יום רביעי, 21 בינואר 2015

כמה? מתי? למה? איך? השאלות שלכן התשובות של שלי


יום החתונה מתחיל מוקדם בבוקר, התארגנות שלוקחת זמן שיער ואיפור, השמלה, כולם מסביבך.
זהו היום שלך, יום מיוחד גם אם אינך אוהבת להתאפר או מתאפרת ממש עדין,  ביום החתונה את צריכה להראות זוהרת ויפה, לכל אורך היום, המצלמה עוקבת אחרייך כל היום, מהצילומים בחוץ, הנשיקות, האוכל ועד הריקודים.
גם איפור טבעי ועדין יכול להראות מיליון דולר. אני מאמינה שאת צריכה להיות את רק כמובן יפה יותר וזוהרת יותר, לכן אני מתאימה את האיפור למי שאת, לסגנון שאת אוהבת, לאופי שלך.
כי בסופו של דבר הכל צריך להיות הרמוני ולהתאים לשמלה, לשיער ובכלל לך.
האיפור מדגיש את תווי הפנים, מבליט, מטשטש ומעצב, מסתיר את הפגמים, כתמים, כהויות ומונע הברקות במהלך היום.
ריכזתי עבורך כמה שאלות ותשובות שאני נתקלת בהם הרבה ובכלל בשביל שתוכלי להגיע ליום החתונה הכי רגועה ושלמה.

שאלה: כמה זמן לוקח איפור כלה?
תשובה: הזמן המשוער הוא עד שעה וחצי כולל הדבקת ריסים.

שאלה: מתי מתחילים שיער ואיפור ביום החתונה?
תשובה: דבר ראשון, יש לברר עם הצלם מתי אתם יוצאים לצילומים, לפי זה נגלגל אחורה את לוח הזמנים, ניקח חצי שעה להתארגנות אחרונה ולבישת השמלה, שעה וחצי לפני מתחילים את האיפור. ושיער יכול לקחת בין חצי שעה לשלוש שעות זמן משוער. לכן יש להתייעץ עם בעלי מקצוע על זמנים מדויקים ולקחת מרווח זמנים שכן זהו יום ארוך ולחוץ ואת צריכה ליהנות ביום הזה ולא להיכנס ללחצים מיותרים.


שאלה: איך לבחור סגנון איפור?
תשובה: תחילה, אני ממליצה לחפש תמונות בכל מני אתרים ומגזינים ולראות למה את מתחברת, לסגנון, לצבעים ולטקסטורות, ובכלל להיחשף לאופציות השונות. לאחר מכן בפגישת הניסיון נתאים לך את האיפור והסגנון שמתאים לאישיותך, אעזור לך לגבש את הסגנון והצבעים המתאימים לך, חשוב לבחור סגנון איפור שמשקף את מי שאת ולא להיות "מחופשת" ביום החתונה.


שאלה: האם האיפור עמיד?
תשובה: האיפור עמיד לכל אורך היום וגם למחרת (לא ממליצה לישון עם האיפור).
אני משתמשת במוצרים הכי טובים, מקצועיים ועמידים כך שהאיפור לא יזוז לך עד שתחליטי להוריד אותו.


שאלה: מדוע כדאי להתאפר אצל מאפרת ביום החתונה ולא אצל חברה או לבד?
תשובה: איפור מקצועי מתבסס על טכניקות, טרנדים וידע לעיצוב הפנים אך בנוסף איפור מקצועי נועד כדי להראות יפה במצלמה, הרי זה מה שיישאר לנו בסוף מאותו היום, זהו יום ארוך שבו את עומדת כל היום מול המצלמה, תתחבקי, תרקדי, תתנשקי, תבכי. לכן האיפור צריך לשרוד את כל אלו. אך מצלמה לא רק מתעדת את האירוע היא גם מבליטה את הפגמים בעור ולכן חשוב מאוד לבחור באיפור מקצועי שיראה טוב במצלמה, איפור שיסתיר את כל מה שהמצלמה יכולה להבליט ( כגון כהויות, כתמים, פצעונים ועוד) שיחזיק לכל אורך היום והערב, שלא ימרח באמצע האירוע ומיוחד כשאת מול המצלמות, להתאים את הטכניקה, הסגנון והצבע שמתאים רק בשבילך. ממליצה לא לוותר על מאפרת ביום חשוב שכזה!


שאלה: איך להתכונן ליום החתונה?
תשובה: לאכול הרבה פירות וירקות, לשתות הרבה מים, לישון טוב, לדאוג לנקות גבות ושפם (רצוי לא בשעווה) וטיפול פנים למי שצריכה רצוי לפחות שבועיים לפני, להקפיד על ניקיון העור בוקר וערב ולשים קרם לחות מתאים. כדי שהעור שלך ביום החתונה יראה זוהר ורענן. וכמובן הכי חשוב להיות רגועים.


שאלה: מתי כדאי להתחיל את הצילומים?
תשובה: בדרך כלל הצלם מגיע בשלב האיפור ומתעד את ההתארגנות.


שאלה: איך יראה האיפור באירוע?
תשובה: צריך לבדוק אם החתונה היא חתונת צהריים או ערב ולפי זה נחליט על סגנון איפור, ביום האור הוא חזק ולכן האיפור יהיה יותר בולט, אך בערב התאורה היא חשוכה, משתמשים בתאורה צהובה שהיא יותר חשוכה וגורמת להכל להראות יותר עדין ורך ולכן האיפור באירוע כזה יהיה קצת יותר בולט בכדי שגם בתאורה חשוכה  האיפור יראה יפה ומודגש.


שאלה: האם האיפור מתאים גם למי שלא אוהבת להתאפר?
תשובה: בהחלט כן! איפור לא חייב להיות מאוד "מאופר", האיפור יכול להיראות רך, עדין וטבעי. איפור שמתבסס בעיקר על הסתרת הפגמים והבטלה של נקודות יפות בפנים, קצת עיצוב הפנים, נקודות אור וצבע שיוסיפו חן לפנים. אני רוצה שתסתכלי במראה ותאהבי את מה שאת רואה. לא להגיע למצב שאת מרגישה עם האיפור כמו עם תחפושת.

שאלה: איך בוחרים מאפרת ?
תשובה: חשוב מאוד תחילה להסתכל על העבודות של המאפרת ולראות שאת מתחברת לסגנון שלה. לאחר מכן חשוב לבצע שיחה בה נבדוק מה המאפרת מציעה, ואם יש חיבור וכימיה ביניכן, חשוב מאוד ומומלץ לבחור אנשים שיש איתם חיבור ואנרגיות טובות ליום מושלם.

חשוב מאוד לא לוותר על האיפור ביום הזה, הכל כל כך מושקע מסביב אבל את כלת האירוע ולכן את צריכה להראות הכי טוב שיש.


שאלה: האם אפשר לוותר על איפור ניסיון?
תשובה: יום החתונה זהו יום לחוץ ומרגש ויש לך כל כך הרבה דברים על הראש, לכן בכדי להוריד לחץ ודאגה אני ממליצה כן לעשות איפור ניסיון, כך תוכלי לראות שאת מתחברת למאפר, לסגנון האיפור, תוכלי להרגיש את האיפור על פנייך (חשוב שיהיה עמיד ונעים), תוכלי לבחון את כל הפרטים הקטנים ולבדוק שאין ריאקציות לאיפור, כך שתגיעי ליום החתונה נינוחה, שקטה ובטוחה בלי הפתעות מיותרות.


שאלה: כמה זמן לוקח איפור ניסיון ומה צריך להביא איתי?
תשובה: מאוד תלוי אך בדרך כלל איפור ניסיון עורך בין שעה לשעתיים. אני ממליצה להגיע עם תמונות של השיער ניסיון שעשית ושל השמלה כדי שנוכל להתייחס ללוק הכולל. מומלץ להגיע עם חולצה לבנה וכמובן לא מאופרת.


שאלה: מה לקחת איתי בתיק ביום החתונה?
 תשובה: מגבונים, טישו, פודרה, קשיות, סיכות ביטחון, מראה, סיכות לשיער, שפתון שתבחרי, חוט ומחט שתהיי תמיד מוכנה לכל דבר שיקרה.


שאלה: מדוע חשוב לשים מיק אפ?
תשובה: המייק אפ מחליק את הפנים, מטשטש כתמים, אדמומיות ופיגמנטציה בעור ונותן לעור הפנים צבע ומרקם אחיד וכך תקבלי עור פנים זוהר, חלק ומושלם. מה גם שהמייק אפ משמש כבסיס לאיפור, כך האיפור ייתפס יותר טוב על העור, יהיה בולט יותר ובעיקר עמיד.


שאלה: האם כדאי לעשות טיפול פנים לפני חתונה?
תשובה: כמובן!
טיפול פנים יסודי אצל קוסמטיקאית רצוי לבצע כשבועיים ולא יאוחר מזה לפני החתונה על מנת שעור הפנים יהיה במיטבו, העור יהיה רך, נקי, גמיש יותר וזוהר יותר. יום לפני החתונה מומלץ לעבור טיפול הזנה לעור.


שאלה: איך ומתי לסדר גבות לפני החתונה?
תשובה: חשוב מאוד לסדר גבות ושפם לפני החתונה, הגבות הם המסגרת של הפנים ולכן גבות מסודרות עושות את ההבדל הקטן, כמובן שאני מתקנת וממלאה במידת הצורך את הגבות, אך יש לסדר את צורת הגבות 3-1 ימים לפני האירוע, חשוב לעשות זאת בסמוך למועד האירוע שכן גבות נוטות לגדול מהר, חשוב מאוד להזכיר לא לעשות גבות או שפם עם שעווה! השעווה מורידה שכבה מהעור שעליה נתפס האיפור, לכן אם תעשי גבות/ שפם בשעווה בסמוך לאירוע קחי בחשבון שהאיפור לא ייתפס באזורים האלו. לכן יש להימנע לחלוטין משעווה.

שלכן , שלי קליין
כנסו להציץ באתר החדש שלי







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה