יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

המומלצים של שלי לבלאק פריידי

בלאק פריידי הגיע! לקראת חג המולד כל החנויות יוצאות בהנחות מיוחדות עד 70% הנחה ואנחנו מרוויחים. זהו יום אחד בשנה שבו אנחנו יכולים ליהנות ממחירים מיוחדים ושווים במיוחד. אז אם חלמת על ה"נייקד 1" או על המברשות של סיגמא או אם סתם בא לך להתפנק ולהתעדכן במוצרים הכי שווים במחירים הכי משתלמים הפוסט הבא בשבילך.
יש כל כך הרבה הנחות ומבצעים שלפעמים אפשר קצת ללכת לאיבוד, אז ריכזתי עבורכן את האתרים ואת מוצרי האיפור שאני אני הכי אוהבת וממליצה לכן לרכוש.
עם המוצרים האלו כל אחת תוכל להרגיש המאפרת המקצועית של עצמה.




Real Techniques הן מברשות מעולות ולא יקרות כלל הנמכרות באתר, המברשות נמכרות בסטים או בבודדים. אני קניתי את הסט מברשות לעיניים ולפנים ועוד מברשת לפודרה ולסידור הריסים והגבות, אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת את המברשות שלהם, הם נעימות על הפנים וכולן סינטטיות כך שאפשר להשתמש בהן למריחת מייק אפ או קונסילר.
הסטים של המברשות מגיעות בנרתיק נשיאה אישי ונוח במיוחד.  אז למי שעוד לא רכשה זה הזמן.
חברה נוספת שמוכר האתר היא חברת ELF, גם זו חברה מעולה שאינה נמכרת בארץ והמחירים מעולים! ולמי שעוד לא עשתה היכרות עם המוצרים שלהם, אני ממליצה על הפריימר לפנים שלהם, על המסקרות, על הסמקים והשימרים.
האתר מוכר גם ויטמינים, קרמים ומוצרי טבע אחרים למעוניינות.
כרגע יש 10% הנחה בקניה מעל 40$, אבל כנראה שזו לא ההנחה הסופית לכן שווה להתעדכן ולהזמין.


בנפיט ,חברת איפור אמריקאית שנמכרת בין היתר בחנויות ספורה. האיפור מעולה והמוצרים מעוצבים כל כך יפה שאי אפשר לא להתאהב, המחירים אמנם קצת יותר יקרים אבל המוצרים אכן שווים כל שקל.
מוצרים מומלצים: שימרים, פריימר לעיניים ולפנים, סמקים וקיטים קטנים לאיפור עיניים.



המברשות של סיגמא הן המברשות הנחשקות ביותר בקרב מאפרים ובכלל, מדובר במברשות פשוט מדהימות!! האיכות מעולה, העבודה שלהם מצוינת והן כל כך נעימות על הפנים. המחיר שלהן לא זול אבל מדובר במברשות מקצועיות, אם תטפלו נכון במברשות הם יחזיקו לכן שנים רבות לכן ההשקעה שווה, בדרך כלל מה שייקר את ההזמנה של המברשות הוא המשלוח אבל עכשיו לכבוד הבלאק פריידי המשלוח הוא בחינם!
מברשות מומלצות: הכלללל אבל מאוד ממליצה על F80  למריחת מייק אפ ו- 40E לטשטוש צלליות.



http://www.kleo.co.il

קליאו הוא אתר ישראלי שמייבא את המברשות של סיגמא "ריל טקניקס" ומוצרי איפור נוספים. גם שם יהיו הנחות השנה בבלאק פריידי אז שווה להתעדכן ולהשוות בין המחירים באתרים. 

ולמי שממש רוצה את המברשות אבל קצת יקר לה מוזמנת להיכנס לקישור הבא:
מדובר במברשות דיופ - חיקוי של סיגמא, כמובן שהאיכות קצת פחות טובה אבל אלו מברשות מעולות וממש זולות, עכשיו סט של 5 מברשות לעיניים ו5 מברשות לפנים עולות 61 שקלים. אני הזמנתי את המברשות ולא מפסיקה להשתמש בהם כך שווה להזמין במחיר הזה.


האתר הזה מוכר את המוצרים של urban decay, אני כבר מאוהבת ממזמן במוצרים שלהם, ולא יכולה להיפרד מפלטת הצלליות שלהם (נייקד 1,2,3), היא פשוט מעולה!!! הצבעים פיגמנטיביים מאוד כמו שלא ראיתי הרבה זמן והצבעים מהממים, אם יש לך את הפלטה הזו את מסודרת ויכולה להרכיב לעצמך כל לוק שרק תרצי, הפלטה שווה ועכשיו בבלאק פריידי המשלוח בחינם ואולי אפילו יהיו הנחות נוספות. אסור לפספס!!
מומלצים: כמובן פלטות הנייקד יש שלוש סדרות- נייקד 1, נייקד 2,נייקד 3, בנוסף יש את הנייקד בייסיק שהיא קטנה ובסיסית יותר אך מעולה. מוצר נוסף שאני מאוד אוהבת הוא הפריימר עיניים שלהם.

אתר איפור מעולה במחירים נוחים ממש. הצלליות שלהם מעולות ופיגמנטיות מאוד.

בקנייה מעל $75 (כולל עלות משלוח) תאלצו לשלם 18% מע"מ על החבילה.
קחו בחשבון שהמשלוחים יתעכבו משום שמדובר באחד הימים הלחוצים בשנה.

אז אחרי הסקירה הקצרה עם ההמלצות שלי ועם הבלאק פריידי אני ממליצה לא לפספס ולנצל את ההנחות והכתבה המפורטת ולהתחדש במוצרים שלא תוכלי להשיג בארץ במחירים נוחים לכל כיס.
אם יש עוד שאלות
מוזנות לכתוב לי כאן או במייל:

Makeup.klein@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה