יום שלישי, 3 בפברואר 2015

על מה ולמה?

שאלה: האם המייק אפ מגן בפני השמש?
תשובה: ישנם מייקאפים שמכילים מסנן קרינה אך בדרך כלל הריכוז נמוך ולכן מומלץ למרוח כמות נדיבה של קרם הגנה לפני המייק אפ.

שאלה: האם אפשר לישון עם איפור?
תשובה: בשום אופן לא, הקדישי כמה דקות לניקוי הפנים בוקר וערב ומריחת לחות לעור פנים בריא וזוהר, הסרת האיפור לפני השינה חשוב ביותר מכיוון שהעור בלילה מתקן את עצמו מנזקי היום ולכן כאשר את ישנה עם איפור את לא נותנת לעור לעבוד ולא נותנת לנקבוביות "לנשום".

שאלה: כיצד לבחור את גוון המייק אפ שמתאים לי?
תשובה: פעמים רבות אני רואה נשים שהמייק אפ נראה עליהם כמו מסיכה, כהה או בהיר יותר מהצבע שלהם מה שלא מחמיא במיוחד. אז איך לבחור את הצבע שמתאים לך? קודם כל יש לשים לב לצבע הפנים לעומת צבע העור בבית החזה, פעמים רבות גוון העור לא זהה וכאן מתחילה הבעיה, צריך להתאים את גוון המייק אפ לפי צבע העור בבית החזה ולא לפי צבע העור בפנים. יש לקחת מעט מהמייק אפ ולמרוח על בית החזה להתאמת הגוון המושלם לעורך.



שאלה: מה ההבדל בין הצללה רטובה ליבשה? 
תשובה:. הצללה רטובה זה חיטוב הפנים בעזרת מייק אפ כהה לעומת הצללה יבשה שחיטוב הפנים נעשה בעזרת חומרים יבשים כמו סומק, ברונזר או פודרה כהים ביחס לעור. הצללה רטובה מתבצעת לפני פידור בעוד הצללה יבשה נעשית לאחר הפידור.

שאלה: מהי חשיבות הפילינג והאם מומלץ לעשות פילינג לפני איפור?
תשובה: פילינג מסייע בהסרת התאים המתים מהעור, תאי העור מתים כל חודש בערך וכדי להסיר אותם יש להשתמש בפילינג, כאשר תסירי את התאים המתים תוכלי לראות שיפור ניכר בעור, העור יהיה יותר זוהר, אחיד, פחות אפרפר ופחות מתקלף. לכן רצוי להשתמש בפילינג בפעם בשבועיים ובמיוחד אם את לפני איפור אירוע, רצוי לעשות פילינג יומיים לפני שהעור יהיה מוכן לאיפור, רענן וזוהר ימנע קילופים בעת מריחת המייק אפ ו כך האיפור יהיה עמיד יותר ועורך יראה זוהר וקורן. יש לשים קרם לחות לאחר מכן.

שאלה: חסר לי סומק? אין לי את הגוון שאני רוצה, מה עושים?
תשובה: כל כך פשוט, תהי יצירתית, קחי גוון של ליפסטיק שאת אוהבת ומרחי קלות על אזור הלחיים (מעל המיק אפ) עם כריות האצבע, לטשטש טוב שלא יראה כמו כתם- את תופתעי שאפשר לקבל גוון כל כך יפה וטבעי והכי כיף שלא צריך לקנות סומק בשביל זה. אל דאגה גם המאפרים הכי גדולים משתמשים בליפסטיק כסומק באזור הלחיים.
שאלה: נגמר לך הליפסטיק? אין לך צבע מתאים? מה עושים?
תשובה: פשוט מאוד- ערבבי צללית בכל גוון שתבחרי עם גלוס וטה-דם! יש לך ליפסטיק מקורי תוך מספר שניות.
שאלה: עפרון שחור/ אייליינר מקטינים את העין?
תשובה: כן, צבעים כהים מקטינים את העין וצבעים בהירים מגדילים את העין. עם זאת איילינר נותן תיחום ומסגרת יפה לעין, לכן אם יש לך עין קטנה את יכולה לשים איילינר עם צללית בהירה בעין, כך תשמרי על עין גדולה ומודגשת. אם את רוצה להגדיל את העין יותר, ניתן לשים עפרון לבן או שמנת על מעקה העין- ההבדל ניכר.
שאלה: האם צריך להשתמש בפודרה? מה תפקידה של הפודרה?
תשובה: זה מאוד אינדיבידואלי, תחילה  נבין מהו תפקידה של הפודרה- תפקידה הוא לספוח שומן ולמנוע הברקות. לכן במידה ואת נוטה להבריק, להזיע, או שיש לך עור שומני, מומלץ לפדר קלות אחרי מריחת המייק אפ ולהצטייד בפודרה קטנה בתיק או בבלוטינג פייפר (דפים סופחי שומן). במידה ויש לך עור יבש ומתקלף אין להשתמש בפודרה שכן היא תייבש יותר את העור ותבליט את הקילופים והקמטים. שימי לב- יש הרבה מייקאפים שמכילים בתוכם פודרה, במקרה כזה לא צריך לפדר.
חשוב מאוד לדעת מהו תוקף המוצרים שאני משתמשים, כשמדובר בעור הפנים שלנו חשוב מאוד להקפיד על התוקף ועל שמירת המוצרים במקום מוצל ויבש, בכל מוצרי איפור וטיפוח ישנו סימן קטן של אריזה ובתוכו רשום מספר והאות M. האות M  -חודשים, לכן אם יהיה רשום 6M- כלומר המוצר תקף ל 6 חודשים.
יש לשים לב שתוקף המוצר מתחיל מיום פתיחת התכשיר.



 שאלה: האם ניתן להתאפר עם עדשות מגע?
תשובה: בהחלט כן. עדשות מגע נרכיב לפני האיפור, במהלך האיפור יש להיזהר, לעבוד בעדינות באזור העין ולהיזהר שלא יכנסו פרורים של איפור לתוך העין.
תשובה: לא צריך לרוץ לקנות מברשת חדשה, מברשת מקצועית צריכה להחזיק לכם כמה שנים טובות, פשוט מאוד הקפידו לשטוף את המברשות שלכן פעם בשבועיים, לחפוף את שיער המברשת עם שמפו עד שכל הצבע יצא מהמברשת ולאחר מכן למרוח מרכך לשיער אם מדובר במברשת משיער טבעי. לתת לשיער להתייבש באוויר. חשוב מאוד לוודא לא להרטיב את מקל המברשת כי זה יכול להרוס אותה.
שאלה: עפרון העיניים לא מוציא מספיק צבע, מה עושים?
תשובה: עפרונות העיניים המתחדדים עשויים משעווה ולכן יש לחמם אותם מעט בכדי שיוציאו צבע, טיפ שלי זה פשוט לחמם לשתי שניות את חוד העיפון עם מצית ותקבלו צבע חזק. אופציה נוספת- לקשקש מעט על היד עם העיפון עד שיתחמם ויוציא צבע פיגמנטיבי יותר.


אם יש לך עוד שאלה את מוזמנת למלא את הפרטים...


שלך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה