יום שני, 17 בנובמבר 2014

טעויות איפור נפוצות


האם למדת פעם להתאפר? או עברת קורס אישי? רוב הבנות יענו לא, גם אני בצעירותי פשוט לקחתי כמה עפרונות וצלליות והתחלתי להתאפר, אף אחד לא הסביר לי מה עושים ומה נכון, והתוצאות היו מחרידות. יש כל כך הרבה דברים קטנים שאף אחד לא סיפר לנו, טיפים גדולים שיכולים לעשות את ההבדל הגדול וטעויות איפור שפשוט עדיף להימנע מהם, אז אל תגידי לי שמעתי ולא ידעתי, רשימת הטעויות הנפוצות באיפור ממש פה:

 

מייק אפ מוצק עמיד יותר ומכסה יותר ממייק אפ נוזלי?

לוו דווקא, מצב הצבירה של המייק אפ אינו מעיד על רמת הכיסוי או העמידות, ניתן למצוא היום בשוק המון מייק אפים נוזליים בעלי רמת כיסוי גבוהה מאוד ובעלי עמידות מרשימה.

טיפ: מייק אפ כבד לא מחמיא לאף אחד לכן רצוי למרוח שכבה קלילה של מייק אפ ובמקומות בעייתיים שדורשים הסתרה יש לעבוד נקודתית עם יותר מייק אפ.

קונסילר צריך להיות בהיר בחצי טון עד טון מגוון העור?

ישנן נשים שגוון מעט בהיר מתחת לעיניים "ירים" את העיניים ויפתח אותם, אולם ישנן נשים רבות שסובלות מכהויות מתחת לעיניים ובמצב כזה טון בהיר יותר של קונסילר מגוון העור רק יגבר את הכהויות ויהפוך אותם לאפורות. אם את סובלת מכהויות מומלץ להשתמש בקונסילר בעל פיגמנט כתמתם או ורדרד לנטרול הכהויות.

טיפ: מומלץ לבחור בקונסילר קרמי וקליל שלא יבליט קמטוטים.

מריחת סומק ללא מייק אפ

בנות רבות נמנעות ממריחת מייק אפ מחוסר זמן, או רצון אך בכל זאת לא מוותרות על מעט סומק בכדי לתת קצת גוון לפנים. טעות זו יכולה להוביל להיווצרות כתמים במריחת הסומק או פשוט להתנדפות של הסומק במהרה, לכן עשי זאת נכון, מרחי תחילה מייק אפ שייתן בסיס אחיד לאיפור כך תשמרי על מראה יפה, מוקפד ועמיד.

טיפ: לבנות שלא אוהבות או אין להם זמן לשים מייק אפ, אני ממליצה להשתמש ב BB CREAM המשלב לחות וכיסוי קליל וטבעי לעור הפנים במינימום זמן.

שימוש בסומק מבריק:

אני רואה הרבה נשים שמשתמשות בסמקים מבריקים ושימרים, אך למעשה המוצרים המבריקים מבליטים את כל מה אנחנו מעדיפות שלא יראו: חצ'קונים, פצעונים, נקבוביות וקמטיםכך שאם את לא בת 16 והעור כבר לא חלק ומתוח, או שאם את בת 16 וסובלת מפצעונים, העדיפי להשתמש בסמקים בטקסטורה מט ולא מבריקים.

תוחם שפתיים:

פשוט לא!! לשים תוחם כהה יותר מגוון הליפסטיק במסגרת השפתיים פשוט לא מחמיא לאף אחד! עפרון שפתיים אמור למנוע מהליפסטיק לברוח לחריצים ולתת מסגרת יפה ומדויקת לשפה.

בכדי לעשות את זה נכון פשוט מרחי תוחם על כל השפתיים, כך תקבלי את התוצאה הטובה ביותר, גוון עמוק ומלא יותר וליפסטיק עמיד.

 

שימוש בעפרון עיניים במעקה העין,

עפרון עיניים במעקה העין זה מתכון לטעויות, שכן עיפרון נוטה להימרח ולנזול או להתנקז בפינה הפנימית של העין, טעות כל כך קטנה שיכולה להרוס את כל האיפור.

טיפ: מרחי צללית שחורה או צללית בכל צבע שתרצי מעל העיפרון השחור- הצללית תקבע את העיפרון הקרמי ותשמור על עמידותו.

 

אם אני רוצה להדגיש עין כחולה יש להשתמש בצללית כחולה?

נשים רבות מקפידות להתאים את גוון האיפור לצבע העיניים בכדי להבליט אותם, אך הדבר אינו נכון, כאשר אנחנו רוצים להבליט צבע מסוים אנחנו צריכים להשתמש בצבע שמנוגד לו, אני תמיד אוהבת לתת את הדימוי הבא: אם נניח מלפפון על הדשא יהיה קשה לנו להבחין בו, אך אם נניח חפץ אדום על הדשא הוא יהיה הרבה יותר בולט לעין.

לכן אם את רוצה להתאפר בגוונים שמחמיאים לך ומבליטים את גוון העיניים או השיער השתמשי בצבעים מנוגדים לא באותו הצבע! למשל להבליט עיניים כחולות- השתמשי בצבעים כתומים, בכדי להבליט עיניים ירוקות- השתמשי בסגולים או אדומים. את יכולה להיעזר בתמונה המצורפת, התבעים שליד הצבע המנוגד הם הצבעים שמתאימים לך אבל פחות ידגישו את הצבע של העין.

 

גבות:

נשים רבות נוטות להזניח את הגבות או פשוט לשכוח מהן כשמתאפרות. אך למעשה הגבות הן המסגרת של הפנים ולכן חשוב מאוד להשקיע בהן ולטפח אותן, יש להכניס לשגרת היום יום את סידור הגבות. החל מסידורם אצל קוסמטיקאית מקצועית אחת לחודש ומילוי הגבות בעזרת צללית מתאימה או עפרון- גבות מלאות ומסודרות נותנות מראה אחיד לאיפור ולפנים.

להגברת צמיחת הגבות, מרחי שמן קיק כל ערב לפני השינה, יש להתמיד בכדי לראות תוצאות.

 

אם יש לכן עוד שאלות מוזמנות להגיב J

Makeup.klein@gmail.com








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה