יום שלישי, 10 במרץ 2015

שלי בודקת


עור הפנים הוא אחד הדברים החשובים ביותר והבולטים ביותר בפנים, ואין מה לעשות לכולנו יש פגמים כאלו או אחרים, אם זה מהשמש הרוצחת שיש לנו בארץ או בגלל תזונה לא נכונה וחוסר טיפול בעור הפנים. כבר בגילאי העשרים, אנחנו יכולים לראות קמטוטים קטנים וסימני פיגמנטציה.

כמובן שהטיפול הכי טוב זה לשמור על עור הפנים מפני השמש, תזונה נכונה וניקוי פנים והזנה בלחות בוקר וערב.
אבל בשלב מסוים שהגוף מפסיק לייצר קולגן והפנים כבר פחות מוצקות ואלסטיות יש פתרון!
היום השוק כל כך פרוץ בנושא ההזרקות (בוטוקס והחומצה הילרונית), כל רופא, קוסמטיקאית יכולה להזריק ללא שום פיקוח לעיתים.
מה גם שזה דורש תחזוקה תמידית.

כאשר הגעתי למרפאה של ד"ר חייטון הבנתי שזה לא סתם עוד מקום שעושים בו הזרקות. לפני הכל, מומחי ד”ר חייטון מסתכלים על התמונה הכוללת ולא מתמקדים במילוי קמט מסוים אלא בפתרון כולל לבעיית הזדקנות העור, נערכת פגישה בה מאבחנים את הבעיה ולפי זה קובעים את אופן הטיפול. מה גם ששיטות הטיפול שם הם מדהימות ומגוונות ובטכנולוגיות הכי חדישות שקיימות.



ד”ר חייטון, הינו רופא מרדים, PH.D, M.D, מומחה בטיפולי לייזר חדשניים לשיקום העור ומשמש כמנהל רפואי של בית חולים פרטי, מ.ר.ב. הניסיון הרפואי העשיר של ד”ר חייטון, ההכשרות המקצועיות המתקדמות שעבר בארץ, בצרפת ובארה”ב והצוות המקצועי המיומן המלווה אותו, מאפשרים לך לבחור את הטיפול המתאים ביותר לצרכיך.

הטיפולים שמציעה הקליניקה רבים: טיפול בצלקות ואקנה, פיגמנטציה, טיפול למיצוק העור, החדרת לחות וויטמינים, הזרקות בוטוקוס למילוי קמטים, טיפולים בסימני מתיחה / טיפולי פילינג, טיפולי מזותרפיה.

לפניכם כמה מהטיפולים החדשניים והמומלצים שהקליניקה מציעה:

אני עברתי טיפול החדרת לחות, חומצה הילרונית וויטמינים ונהניתי מכל רגע, מהאווירה מהצוות ומהתוצאה. רצוי לעשות טיפול לפחות פעם בשנה על מנת להחזיר לעור לחות וחיוניות. במיוחד בימי החורף שמייבשים מאוד את עור הפנים.


עוד טיפול מיוחד שהרשים אותי מאוד הוא, חוטים נספגים (fine life), זהו טיפול חדשני המיועד למיצוק העור, שיפור קמטוטים וטיפול בצלוליט באזורים שונים כגון: קמטי הבעה, קמטים מסביב לעיניים, עיצוב והחלקת הסנטר או הצוואר, לסת, לחיים.


לטיפול זה תוצאות ארוכות טווח ביחס לחלופות בשוק, כשנה וחצי עד שתיים. ומעולה גם למי שרוצה לתחזק את העור בכדי למנוע הזדקנות של העור.
אז איך זה עובד? גם אני לא ממש הבנתי עד שראיתי את זה.. מדובר במחטים קטנטנות המחדירים חוט רפואי דקיק אל מתחת לעור באזור הרצוי, החוט שמתפרק בהדרגה נספג בעור ומאפשר ייצור מתמשך של סיבי קולגן אשר ממצק את העור ומעניק תוצאה רעננה מתוחה וחלקה.
הטיפול אינו כואב במיוחד ואינו יוצר טראומה לעור.

טיפול שלושת השלבים - הטיפול האולטימטיבי להזדקנות העור
טיפול שלושת השלבים: שלב ראשון – טיפול בשכבת העור המרכזית, שלב שני – טיפול בשכבת העור העליונה, שלב שלישי – טיפול בנפחים שאבדו.

טיפול חורף מיוחד לטיפול בנזקי הסביבה אחרי חשיפה לשמש-

למי שסובלת מפיגמנטציה ומכתמי שמש גם לזה ניתן למצוא טיפול במרפאה. בעזרת חומרים ייחודים בשילוב טכנולוגיות לייזר.
השנה, רופאי הקליניקה, הביאו חומר מיוחד, מיוצר בשווייץ לטיפול מיוחד זה. הטיפול נעשה במספר שלבים ומשלב בתוכו את פילינג הארבוים, טכנולוגיית דיפ אימפקט וג׳טפיל  - טיפול חמצן על בסיס טכנולוגיית טילים.



טיפולי לייזר,  CLEAR LIFT, LEGATO XL, JET
טיפולי הלייזר הנם פתרון נוסף למי שמעוניינת בשיפור המראה אך ללא פרוצדורה כירורגית. ובכלל לא תמיד יש צורך ישר בניתוח כירורגי מורכב. בשונה מהזרקות של חומרי מילוי, הלייזר לא מוחק קמטים אלא משפר את איכות העור בכללותו בנראות, במרקם, במשטח, מיצוק העור ומעלים קמטוטים קטנים. טיפולי הלייזר מאפשרים תיקון של בעיות אסתטיות שונות כמו הצערה של עור הפנים והסרת פיגמנטציות בצורה שאינה פולשנית, ללא צורך בהרדמה, ללא כאבים ועם החלמה מינימלית או ללא צורך בהחלמה כלל. כל זאת- ללא חתכים ניתוחיים וללא צלקות. מתאים בנוסף לנשים שמעוניינות ב”רענון” עור הפנים או כתחזוקה לפני ואחרי מתיחות פנים.
איך זה עובד? ידית טכנולוגית קטנה הפועלת בשיטת הלייזר וגורמת לחירורים מיקרוסקופיים מתחת לפני העור, מחממת את העור ושולחת גלי הלם, כתוצאה מכך מתחיל תהליך תת עורי הפועל לחידוש סיבי הקולגן והאלסטין, מעורר ומניע תהליכים פיזיולוגיים פנימיים להצערת עור הפנים וגורם לטשטוש של קמטוטים קטנים ומיצוק העור.
הטיפול  מתבצע בזמן קצר וללא כאבים, החלמה או פציעה.
·         הטיפול יעיל במיוחד לאיזורים עדינים שעד היום לא היה להם מענה: סביב העיניים, סביב השפתיים, אזור הצוואר והמחשוף.



אז אם עד היום פחדת או שלא היה לך למי לפנות עכשיו את יודעת למי, את יכולה להיות בטוחה שאת מטופלת בידיים הכי טובות ובטכנולוגיה הכי חדישה בתחום הרפואה האסתטית.





מרפאת ד"ר חייטון

ברוצדקי 43 רמת אביב הבניין שצמוד לקניון רמ"א 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה