומץ להמשיך וליצור, היא הייתה מעצבת שמלות בחסד עליון״  היא מציינת.. 
״המותג קיים בלונדון וכרגע אני מציעה את הקולקציה  גם בארץ כי אני יודעת בברור שיש קהל מסויים מאוד שמחפש נואשות את הסגנון הזה.״ אומרת הילה.
 
דף האינסטגרם lagloireofficial ובעמוד הפייסבוק la gloire.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה