יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

גאונות זה שם המשחק



לאחרונה השיקה לוריאל אפליקציה חדשה ומהפכנית המאפשרת התאמת איפור אישית. 
את האמת שזה הדבר הכי גאוני וטרנדי שיצא לאחרונה! לא במקרה שם התוכנה הוא "מייק אפ ג'יניוס"- גאון באיפור.

האפליקציה הושקה בעולם לפני כחצי שנה, בצרפתית ובאנגלית עם למעלה מ- 11 מיליון הורדות, וכעט מגיעה גם אלינו אחרי שקטפה את פרס החדשנות בתחום היופי של מגזין "מארי קלייר" לשנת 2015.
“Makeup Genius”
מאפשרת למשתמשות לחוות ולראות בזמן אמת ותוך כדי תזוזת הפנים אילו מגווני האיפור המוצעים מתאימים ביותר לעור הפנים שלהן, עוד טרם רכישת מוצרי האיפור. האפליקציה משתמשת במצלמה הקדמית של הטלפונים הניידים והטאבלטים למיניהם והופכת אותם למעין מראות וירטואליות, כך שהמשתמשות יכולות לבחון מבחר גדול של מוצרים ו\או מראות איפור של המותג, תוך שהן מחזיקות את המכשיר הנייד מול פניהן.
 התאמת האיפור מתבצעת בשלושה דרכים שונות: ע"י סריקת ברקוד של המוצר הספציפי, התאמה לפי מוצר וצבע מקטלוג המוצרים בתוכנה, או התאמת לוק מלא מתוך מאגר מיוחד של מראות איפור מהשטיח האדום: ג'ניפר לופז, אווה לנגוריה, ג'וליאן מור ועוד. בלחיצה אחת קטנה תוכלי לקבל את הלוק של הכוכבת על הפנים שלך באופן מאוד מוחשי. 
בנוסף מתחת לכל לוק תוכלו לראות את מוצרי האיפור בו השתמשו ולהחליט מה מתאים לך ואיזה מוצר לקנות.
הרעיון הוא לאפשר למשתמשות לראות כיצד חלק מהגוונים הנועזים והאופנתיים ביותר יכולים להתאים לגוון עורן ושערן. כל זאת מבלי להתנסות בטסטרים כלל!
השקת האפליקציה בישראל נערכה בשיתוף פעולה עם שניים מהמאפרים המובילים בארץ- נטאשה דנונה ואסף באבו זאת על מנת ליצור את הלוקים הכי טרנדיים המותאמים ללקוחה הישראלית.
את כל התמונות וכל מראות האיפור יכולה המשתמשת לשמור ולשתף בפייסבוק או באינסטגרם. בנוסף, יכולה המשתמשת לשמור סרטון עם הלוק החדש שלה ולשתפו.

אני ממש השתעשעתי מהאפליקציה והדבקתי גם את כל החברים, בלחיצת כפתור אפשר להחליף לוק ולנסות מוצרים שונים בצבעים שונים, בשבילי זה כמו חנות ממתקים! 
הטכנולוגיה מתקדמת מאוד וההדמיה מאוד מוחשית כך שבאמת תוכלי לראות איך נראה הליפסטיק או הסומק, ואפשר להגיד ביי ביי לדיילות שלפעמים מציקות או לטסטרים ה לא סטריליים. אין ספק שזה הדבר הבא בעולם האופנה.
האפליקציה חינמית, ידידותית לשימוש, קלה, נוחה ומתאימה לכל נערה/אשה וזמינה למכשירי אייפון ואנדרואיד מכל הסוגים..
רוצות לראות מה הכוכבות הגדולות חשבו על זה?
https://www.youtube.com/watch?t=25&v=QuY6aAHBigM
עוד לא הורדתן? חייבות לנסות!!

שלך,
שלי קליין
www.Shellyk.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה