יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

עדיים מכל הלב



כמה פעמים חלמתם להיכנס למקום חווייתי שגורם לכם לקחת החלטה שעל החוויה הזו חייבים לחזור במהרה? מקום שהוא שילוב של גלריה עם אווירה קסומה ומיוחדת  שמשלבת סדנאות אמן השראתיות?

עדיים מכל הלב הוא מקום שאת חייבת לעצמך את הביקור בו לפני שתתאהבי עד כלות.
מדובר בגלריה קסומה שהיא גם בית המלאכה ובעיקר משפחה. מעצבת התכשיטים יען, הבעלים,  יחד עם אחותה של - איילת (שהיא גם דוגמנית הבית) וגיסתה ריקי,  יצרו מקום מיוחד. מקום שבו כל החלומות מתגשמים. הם יעצבו ויכינו עבורכן את תכשיט חלומותיכם- הכל לפי טעמכן, רצונכן, ואף בהתאמה לביגוד או לנעליים והכי חשוב- לתקציב.   

הסטודיו מיוחד במינו ומורכב מהיצע לא שגרתי של תכשיטים בסגנונות רבים ושונים וממגוון רחב מאד של חומרים. תוכלו למצוא החל מתכשיטים קלאסיים ואלגנטיים משולבים באבני חן ופנינים  - דרך תכשיטי אופנה עדכניים – ועד שילובים יוצאי דופן ומרהיבים בין אופנה עכשווית לקלאסיקה יוקרתית.
קולקציית סתיו חורף 2015-2016 מורכבת מחמישה קווים שנותרו בהשראת חמש נשים חזקות ושונות באירועים שונים של חייהן
קולקציית כלות
הכלה של עדיים מכל הלב היא כלה זוהרת, מתוחכמת, שיודעת בדיוק מה היא רוצה. לא עוד ליד, לא עוד בערך אלא תכשיט שמעוצב בדיוק לפי רצונה וטעמה של כל אחת ומגיע לרמת דיוק של החומרים שמהן עשויה השמלה. ישנה גם אפשרות לקשט את הנעליים שיהוו תכשיט תואם.
בסטודיו מאמינים כי כל אחת מתאימה  להיות סינדרלה ליום אחד וזה דבר שמקפידים עליו בסטודיו מכף רגל ועד ראש.
קולקציית הזוהר
בקו השני ניצבת הלקוחה  הזוהרת. שכל אירוע שהיא פוקדת זו הפקה בפני עצמה ולכל מקום שהיא הולכת- כל המבטים הולכים אחריה. ללקוחות נוצצות אלו עדיים עיצבו את קולקציית הסברובסקי שמשדרת מראה יוקרתי קלאסי נקי עדין ומפואר. הכול כמובן לפי אישיותה של הלקוחה ובהתאם לאירוע.
Fashion jewelry
הקו הידוע של הסטודיו מציב בפרונט את הסטייליסטית- מכתיבת האופנה. האישה שמעודכנת לפרטי פרטים מה הכי חם היום על המסלולים בבירות האופנה השונות. התכשיטים שמיוצרים בהשראת הקולקציות הכי חמות שמוצגות בשבועות האופנה, הם קולקציה מאוד מבוקשת בסטודיו. בין השאר ניתן למצוא את שרשראות ה-STATEMENT – השרשראות הידועות שעושות את כל ההופעה  ומגיעות במגוון גדלים, צבעים וחרוזים. גם העגילים בהשראת בית האופנה הנחשב DIOR  קיבלו מקום של כבוד בסטודיו והם נמכרים בהמוניהם. אלו התכשיטים שיקבעו אם את IN או OUT.
הקולקצייה הטיבטית
הטרנד  שסחף את כל הארץ ובעיקר את הנשים שנוחות מקודשת עבורן אבל עם זאת הן לא מוכנות להתפשר על פחות מהופעה מדויקת.  הקולקציה נוצרה בהשראה  טיבטית שמשתלבת מצויין עם הלוק האווירי הנינוח והאתני  של הגלביות.
משחקים בצבע
הקו האחרון  מותאם לנשים  צבעוניות במיוחד שהבגדים משקפים את האישיות הקורנת, השמחה והאנרגטית שלהן. הקולקציה מעוצבת בשלל אבני חן שמותאמות לבלוט על רקע של בגדים בצבעים אחידים ונועדו לסובב ראשים ולהדגיש את ייחודיותה של כל לקוחה. אנחנו בסטודיו מאמינים שכל אחת צריכה תכשיט שמח לענוד ביום בה אנרגיה טובה- היא המפתח שלה להצלחה.

כל התכשיטים  בסטודיו מיוצרים בהקפדה רבה על איכות החומרים, ואיכות המוצר הסופי. כל תכשיט מיוצר במהדורה מוגבלת ויען מספרת שלפעמים, לקוחה נכנסת בדיוק באמצע הכנתו של תכשיט חדש ומתאהבת בו והיא לא מספיקה לייצר אפילו תכשיט זהה נוסף.
הסטודיו איננו מקום רגיל. יען, היא עובדת סוציאלית מבריאות הנפש, וכאג'נדה היא מעסיקה רק פגועי נפש המוכרים לסל שיקום. בנוסף- רווחי הסטודיו מוקדשים  לקידום אג'נדות חברתיות ועזרה לאנשים.
"מרבית הדגמים מיוצרים במבחר מצומצם לשמחת הלקוחות, והן חוזרות שוב ושוב" אומרת יען, "אנחנו מקפידות שהתכשיטים שלנו מיוצרים באהבה גדולה מכיוון שבסופו של דבר הם מיועדים להיות תכשיטים שאוהבים לאנשים שאוהבים במחירים שאוהבים ".
הסטודיו ממוקם ברח' יוסף ספיר 1 (הכניסה מסביב), קריית-קריניצי, רמת-גן. טלפון 3007155 077 
חפשו אותנו בפייסבוק
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה