יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

עמידות - זה שם המשחק

 - אינפליבל מט שחקן חדש בשוק- לוריאל משיקה מייק אפ עמיד ל 24 שעות.
כל הפרטים, ההתרשמות שלי וגם כמה טיפים קטנים לאיפור עמיד- כל הפרטים בהמשך.
אחד הדברים החשובים ביותר באיפור כלות, ערב או בכלל ליום יום הוא עמידות האיפור, אנחנו משקיעות זמן יקר בכדי להראות הכי טוב שיש, להסתיר פגמים, כהויות וסימני עייפות , ולכן אנחנו רוצות שהאיפור ישאר איתנו גם אחרי יום ארוך ומעייף. לי מאוד חשוב להשתמש במייקאפים ובמוצרים הכי עמידים שיש במיוחד כשאני מאפרת כלה או מלווה אני רוצה להיות שקטה ורגועה שהאיפור לא יזוז גם אם היא תרקוד ותזיע.
מותג האיפור לוריאל פריז משיק את מייק אפ אינפליבל מאט מייק אפ עמיד, קליל ונמרח בקלות. כששמתי לראשונה את המייק אפ התאהבתי בקלילות שלו, אמנם אני שמה מעט מיק אפ כי אני אוהבת אותו קליל אבל באמת שלא צריך הרבה ממנו, בכדי לקבל מראה טבעי ועמיד לכל היום.
המייקאפים הקונבנציונליים בגימור מאט יוצרים מראה "עשוי" מאוד, היוצר אפקט של שכבה עבה על עור הפנים. לעומת זאת אינפליבל מאט, במרקם נוזלי קליל (מים מהווים כשליש מהפורמולה) נמרח בקלות ועוטף את העור.

הפורמולה והטכנולוגיה החדשנית, פועלת לנטרול עור לא אחיד, עמום או בעל מרקם שומני.
אז מה זה הפורמולה?! מדובר בעצם בשילוב של 2 טכנולוגיות:
- פורמולה המכילה תרכובת מונעת זיעה, המרחיקה מים ושמן ושומרים על שלמות גוון העור.
- טכנולוגיה של מינרל אולטרה-סופג, מינרל שנוצר מסלעי הוולקני בעל יכולת ספיגה גבוהה של מים ושמן, ומנגד לא מונע את התאדות הזיעה. פועל כמו ספוגיות זעירות.
מבחן העמידות שלי- המייק אפ שרד ונשאר עלי מושלם ובמרקם מט גם אחרי 12 שעות. אני בדך כלל נוטה להבריק במצח, אבל עם האינפליבל לא היה לי צורך בכלל בתיקונים ופידור במהלך היום.
המרקם- מדהים! ממש קליל וטבעי גם במראה וגם בתחושה שלו על העור, הוא מתייבש מהר ולא הבריק במהלך היום.
האריזה- המייק אפ מגיע בשפורפרת נוחה וקומפקטית וניתן בקלות להכניס אותו לתיק האיפור. תכולה- 35 מ"ל.
המחיר: המחיר המלא של מייק אפ איפיליבל הוא 180 ₪ אך לכבוד ההשקה בחודש נובמבר ימכר מייק אפ אינפליבל  ב- 80 ₪ בלבד.
אופן השימוש: יש לנער היטב את שופרפרת לפני השימוש. עבור כיסוי מושלם, יש למרוח את המייקאפ על העור בתנועות מעגליות, בעזרת ספוגית או מברשת מתאימה..
בנוסף, מבצע מיוחד- מייק אפ עמיד אינפליבל+שפתון עמיד אינפליבל ב- 120 ₪ בלבד! - מבצע ממש שווה- 2 מוצרים מעולים במחיר מצחיק..

על השפתונים העמידים מסדרת אינפליבל מוזמנות לקרוא בכתבה הבאה.
מייק אפ אינפליבל, מוצע ב-7 גוונים:
10Porcelain
24- Golden beige
200- sand
30- Honey
Rose beige – 13
Natural rose – 12
Amber - 32


וכמו שהבטחתי, כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על איפור עמיד ורענן לאורך שעות :
פריימר- מעבר לכך שהוא מטשטש נקבוביות וקמטוטים הפריימר נועד לשמור על עמידות האיפור, לכן העדיפי להשתש בפריימר לפנים ולעיניים בכדי ליצור איפור עמיד שישאר איתך לאורך זמן.
פודרה-פודרה סופחת שומן ולכן חשוב לפדר מעט בשביל לא ליצור מראה כבד- בעיקר באיזור ה-טי או באיזורים הכי שומניים שלך.
דפי פודרה- למי שסובלת גם במהלך היום מההברקות על העור וצריכה פודרה לחידוש אתן פשוט יכולות לקחת אתכן בתיק את הדפים המיוחדים ובתפיחות לעבור על האיזורים המבריקים-
איפור עיניים- במידה ואת משתמשת בעפרון- תמיד תקבעי אותו עם צללית (בתפיחות מעל העיפרון בכל צבע שתבחרי), העיפרון נוטה להימרח והצללית מקבעת אותו.

שלך,
שלי קליין
www.shellyk.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה