יום ראשון, 22 במרץ 2015

ריח האביב



זהו, השבוע התחיל האביב וזה רשמי, אפשר להריח את הניחוחות של הפרחים, הציפורים מצייצות והשמש קורצת. ואין זמן יותר טוב להתחדש בניחוחות חדשים לקראת הקיץ הקרוב.
המבחר הוא עצום ומבלבל אז אני הולכת לעשות לכם קצת סדר, וגם המלצה לבושם לגבר שזו אחלה מתנה לחג J

לנשים:


·        MARC JACOBS – אני מאוהבת בבשמים שלהם, העיצוב של הבושם תמיד נראה יפה ומעוטר, ממש יצירתיות אינסופית, והריחות... תמיד מפתיעים אותי מחדש, בהשראת השמיים הכחולים ורוח החרציות הרעננות מעצב העל MARC JACOBS מאדיר את משפחת Daisy עם ניחוח חדש לחלוטין – Daisy Dream, רק השם שלו כבר עושה לי חשק להתבשם, מאין תחושה של קיץ, כיף, ילדותיות והמון קסם.,. בושם נשי פרחוני ומלא חיים. הניחוח קליל ואוורירי, ואי אפשר שלא להתאהב בו, הבקבוק כמו הריח משדר רעננות, פריחה, והמון קסם.
תמציות הבסיס הן מושק ממכר, קוקוס, עץ לבן של אוכמניות, אשכולית, אגס עסיסי, יסמין, ליצ'י בשרני וויסטריה כחולה.
משאיר שובל של ריח שאי אפשר להתעלם ממנו.

            מחיר לצרכן: 50 מ"ל – 450 ₪ / 100 מ"ל – 605 ₪






·        ROYAL MARINA RUBIS- לבשמים של ברינה דה בורבון תמיד יש אמירה- אציליים ומשדרים מלוכה ופאר, גם הריחות דומיננטיים ותמיד יש לי צורך להריח אותם שוב ושוב כדי להבין את המסתוריות שלהם. לכבוד הקיץ הקרוב מרינה דה בורבון יצרה ניחוח המשקף באופן מושלם את העושר והאוצרות השמורים ביותר של עולם הממלכה - עולם מלא בהרמוניה, טקסיות, יוקרה ואלגנטיות מהפנטת המאפיינת את ארמון המלוכה הצרפתי. הניחוח נפתח ברעננות פירותית של גוייבה, תפוז ולימון. תווי האמצע פרחוניים ואלגנטיים; מימוסה, אדמונית, ורדים ויסמין ונחתם בתווי אמבר עצים, מושק ואלגום.
העיצוב גם הוא, משדר את עולם המלוכה ומעוטר באנבי חן ורוביס ומעוטר בכתר- הסמל של משפחת המלוכה.
הניחוח מאוד פירותי ואביבי, מפיץ רעננות אך גם מתיקות מעודנת. משדר נשיות חזקה, אלגנטיות ומסתוריות, הריח לא מאוד דומיננטי אך עם זאת  משאיר חותם.

תכולה: 50 מל ניתן להשיג בסופר פארם בלבד 99 ₪
תכולה: 100 מ"ל להשיג ברשתות הפארם 149 ₪

אין דבר יותר ממגנט ומושך מריח גם שלא במודע אנחנו נמשכים לריחות. זו הסיבה שאני אוהבת לבחור לבן זוגי את הבושם, כשהוא שם בושם שאני אוהבת אני רק רוצה להיות בקרבתו. אז אם אין לכן בושם שמשכר אתכן? או שסתם בא לכן לפנק את הבעל לחג, זה הזמן, שני בשמים חדשים שאי אפשר שלא להתאהב:




·        MONT BLANC EMBLEM INTENSE- בושם חדש לגבר משדר גבריות ואלגנטיות. ריח פרשי ורענן עם נגיעות של קינמון חושני, אגוז מוסקט  וניחוח עצי שנותנים טוויסט בעלילה ומעדנים את הריח במתיקות קלה. התווים העליונים מביאים עימם ניחוחות של תפוח עם נגיעות עלי כותרת. תערובת התבלינים, האשכוליות וההל מחוללת תחושה חושנית על העור, כמו קרח על פסגת רכס הרי המון בלאן. העלים סגולים, הפצ'ולי ופולי טונקה מייצרים מפגשים מנוגדים בין חום לקור, אלגנטיות ועוצמה.
ממגנט את הסובבים, מותיר את חותמו ומשכר כל פעם מחדש.
העיצוב בהשראת הכוכב המפורסם של המותג מון בלאן, מאוד סולידי ואלגנטי ומאוד ומזוהה עם הריח והמותג. 
אחד הבשמים האהובים עלי לגבר! ועמיד בטירוף!

תכולה:  100 מ"ל E.D.T
מחיר השקה: 323 ₪



·        סוף סוף זה קורה! מותג האופנה הבריטי DUNHILL מגיע לישראל ומשיק בושם יוקרתי לגבר:
Desire Black לגבר המתוחכם והמסוגנן.
מותג האופנה הבריטי דנהיל מגיע לראשונה לישראל ומביא עימו בשורה חדשה של יוקרה.

דנהיל מוכר בעולם כסמל סטטוס יוקרתי של אופנה ואקססוריז לאניני טעם. אלפרד דנהיל, מייסד החברה, בנה מותג מוקפד, עם ניחוח אריסטוקרטי בטוויסט עדכני, ששומר על רלוונטיות כבר יותר מ-100 שנה. 

דנהיל משיק בושם חדש לגבר –הניחוח מאוד אירופאי, משדר עושר ועוצמה. תווים ראשוניים של תערובת תמציות הדרים מעודנות, ברגמוט ואשכולית, מעט פלפל שחור. תווי אמצע של שמני זעפרן וברוש עשירים המשרים ניחוח אלגנטי קלאסי, ורד טורקי, לבונה ערבית ופרסי ענבר המוסיפים עוצמה וחמימות. תווי בסיס של אמבר, מאסק ופאצ'ולי.
אני אוהבת בשמים שיש להם אמירה וחותם וזהו ללא ספק אחד מהבשמים היותר טובים שהרחתי, משדר המון עוצמה, כובש ומשכר ועושה חשק להריח אותו שוב ושוב.


תכולה:  100 מ"ל e.d.t
מחיר השקה: 199 ₪


עוד לא התחדשת? מדובר במחירי השקה אז כדאי למהר.
שלך,
שלי קליין.

www.shellyk.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה