יום שלישי, 16 ביוני 2015

BANDITA

לפני כשבועיים איפרתי להפקת טורבנים למעצבת אפרת הראל.
בהתחלה הייתי סקפטית, אבל מהר מאוד הבנתי שלא מדובר בסתם אביזר לשיער, הטורבנים של בנדיטה כל כך כיפיים ומתאימים לכל אירוע  והכי חשוב, הם הכי שיקים שיש! אז גם אני התחדשתי בבנדנה היסטרית!! ואפרת מפנקת גם שתיים מכן בבנדנה שיקית, קיצית ומגניבה. הכל בהמשך הכתבה..
על הסט פגשתי את אפרת הראל מעצבת מקסימה בת 33 שעזבה את כל עיסוקיה ופתחה ממש לפני כשלושה חודשים את המותג ההיסטרי- BANDITA (בנדיטה). מותג חדש לסרטי שיער וטורבנים, צעיר וכיפי. מגיע ב שלושה דגמים שונים הן ככיסוי חלקי והן ככיסוי מלא- טורבן מלא, חצי טורבן וסרט.
בשנה האחרונה הטורבנים חזרו לאופנה ובגדול, פריט אקססוריז שבקלות יכול לשדרג לך את השיער, אפילו עם קוקו מרושל פתאום השיער שלך מקבל צבע, עניין ומקפיץ את ההופעה כולה. יש לך באד הר דיי פשוט לשים את הטורבן ואת יכולה להרגיש מסודרת, מתוקתקת והכי שיקית לכל אורך היום.

הבנדנות של BANDITA ממש גמישות ומושלמות למבנה הראש, כל המוצרים עשויים בדי סריג איכותיים, אלסטיים, נושמים וREADY TO WEAR  ללא ליפופים וכריכות במגוון רחב של צבעים ודוגמאות.
קיימים צבעים חלקים, או עם שלל צבעים והדפסים מגניבים לקיץ. המגוון הגדול של הצבעים והדוגמאות מאפשרים לך לבחור את ה BANDITA המתאימה ביותר ללוק, למוד ולמצב רוח שלך כך שתהיי את .

העבודה על הסט היתה כיפית וזורמת, המותג הביא איתו אווירה של קיץ, צבעים ואנרגיות. ולכן גם באיפור בחרתי בצבעים יחסית שקטים, האיפור לא עמוס ורועש מדיי.
מדובר בלוקים מאוד טבעיים ויומיומיים המתאימים לימי הקיץ החמים בהם עומס של איפור יכול ליצור כבדות ואיפור לא עמיד, עם הסרטים של בנדיטה פשוט מספיק איפור טבעי וקליל ולמי שרוצה לשדרג טיפה ליפסטיק..
מתות לראות כבר את התמונות?!


אפרת מחלקת לשתי בנות טורבים מהממים!! כל מה שאת צריכה לעשות בכדי להיכנס להגרלה זה עלייך לעשות 2 דברים:
1.לעשות לייק ושיתוף לפוסט שלי הזה.
2.  לייק לעמוד של BANDITAhttps://www.facebook.com/banditaheadwear?fref=ts
שתי דקות ואחד מהטורבנים יכולים להיות שלך. אחלה דרך לפתוח את הקיץ.





BANDITA. I'ts all in your head

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה