יום חמישי, 19 במרץ 2015

REVLON LOVE IS ON…

REVLON LOVE IS ON…
הגיע הזמן להתאהב מחדש,
רבלון חושפת את המיתוג החדש שלה וגם מוצרים חדשים ומומלצים לקיץ 2015.

כולנו מכירות את רבלון, מותג איפור בינלאומי מהמובילים בארץ!
אני כבר הרבה שנים מכורה למייק אפ ColorStay, וכמובן שלעוד מוצרים רבים וטובים שלהם.
גם הכלות שלי ישר מתאהבות במייק אפ כשאני שמה להם אותו, כי הוא קרמי ונעים, נראה טבעי וקליל ונותן כיסוי במקומות שצריך קצת יותר. ואני יכולה להיות רגועה במיוחד באיפור כלה, שהמייק אפ לא יזוז ויראה מושלם גם אחרי שעות רבות.
אין ספק שהקו שמנחה את החברה הוא טרנדיות, עמידות, ובעיקר איכות J לכבוד קיץ 2015 משיקה רבלון מוצרים חדשים ומהפכניים במיוחד לעור בוגר. כל הסיקור על המוצרים בהמשך הכתבה...
בנוסף חושפת רבלון  את המיתוג המחודש - love is on בהשראת אהבה, תשוקה והתאהבות.
"הרעיון לlove is on- הגיע מהמסע שלנו אחר מציאת רגש אוניברסלי מעורר השראה. אהבה היא ללא ספק הרגש החזק ביותר והחיובי ביותר", אומר לורנצו דלפני, נשיא  רבלון. "במהלך המסע שלנו לאהבה מצאנו  שהאהבה היא בלב ליבה של המילה רבלון- REVLON  וה-on  נמצא בסוף המילה. כאשר אתה על "on"  אתה פתוח לכל הרגשות של אהבה פיתוי ותשוקה".
כך שאם תיתקלי בפרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות עם האייקוניות של המותג: האלי ברי, אמה סטון ואוליביה ויילד, כבר תדעי במה מדובר.
בנוסף, רבלון  משיק את הלוח האינטראקטיבי הראשון מסוגו בטיימס סקוור בניו יורק שיאפשר לאנשים לחלוק את אהבתם מכל רחבי העולם  7 \24. הלוח האינטראקטיבי כולל מצלמה בשידור חי  שלוכדת את "רגעי אהבה" על גבי הלוח. אנשים מכל רחבי העולם מוזמנים להצטרף להשתתף בלוח המודעות הגלובאלי על ידי הצגת האהבה שלהם באמצעות תיוג באינסטגרם: #LOVEISON hashtag.
ואחרי כל זה, עוד הפתעה קטנה- האיפור כשר לפסחJ
אז זה הזמן לקנות ולהתחדש במוצרים מעולים וכשרים כך שתוכלי להיראות במיטבך בערב החג וגם לאחריו J



CC CREAM- זהו מוצר יחסית חדש בשוק, בדומה ל BB CREAM , מדובר במייק אפ קליל בעל כיסוי עדין, מכיל לחות ומקדם הגנה. השוני בין השניים הוא שה CC  גם מתקן פגמנט/גוון עור. כלומר, למי שסובלת מאדמומיות או פיגמנטציה רצוי להשתמש ב CC CREAM.
ה CC CREAM של רבלון מכיל spf 30, מתאים לכל סוגי העור ומכיל גם אנטי אייג'ינג אשר מטפל בסימני הזדקנות ראשונים, מה שנותן לו יתרון נוסף ומשמעותי.
ה CC CREAM  של רבלון קליל ונעים, נותן כיסוי עדין, נמרח בקלות ונראה פרשי וקורן. אני אוהבת למרוח את המייק עם מברשת ומתעכבת על נקודות ספציפיות שאני רוצה יותר לטשטש עם ספוגית.
יש למרוח לאחר ניקוי יסודי של הפנים כמייק אפ או כפריימר, כלומר לעבוד איתו כשכבת בסיס שתאזן את גוון העור תיתן בוסט של לחות וכיסוי מלא יותר.
מחיר: 164.90 ₪ ל 30 מ"ל



FILLER- מוצר מדהים שרבלון משיקה! זהו מוצר חדש בשוק, ואני מאמינה שזה רק תחילת דרכו, הפילר הוא קרם נעים המועשר בחומצה הילארונית, ממלא קימטוטים באופן מיידי וניכר לעיין. אני קוראת לו קרם הפלא, מי לא רוצה לקום בבוקר ולהעלים את הקמט הזה ליד שהעין שממש מציק לה, עכשיו זה אפשרי בדקה אחת בלבד, פשוט ממלאים בטפיחות את הקמט עם הקרם וממתינים מספר שניות לפני מריחת האיפור.
דבר נוסף שאפשר לעשות עם הפילר הוא פשוט לערבב טיפה מהפילר עם הקונסילר וכך תקבלו קונסילר שממלא במעט את הקימטוטים.
הדבר הבא בעולם האיפור!
מחיר: 134.90 ₪ ל 12.2 מ"ל.

קונסילר-  קונסילר הוא אחד המוצרים החשובים ביותר בתיק האיפור שכן קונסילר טוב ומתאים יעשה פלאים למי שסובלת מכהויות ונפיחויות. אך עם זאת מאוד קשה למצוא קונסילר טוב, בגוון הנכון, בעל כיסוי טוב, ולא כבד מדיי כי בכל זאת העור שמתחת לעיניים מתקמט יותר מהר.
רבלון משיקה קונסילר חדש המתמקד בטשטוש וכיסוי כהויות. הקונסילר מכיל ויטמין C ותמצית ליקריץ המסייעים בהבהרה והפחתת סימני פיגמנטציה. נשים רבות מדווחות על שיפור ניכר בנראות של כתמי הגיל. אני אהבתי כי הקונסילר לא עובד רק על כיסוי הכהויות אלא עוזר לשפר אותם ונותן טיפול ושיפור לטווח ארוך.
יש להניח מתחת לעיניים ולטשטש עם המייק אפ לקבלת צבע אחיד, אם יש כתמי פיגמנטציה יש להשתמש באופן נקודתי על הכתם.
מחיר: 96.9 ₪ ל 7.4 מ"ל


עיפרון גבות- הגבות הם המסגרת של הפנים ולכן חשוב להקדיש דקה גם למילוי הגבות. לרובינו יש חורים בגבות או גבות דלילות ולכן אחרי שהתאפרתן חשוב למלא את החורים ואת הדלילות, עיפרון טוב יעשה את העבדה ויראה טבעי ולא מצוייר. רבלון משיקה עפרון גבות חדש שמגיע בכמה גוונים כך שתוכלי להתאים אותו לגוון שלך. מהצד השני יש ג'ל עם מעט צבע שנותן טאצ' אחרון של מילוי הגבות וגם מדביק אותם טיפה כדי שהשיערות הקופצניות לא יזוזו - מעולה במיוחד למי שסובלת משיערות קופצניות.


Revlon Moisture Stain- לקינוח, הפייבוריטים שלי- ליפסטיקים, ליפסטיקים זהו מוצר האיפור שכל אישה חייבת במגירה הליפסטיק יכול לשדרג כל איפור בשנייה, והצבעים- מעלפים! לכבוד הקיץ רבלון משיקה 12 גוונים חדשים ומרעננים בגרסת גלוס מה גם שהליפסטיק של רבלון הוא מסדרת ColorStay  כך שהוא עמיד לאורך זמן ועשיר בלחות ,ויטמין E  ואלוורה מה שנותן תחושה פחות יבשה על השפתיים.
אז שיהיה חג שמח, מלא באהבה, יופי והעצמה נשית J

לפרטים נוספים על love is on  בקרו באתר :
www.revlon.com/loveison  או באינסטגרם: #LOVEISON

שלך,
שלי קליין


www.Shellyk.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה