יום שני, 11 באוגוסט 2014

האיפור המינרלי כבר כאן!


אני חייבת להודות כששמעתי בהתחלה על איפור מינרלי הייתי בטוחה שזה שטויות וזה לא מספיק מקצועי, אבל השבוע ניסיתי את המוצרים של גאיה, הופתעתי ואהבתי!
אם אתן מהנשים שאין להן זמן וכוח להתאפר בבוקר, שומרות על בריאות העור וטיפוחו, ובא לכן להראות יפות גם בשבת במינימום מאמץ הכתבה הזו בשבילכן.  וגם הגרלה שווה ביותר אז כדאי להמשיך לקרוא.

gaya cosmetics  הוא מותג איטלקי השואב השראתו מנפלאות הטבע ועל כן, מקור השם  הוא - gaya אמא אדמה.
האיפור המינראלי של גאיה מגיע באבקות בעיקר ומכיל סלעים ומינרלים שונים מהטבע.
גם החנויות שלהם משדרות את החיבור לאדמה, ומעוצבות בסגנון טבעי של סלעים ואדמה בשילוב צבעים חמים.
האיפור המינראלי של gaya cosmetics מועשר במינרלים ללא טלק, חומרים משמרים, מייצבים וללא כל התערבות של חומרים כימיים.
 
בנוסף למוצרי האיפור, gaya cosmetics מתמחים במוצרי קוסמטיקה המועשרים במינראלים, שמנים, צמחים וחומצות המעניקות לעור גמישות , לחות והזנה.
 
בביקורי בגאיה הרשתי לעצמי לגעת בקרמים ובמוצרי הקוסמטיקה שלהם שנראו לי מעולים, נעימים ועשירים.


כשניסיתי את המייק אפ לראשונה, הייתי סקפטית, הרי בדרך כלל מה שאבקתי נראה לא ממש יפה על העור ומבליט קמטוטים אבל ברגע ששמתי את המייק אפ של גאיה הבנתי שזו לא סתם אבקה, המייק אפ נראה טבעי לחלוטין, ממש לא נראה אבקתי, זוהר ומרגיש קליל על העור בדיוק כמו שאני אוהבת. המריחה קלה ומהירה ואינה דורשת מיומנות, פשוט שמים על המברשת קבוקי שלהם, דופקים מעט על גב המברשת בכדי להחדיר את המייק אפ לתוך המברשת ובתנועות סיבוביות שמות על כל הפנים, ניתן להשתמש במייק אפ גם כקונסילר עם מברשת קטנה יותר.
המייק אפ וכן שאר מוצרי האיפור שלהם מאושרים לשימוש בשבת מתוקף היותם אבקתיים.
המייק אפ מתאים לכל סוגי העור ומכיל מסנן קרינה טבעי.
 
המייק אפ נראה מעולה  על העור כ7-8 שעות ולאחר מכן הייתי צריכה רענון למייק אפ, פשוט לקחתי את המברשת ועברתי מעט על הפנים  וטה- דם!  
 

דבר נוסף שאהבתי בגאיה הוא שירות הערבוב שהם נותנים, הם פשוט עושים לך ערבוב במקום של צבע המייק אפ המדוייק שלך, ובכל פעם שאת משתזפת או מתבהרת וצריכה ערבוב מחדש את פשוט יכולה להגיע אליהם לערבוב מחדש.
מחיר המייק אפ המינרלי - 165 ₪ תכולה: 9 גרם
 
הפריימר שלהם הרגיש מעולה אבל צריך לשים ממנו ממש מעט כדי שלא ירגיש שומני מדיי.
הפריימר צמצם לי משמעותית את הנקבוביות  שהמייק אפ תמיד מבליט לי.
מחיר:  237₪ תכולה: 30 מ"ל


האיליינר של גאיה מגיע כג'ל בארבעה צבעים שונים, שחור, כחול, סגול וטורקיז, אני ממש אהבתי את הטורקיז והשחור שהוא ממש פחם. האיליינר עמיד במים וניתן גם לתחם את פנים העין בעזרת האיליינר.
 
מחיר איליינר ג'ל –109 ₪  תכולה: 3.5 גרם
 
האיילינר הצבעוני:
האיילינר השחור הוא קלאסי ומשדר אלגנטיות נצחית. אך מה קורה בלילות הקיץ החמים כאשר אנו רוצות להפתיע באיפור צעיר ורענן שיתאים לאאוטפיט הקייצי שלנו? האיילינר הצבעוני יאפשר לך לשמור על תיחום העין שאנו כה אוהבות אך עדיין לשדר שיקיות מרשימה, בקלות ובזריזות.
אתן יודעות שאני לא אוהבת איפור צבעוני מדיי אבל אם עושים את זה בטוב טעם, מורחים איילינר טורקיז מהפנט עם מסקרה ושפתיים טבעיות זו תהיה הופעה שאף אחד לא ישכח.
את האיילינר הצבעוני מומלץ להניח קודם על צללית בהירה בגוון קרם, אפרסק, ורוד בהיר וכדומה. המטרה היא לתת שכבת בסיס לעפעף בלבד ולתת לאיילינר עצמו למשוך את מירב תשומת הלב.
טיפים למריחת איילינר מדויק, בקלות ובזריזות :
אם את מתקשה במריחת איילינר באופן קבוע, הרי לך שיטה פשוטה ומהירה המורכבת מחמישה שלבים:
1. עם מברשת איילינר, ניקח מעט חומר מהאיילינר ג'ל ונניח על גב כף היד. נטבול מספר פעמים את המברשת בשני צדדיה כך שכל השערות יהיו טבולות בחומר.
2. נשרטט קו דק לאורך כל קו הריסים- מהריס הראשון עד לריס האחרון.
3. עם עין פקוחה, נמשוך קו קטן בזווית של 45 מעלות מסוף קן האיילינר עד לכפל העפעף. ניתן לעבור את הכפל אך זה יותר מסובך. למי שתסתפק באילינר קלאסי מומלץ שלא לעבור אותו.
4. מהנקודה האחרונה של הקו האלכסוני שיצרנו יש לרדת באלכסון אל השליש החיצוני של קו הריסים הדק.
5. כאשר העין עצומה נמלא את הצורה שיצאה במידה ויש חלקים ריקים מחומר.
בעת המריחה ישנם מספר דרכים להקל על העבודה:
• כדי לשפר את יציבות היד משעינים את המרפק על משטח יציב (למשל שידת האיפור). תוכלו להבחין בשינוי באופן מידי.
• לתיקונים מוצלחים נעזרים במקלון אוזניים ומסיר איפור דו-פאזי, מוחקים את האזורים הבעייתיים, ממתינים שיתייבשו וממשיכים בשרטוט כרגיל.
• גם בשרטוט קו איליינר, הסוד טמון באימונים. ככל שמנסים יותר ומשתפרים, כך לומדים מהו הסגנון המחמיא ומגיעים לתוצאות מעולות.
 
הצבעים לאיילינר הצבעוני הם רבים ומגוונים, לכן יש לבחור צבע שיחמיא לצבע העיניים בעל פיגמנט עמוק שיעניק לעין תיחום ואלגנטיות.
טיפים לבחירת צבע האיילינר:  
• לעיניים כחולות יתאים איילינר סגול בעל תת גוון אדמדם. הסגול הקטיפתי של גאיה הוא בעל גוון סגול עמוק ויחמיא במיוחד לבעלות עיניים כחולות בהירות.
• לעיניים חומות יתאים גוון קר שידגיש את החמימות של גוון העין. האיילינר הגוון טורקיז מהפנט של גאיה יהלום את הגוון החום במיוחד.
• בעלות העיניים הירוקות ייהנו במיוחד מגוונים קרים בעלי גוון כהה ועמוק. האיילינר הכחול עמוק ייתן הדגשה יפה לגוון העין המיוחד שלהן.
הגוונים הקרים, כחולים וסגולים יתאימו לרוב בנות ישראל בקיץ אשר נוהגות לשזף את עורן. עורנו בקיץ נוטה לקבל פיגמנט כתמתם ולכן הכחול , מעצם היותו צבע מנוגד לכתום, יבליט את העין ויקדם אותה למרכז הבמה.
בגאיה אנחנו מציעים לך שלושה גוונים של איילינר ג'ל במרקם קטיפתי בעל עמידות מרשימה-  טורקיז מהפנט, סגול קטיפתי וכחול עמוק.
 
אז אחרי שהתרשמתן מהמוצרים ומהנסיון שלי איתם, אני מגרילה ערכה מפנקת של גאיה שמכילה חלב פנים ומי פנים לניקוי הפנים, צללית ברונז מהפנטת, צללית גבות, מברשת לסומק, וליפסטיק- יש לציין שכל המוצרים הם בגודל מלא ושווי המתנה הינו 604 ₪.
 
מה שצריך לעשות הוא פשוט לכתוב לי למה לכן מגיע לקבל את הערכה המפנקת הזו, ויש לכם פה הרבה רעיונות בכתבה .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה