יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

מתכונים בייתים לשמירה על עור הפנים

החורף ממש בפתח ואין דבר יותר מפנק מאמבטיה חמה וכמה מתכונים טבעיים לפינוק הגוף והנפש.
הרכיבים ממש פשוטים ונמצאים אצל כל אחד בבית. והכי כיף שהם קלים להכנה.
1.      משחה להעלמת שחורים: מי מאתנו לא סובלת משחורים באזור האף, בעזרת התכשיר הבא תוכלי לטפל בשחורים המציקים ללא כל צורך בקוסמטיקאית. מתכון פשוט וגאוני. רכיבים: ערבבו 2 כפות סודה לשתייה וכף דבש עד שתקבלו משחה סמיכה ודביקה. למרוח על האזורים הבעייתיים בפנים ולהמתין בין 15-20 דקות, שטפו עם מים פושרים וטה-דאם!
2.      שמן קיק לזירוז צמיחת שיער שיער- שמן קיק ידוע בתור מזרז צמיחת שיער לכן מי שרוצה לקבל גבות יותר מלאות או להגביר את קצב צמיחת השיער- יש למרוח שמן קיק כל ערב על הריסים, הגבות או השיער ולשטוף בבוקר. יש להקפיד על פעולה זו כל ערב בכדי לראות תוצאות.
3.      פילינג לשפתיים: כולנו סובלות לעיתים משפתיים יבשות ומתקלפות בעיקר בחילופי עונות, לכן הטיפ הזה גם יטפל בשפתיים היבשות, יסיר את הקילופים ויעניק לחות וגמישות לשפתיים. המתכון מאוד פשוט- ערבבי סוכר חום עם שמן זית ועסי את שפתייך בעדינות עד להסרת הקילופים.
4.      משחה לשפתיים: 10CC חמאת שיאה, 1 טיפה שמן אתרי לבנדר.
5.      מסיר איפור מהיר ומזין- אין כמו שמן זית במתכונים טבעיים, והפעם הוא פשוט עושה את כל העבודה- בדרך כלל קשה להסיר איפור עיניים וצריך לשפשף בכדי לנקות טוב את האיפור, מה שמאוד מזיק לעור העיניים הרגיש, כשאנו מסירים איפור מהעיניים רצוי לעשות זאת בתנועות עדינות וכמובן להשתמש במסיר איפור מתאים לעיניים, והקטע הוא שאפילו לא צריך לקנות מסיר איפור פשוט מאוד ערבבי 40 מ"ל שמן זית עם 120 מ"ל מים נקיים שימי מעט מהתערובת על צמר גפן הניחי על כל עין 20-30 שניות שימיס את האיפור ולאחר מכן לנגב בעדינות, לא רק שהאיפור ירד בשניות- שמן הזית יעניק לחות מעולה לעור הרגיש שמסביב לעיניים. מתכון שאסור לוותר עליו כל כך קל, בריא וחסכוני. את התערובת יש לשמור בבקבוק נקי כמובן ולערבב לפני כל שימוש.
6.      לטיפול בקמטים באזור העיניים או לטיפול מנע של קמטים יש למרוח פעם ביום שמן שקדים.
7.      מסכת ניוקי וכיווץ לעור שומני/ מעורב- רכיבים: 1 כפית חמר ירוק, 1 כפית מי הממליס, 3 טיפות דבש. למרוח על עור נקי, להמתין עד ליבוש ולהסיר בעדינות.
8.      מסיר לק- נתקעתם בלי מסיר לק, או שסתם לא אוהבות את הריח, מה גם שמסיר לק מחליש את הציפורן וגורם לה להיסדק. המתכון הבא  מצוין בשבילכן: חצי כוס חומץ לבן וחצי כוס לימון סחוט טרי- לערבב בכלי, לפני תהליך ההורדה נטבול את הידיים 10 דקות במים חמים לטבול את הצמר גפן בתערובת והמתינו כ- 25 שניות עם החומר על הציפורן ונגבו בעדינות..
9.      הבהרת עור הפנים- חצי כפית שמן זית, 1 כף יוגורט לבן , כפית מים, מעט מלח וחצי לימון סחוט טרי, מרחו על הפנים והשאירו 15- 25 דקות.
10.  להבהרת כתמים בעור- הרתיחו פטרוזיליה עד שהמים מקבלים גוון ירקרק, סננו את המים ושימו את החליטה בבקבוק ואחסנו במקרר- עם החליטה הזו יש לשטוף את הפנים פעם בשבוע.
11.  למתיחת פנים קלה- מרחו חלבון של ביצה מוקצף- רצוי קריר, השאירו 30 דקות על הפנים ושטפו במים פושרים.
יש כל כך הרבה חומרים טבעיים שלכולנו יש בבית, רק צריך לדעת איך להשתמש בהם, ועכשיו שאתן יודעות כמה זה פשוט, קליל ונגיש אתן מוזמנות לרקוח לכן את התכשירים האישיים שלכן, להתחיל בפינוק שבועי של 10 דקות, העור יודה לכן ותרגישו מחודשות ורעננות. והכי כיף שלא צריך להוציא סכומים מטורפים על קרמים. הכי טבעי זה הכי בריא(:
פינוק נעים,
שלי קליין

Makeup.klein@gmail.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה