יום חמישי, 2 באפריל 2015

ליפסטיק

 

מותג האיפור לוריאל פריז השיק לאחרונה סדרת שפתונים עמידים המעניקים לשפתיים צבע עשיר, לחות ועמידות עד 24 שעות ב- 16 גוונים מהממים!

כולנו יודעות שאחד הדברים החשובים באיפור היא עמידותו. ולכן אני מעדיפה להשתמש במוצרים הכי עמידים שיש כשאני מאפרת כלות או בנות לאירועים שונים, כך אני רגועה שהאיפור ישאר איתה עד לשעות הקטנות של הלילה וישרוד צילומים, ריקודים ונשיקות.

במיוחד כשמדובר בליפסטיק, שהוא המוצר איפור הכי פחות עמיד,וכל מי ששמה ליפסטיקים יודעת שצריך לשמור עליו בקפידה שלא ימרח או ירד. במיוחד כשאוכלים ושותים, הסיכויים שלו לשרוד הם אפסיים.




חברות איפור רבות כבר עלו על הבעיה והוציאו קולקציה של ליפסטיקים עמידים לשבת, לאירוע או אפילו ליום יום כדי להראות הכי מסודרת ומתוקתקת שיש לכל אורך היום.

את האמת, שהפעם הראשונה שנתקלתי בליפסטיקים של לוריאל היה באחד המסעות שלי בחיפושים אחר ליפסטיק עמיד וצבעים יפים כי המבחר של השפתונים העמידים לא מאוד רחב.. אחת הדיילות הראתה לי את קולקציית האינפיילבל של לוריאל (INFALLIBLE) והצבעים פשוט קרצו לי, וורודים, אדומים, סגולים, טבעיים, ממש כל הצבעים שרק יכולת לחלום עליהם בליפסטיק עמיד. עשיתי טסט על היד והמשכתי בסיבוב בקניון , ניסיתי טסטים שונים של ליפסטיקים עמידים של חברות רבות. כשהגעתי הביתה וניסיתי להוריד הופתעתי בטירוף מהליפסטיק של לוריאל הוא פשוט עמיד מאוד והצבע שלו נשאר מהמם בדיוק כמו שהיה, אז הלכתי להתחדש בקולקציה החדשה של לוריאל והנה ההתרשמות שלי:




הליפסטיק מגיע עם שני צדדים:

שלב ראשון- מורחים שכבה אחידה של ליפסטיק על השפתיים ומחכיםדקה לייבוש. (מומלץ לא לחכך שפתיים עד לייבוש השפתון, משום שבליפסטיק עמיד אין לחות והוא אינו קרמי כמו ליפסטיק רגיל .חיכוך השפתיים יהרוס את מריחת השפתון ויבליט קילופים).

שלב שני-לחות!! לאחר מריחת הליפסטיק אתן עלולות להרגיש יובש, הצד השני פותר לנו את הבעיה ונותן לנו בוסט של לחות המרגיע את השפתיים ונותן ברק טבעי.- ניתן להשתמש בלחות לפי מידת הצורך לאורך היום.

הנוסחה החדשה מכילה ג'ל, המשלב חומצה היאלורונית, פיגמנטים עמוקים ותחליב בוהק.

המברשת: נוחה מאוד לשימוש  ולמריחה מדויקת.

המריחה: נעימה, קלה והצבע עשיר.

העמידות: עמידות גבוהה! עמיד במים, בחום ובכל בעיה אשר עלולה לצוץ. הדבר היחידי שיוריד אותו זה מסיר איפור עמיד או שמן.

הצבעים: מטריפים ומגוונים! אתן יכולות להתרשם מהקולקציה הפרטית שלי עם 7 גוונים מופלאים.

מחיר: 122 ₪. בחודש אפריל מחירו יהיה 55 ₪ בלבד.

 

עוד כמה טיפים ודברים שאת חייבת לדעת כשאת משתמשת בליפסטיק עמיד.

1.ליפסטיק עמיד מתקבע על עור השפתיים ומייבש אותם מעט וכך עלול להדגיש יובש וקילופים. הפתרון- לעסות בעדינות את השפתיים עם פילינג או מברשת שיניים לפני השימוש בשפתון, כך ששפתייך יהיו חלקות, ללא קילופים והמריחה תהיה אחידה ועמידה יותר.

2. בכדי למרוח שפתון מדויק ואחיד מומלץ להשתמש בעיפרון שפתיים בצבע זהה או דומה, לשרטט את מסגרת השפה ולמלא את פנים השפתיים. ליפסטיק עמיד קשה מאוד לתקן ולכן העיפרון הואמסגרת טובה, רק לאחר שאת שלמה עם מריחת העיפרון עברי לליפסטיק העמיד.

3. שפתונים עמידים ניתן להוריד רק ע"י מסיר איפור דו פאזי, או שמן, לא לשפשף את השפתיים עם מסיר איפור אחר. השמן או המסיר איפור ממש ממיסים את הליפסטיק ומוריד אותו בקלות.

4. אם את משתמשת בשפתון עמיד ואת רוצה לשים מעל גלוס או ליפסטיק אחר, דעי כי זה יפגע בעמידותו. שפתונים רבים מכילים שמנים וחומרים אחרים אשר פוגעים בעמידות הליפסטיק העמיד, לכן העדיפי להשתמש רק בלחות של השפתון העמיד.

5. אם את חושקת בליפסטיק עמיד במראה מט, יש להשתמש רק בשכבה הראשונה ולא בשכבת הלחות. אם את מרגישה שהשפתיים מאוד יבשות ואת חייבת לחות פשוט שימי מעט משכבת הלחות וספגי אותו בעזרת נייר.

6. הדבר היחידי שיכול לפגום לנו בעמידותו של הליפסטיק במהלךהיום או האירוע הוא שמן, לכן העדיפי לא לאכול מאכלים שומניים. מה שהתגלה גם כפטנט שמאוד עוזר לשמור על המשקל  J

 

פסח ממש בפתח וזה הזמן להתחדש בצבעים אביביים ועמידים לליל הסדר, ולימי הקיץ החמים המגיעים אלינו בקרוב.

שיהיה לכולנו חג שמח וצבעוני..

שלך,

שלי קליין.

makeup.klein@gmail.com

www.shellyk.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה