יום שני, 22 בספטמבר 2014

אינגלוט


אחרי 460 סניפים בעולם אינגלוט מגיעה גם אלינו.
 ביולי האחרון נפתחה חנות הדגל של אינגלוט ואנחנו נפגשנו להרמת כוסית לכבוד ראש השנה ולסקר את המוצרים החדשים במיוחד בשבילכן.

שרי יהל שנבחרה להיות מאפרת הבית למגזר הדתי של אינגלוט, עשתה הדגמה על עדי רודניצקי, מלכת היופי לשעבר ונתנה טיפים קטנים שעושים את ההבדל.





אני שמעתי על אינגלוט עוד לפני שהגיעה לארץ וכשהתנסיתי באיפור שלהם פשוט התאהבתי, הפיגמנטים חזקים, מבחר של צבעים, להסתובב בחנות ולהרכיב לך פלטה של צלליות או ליפסטיקים, פלטה קטנה או גדולה, אני קניתי את הפלטה הגדולה ופשוט התחלתי למלא, הצבעים היו פיגמנטיביים מאוד, צלליות עמידות (כמובן שאני מניחה מעל בסיס לצללית) גם הליפסטיקים היו מעולים ומה שהכי אהבתי שהצבעים שלהם כל כך מיוחדים.
למען האמת אני כבר ממזמן מכורה לאילינר ג'ל של אינגלוט, הוא עמיד בטירוף, צבעו שחור פחם ונמרח בקלות. ניסיתי המון אילינרים ואין ספק שזה האילינר הכי טוב.


אז קצת על החברה: חברת האיפור אינגלוט קיימת למעלה מ 25 שנה, הוקמה בפוליi ע"י INGLOT WOJTEX שהיה כימאי שעבד במחלקת מחקר ופיתוח בתעשיית התרופות. מטרתו העיקרית הייתה לייצר מוצרי איפור באיכות גבוהה במחירים הוגנים וחשיבה מעמיקה על הטרנדים העכשווים.
 מר וויצ'אק אינגלוט גם היום מעורב ישירות בתהליכי הייצור והעיצוב של כל מוצרי החברה.
המוצרים מיוצרים  בטכנולוגיה החדישה ביותר ומוצרים חדשים מתפתחים מעת לעת.

 חשוב לציין שכל המוצרים- לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים פרבן.



החברה עתידה לפתוח חנויות ונקודות מכירה נוספות בכל רחבי הארץ ולתת מענה חדש ,איכותי ונוח לאיפור בישראל. אז אם גם לכם בא להתפנק ולשטוף את העיניים אתן מוזמנות לבקר ולקבל התאמה מאחת המוכרות המקסימות.
 תל אביב -1  קומהB דיזינגוף סנטר בניין ,50  ברחוב דיזינגוף INGLOT חנות הדגל של וברשת ה"משביר החדש לצרכן "בסניף כיכר ציון ,ירושלים 03-6708998 : פרטים לגבי פריסת נקודות המכירה בטלפון www.facebook.com/Inglot.Israel  : ישראלINGLOT פייסבוק www.inglot.co.il :אתר





שלכן, שלי קליין

Makeup.klein@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה