יום שני, 21 בספטמבר 2015

טומי הילפיגר אביב 2016





ברוכים הבאים לגן עדן. באביב 2016 טומי הילפיגר יוצא למסע אל הקריביים, המקום שבו צבעים זורחים ושילובי דוגמאות מיוחדים פוגשים במורשת עם טוויסט. המסע  כולל בילוי מהנה במי הטורקיז של ג'מייקה ושיטוט רגוע בחופי החול הרך של מוּסטיק, המקומות שאירחו כוכבי רוק ומשפחות מלוכה ויארחו את הדור הבא של "משפחת הילפיגר". באביב 2016 אין כללים, אז פשוט תישענו לאחור ותשתחררו.


קולקציית אביב 2016 היא מחווה לקלילות של החיים באי, שבו נגיעות אקלקטיות מעוררות לחיים גזרות קלאסיות. פריטים בעלי הדפסים של צמחים וחיות, בהשראתו של אומן הטקסטיל המפורסם יוזף פרנק, וטלאים בגוונים טרופיים ופסים נמרצים מזריקים אנרגיה לבגדי הקיץ ולעיצובים. ז'קטים מג'ינס עברו הדהיה כדי להעניק את האפקט האהוב, והודגשו בסרטי עיטור ובשוליים עם תפרים עליונים. סוודר הקריקט המסורתי הומצא מחדש בסריג ביתי, חולצות הפולו עשויות סריג מרושת וחולצות האוקספורד עוצבו באופן אישי עם לולאות רקומות. את הפרטים האומנותיים האלה ניתן למצוא בכל פריטי הקולקציה, החל מתיקי החוף המרווחים, בנעלי הסניקרס בעיצוב Mule uc  ועד לנעלי האספדרייל הכוללות מספר שכבות.


יש גם קריצות לסגנון הנופש האקסצנטרי של אישי-מפתח בריטיים שביקרו באיים לעתים קרובות בשנות ה-70 המוקדמות. חליפות הג'קארד נארגו עם חוטי מתכת המתוכננים להחזיר אור, ובגלימות המשי השתלבה בקלילות דקדנטית. הדגמים שטופי-השמש פונים לדורות חדשים של אנשי העולם הגדול, שדואגים למראה חיצוני מושלם בעזרת כובעים סרוגים ססגוניים ותכשיטי חרוזים.


אביב 2016 מוקדש כולו לתשוקה למסעות, להתנזרות מהמרוץ של חיי העיר ולהתענגות על החופש שמקנה סגנון אישי: אז תספגו קצת וייב חיובי וקדימה לדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה