יום שני, 1 בספטמבר 2014

בושם חדש

סקירה על הבושם חדש רויאל מרינה דיאמונד של מרינה דה בורבון

בית המלוכה הצרפתי מרינה דה בורבון משיק בושם נשי חדש, תיבת אוצר חבויה ויקרת ערך בדמות ניחוח מלכותי, חושני ומסתורי לאישה -  royal marina diamond
האוצר החבוי של מורשת המלוכה הצרפתית היא תיבה המלאה ביהלומים, אבני אודם, אבני חן יקרות ופנינים, ומרכזת סביבה תשוקה וכיסופים.
אני, בדרך כלל, נזהרת מבשמים מתפרצים, בעלי נוכחות ותעוזה. לכן, תחילה היה לי די קשה עם ניחוחו המתוק מאוד של הבושם החדש של בית המלוכה הצרפתי מרינה דה בורבון , אך לבסוף הבנתי כי כמעט ובלתי אפשרי שלא להתאהב בו. כשמו כן הוא הבושם מלא נוכחות ועוצמה נשית, דומיננטי, כוחני, סוחף ומלא תשוקה,. וללא ספק בחורה ששמה אותו זו בחורה עם אמירה.
בושם שתלבשי כשתרצי להפגין עד כמה את אישה חזקה ודומיננטית עם אמירה, דעה וטעם טוב.
הניחוחהריח מתוק ומאוד מתאים לחורף , הריח ממכר ללא ספק, ויש לו אמירה.
אני אוהבת בשמים שיש להם ריח של מסתוריות, ריח עם טוויסט. הניחוח חושני, מסתורי, מהפנט ומלא תשוקה. ניחוח יוקרתי ואינטנסיבי .הניחוח מגלה עולם שלם של פירות אדומים ביניהם אשכולית אדומה ונגיעות אסאי. ניחוחות פרחוניים יקרים, יסמין, פולי טונקה, עם נגיעות של איריס לבן, וניל ומאסק.
העיצוב: העיצוב גם הוא מעביר את החיבור לבית המלוכה, האבנים, היוקרה. הקופסא מעוצבת כתיבת אוצר, הבקבוק אלגנטי ומעוגל, מעוטר באבני חן ,ראש הבקבוק מעוטר בכתר בית המלוכה הצרפתי, כל אלו מסמלים את תשוקת אנשי המלוכה לאוצר השושלתי..

 לסיכום, הבושם ללא ספק שווה את המחיר, ממליצה לנצל את מחיר ההשקה ולהצטייד בבושם לקראת החורף. חשוב להוסיף כי העמידות של הבושם מרשימה ושעות רבות לאחר ההתזה אפשר עוד להריח אותו(eau de parfum)
 בקיצור, הלכתי להתבשם.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר: 381 ₪ - מחיר השקה 99 ₪ בסופר פארם.
תכולה: 100 מ"ל.
מחיר: 149 ₪ בניו פארם ובמשביר לצרכן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה