יום רביעי, 24 בדצמבר 2014

איילינר


אין ספק שהאיילינר הוא מלך האיפור הבלתי מעורער, אפשר לראות אותו שולט כמעט בכל הטרנדים ובכל העונות, הוא משדרג את האיפור בשנייה ויוצר עיין חתולית ומלוכסנת.
מוצר כל כך פשוט שפשוט אי אפשר בלעדיו, הוא מתאים כמעט לכולם ואפשר ליצור איתו כל כך הרבה לוקים יפים. את הכתבה הבאה אסור לך לפספס.


האיילינר הומצא עוד במצריים העתיקה ואפשר לראות שכבר קליאופטרה הייתה משתמשת באילינר כדי לתחום את עיניה וליצור הארכה ולכסון של העיניים. מאז האיילינר עבר כמה שדרוגים וחזר לאופנה בשנות ה-50 עם שחקניות כמו מרלין מונרו שהחזירו את האיילינר ובגדול.
ניתן לשים לב שלכל אורך השנים , האיילינר הוא חלק בלתי נפרד מכל איפור כלה או מלווה ועד הפקות אופנה ואיפור היום יום כמובן. ולכן אני מכתירה אותו כמלך הטרנדים.
כיום האיילנר מגיע במרקמים וצורות שונות:  ג'ל, טוש, איילינר קייק, עפרון וכו'.
ורובן מנהלות איתו יחסי אהבה- שנאה. כמעט כולן אוהבות וחושקות באיילינר יפה ומשורטט אך רובן מתקשות במריחת איילינר  שכזה. בתור התחלה יש להבין שאיילינר זה הרבה פרקטיקה לכן אני ממליצה לנסות שוב ושוב ולא להתייאש, ובשביל לעשות לכם חיים יותר קלים אני מדגימה לכם איך למרוח אילינר נכון ומדויק בקלות.



שלב 1: נשרטט את קו האיילינר בעזרת צללית שחורה ומברשת זוויתית או מברשת קטנה- בלי היציאה של האילינר. כאשר אנו עושים זאת עם מברשת ישרה קו הצללית אמור להיות אחיד ואם לא זה הזמן לתיקונים, צללית אפשר למחוק בקלות עם קיסם אוזניים.



שלב 2: נשרטט את היציאה של האיילינר עם הצללית. בעזרת, המברשת הזוויתית אפשר לשרטט את היציאה בקלות. פשוט להניח צללית שחורה על המברשת ולהניח את המברשת היכן אנו רוצים שהאיילינר יעלה. כעט יש לסדר את הקו ולמחוק את הצללית בקלות אם לא יצא טוב. ברגע ששרטטתן את הצורה של האיילינר יהיה לכן יותר קל בשלב המריחה.



שלב 3: מריחת איילנר מעל הצללית. ממליצה להשתמש במברשת בגודל בינוני.
(לי יותר נוח להשתמש במברשת זוויתית אבל זה באמת עניין של נוחות אז הכי טוב לנסות כמה סוגים של מברשות ולבחור מה שנוח לכם)

למי שמתקשה גם עם השיטה הזו אני פשוט ממליצה לעשות את אותם שלבים רק עם עפרון וצללית. לקחת עפרון שחור למרוח מעל קו הריסים ולמרוח אותו עם מברשת זוויתית כך המברשת תמרח בצורה ישרה את העיפרון, אפילו אם אתם לא יודעות למרוח ישר.
בגלל שהעיפרון לא עמיד ונמרח בקלות נוכל לשחק אתו עד שנגיע לצורה ולעובי הרצוי של האיילינר. ברגע שהגעתם לצורה הרצויה יש לקבע את העיפרון עם צללית כך תקבלו אילינר עמיד יותר, שחור יותר וגם מראה מעושן ומעניין.

ניסיתם? הצלחתם? שתפו אותי בתמונות שלכם.
יש לכם עוד שאלות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה