יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

NEAT

NEAT, נעים להכיר.
מותג האופנה NEAT מתמחה בצווארונים ייחודיים לנשים, הוא מעוצב ומיוצר בתל אביב. מאחורי המותג עומדים בני הזוג הילה יחימוביץ' ועידו קדמון. הילה, שפעלה בשנים האחרונות בתחום עיתונאות האופנה, הרגישה שמשהו חסר בעיניה במלתחה הנשית – טוויסט קטן שיכול לשדרג את הלוק כולו. בעזרת בן זוגה הם הרכיבו יחד גזרה פשוטה אך מנצחת של צווארונים הבנויים כוסט, כזה שניתן ללבוש מעל או מתחת לבגד – פתרון נהדר עבור פריטים חשופים.

אז למה דווקא צווארון? מדובר בתוספת אופנתית ואלגנטית שנותנת מענה לנשים המחפשות מראה צנוע, חסוד ומכובד שהוא גם עדכני וטרנדי. כי מראה מהודק ומחויט לא חייב להיות שמרני ומיושן, להפך, צווארון סגור וחנוט הוא שיא השיק.
מגוון הסגנונות הוא רחב, מצווארונים קלאסיים ואלגנטיים דרך הטרנדים השלטים של העונה ועד למראות אדג'יים, עבור הנועזות שביננו.


קצת היסטוריה: אנחנו מודים ומתוודים – אנחנו לא המצאנו את הגלגל, פשוט שידרגנו אותו והפכנו אותו לשלנו. הצווארון הופיע בצרפת כבר באמצע המאה ה-19, לאחר מכן בשאר העולם. ה- Chemisette, "חולצה קטנה" – כשמו כן הוא, נלבש מתחת לבגדי הנשים כדי לתת את הטאץ' הנוסף הזה מבלי להחליף מלתחה שלמה. המראה שלו מזכיר מעיין סינר קטן, מרובע או מעוגל. נשים היו לובשות צווארון אחד לשעות היום ואחר, מפואר יותר, לשעות הערב. פחות או יותר באותו הזמן. בהמשך ובארצות אחרות הג'נטלמנים השתמשו בטריק דומה תחת הטוקסידו, במראה מצוחצח ונקי עם כמה שפחות שכבות.

מאז ועד היום הצווארונים ממשיכים לצוץ מדי פעם באופנה, תחת השם Dickey, פעם בשנות השלושים והארבעים של המאה העשרים ובהמשך בשנות השבעים. לצד צווארונים שנשים היו תופרות בבית להנאתן (תוך הוראות מדויקות ממגזינים מיוחדים), בשנות הארבעים היה זה מקובל שנותני שירות כמו מלצרים, עובדי מלון, נהגים ועוד לבשו צווארון עשוי קרטון או פלסטיק (!), שהיה ארוך יותר – הגיע עד מרכז הבטן והרעיון היה להשיג מראה מכובד ללא צורך לכבס שוב ושוב את החולצה מתחת לוסט או הז'קט.
בשנות השבעים ה-Dickey עבר טרנספורמציה והוצע לא רק כצווארון עם כפתורים אלא למשל כדמה של חולצת גולף – תשאלו את אימהותיכן האם היה להן פריט כזה בארון. בשנים האחרונות הם מקבלים נוכחות מוגברת בשאר העולם, בגזרת הסינר המוכרת וכן כצווארון נפרד ללא הבד שמכסה את אזור המחשוף, כלומר ממש כמו שרשרת.

הגזרות, הבדים והצבעים: גזרות הצווארונים של NEAT שונות וייחודיות, בפיתוחן הושקעה מחשבה רבה. התוצאה: צווארוני וסט סופר נוחים שניתן ללבוש מתחת לחולצה או לשמלה, וגם מעל לבגד - בכדי ליצור לוק ייחודי ובלתי נשכח.  התפירה האיכותית, שנעשית כאן בישראל, כוללת בדים שאינם מתקמטים, כגון כותנה ופשתן בשילוב לייקרה, בדים דמוי עור, שיפון ועוד, בטקסטורות, פרינטים ובשלל צבעים.
בקולקציה הנוכחית קיימים שמונה דגמים שונים, בשתי גזרות: גזרת אלכסה (ע"ש אלכסה צ'אנג) – צווארון בעל כפתור אחד, וגזרת ג'יין (ע"ש הגברת בירקין) – צווארון בעל ארבעה כפתורים.


חנות האונליין באתר ETSY: https://www.etsy.com/shop/Neatcollar
טווח מידות: XS(34-36)-L(42-44)
טווח מחירים: 150-250 שקלים. כעת בסוף עונה – עד 30% הנחה על מגוון צווארונים.
FOLLOW | TAG | LIKE US: @neatcollar #neat.collar

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה