יום שני, 9 ביוני 2014

REVLON

השבוע הוזמנתי למסיבת עיתונאים של REVLON לכבוד המגזר הדתי.
במפגש הציגו רבלון את סדרת ColorStay העמידה ואת המוצרים המובילים והנמכרים ביותר בקרב הקהל הישראלי.
רבלון היא אחת החברות המובילות בשוק האיפור בארץ ובעולם ומציעה סדרה חדשנית ופורמולה ייחודית המאפשרת עמידות גבוהה לאורך היום ו/או השבת. סדרת ColorStay כוללת מוצרים עמידים עד ל- 24 שעות ומהניסיון שלי אפילו יותר.
אני מחזיקה בתיק האיפור מוצרים מגוונים וביניהם רבלון. עד היום התנסיתי בעיקר עם המייק אפ קולורסטיי שאליו אני פשוט מכורה, מרקם קליל על העור, נותן כיסוי, מראה עור זוהר והכי חשוב עמיד מאוד. הרבה כלות פשוט התקשרו אלי יום אחרי האירוע והיו כל כך מרוצות שהאיפור לא זז להן גם אחרי שישנו ורקדו אתו ביום האירוע.
קיבלתי כמה מוצרים להתנסות, ופשוט התאהבתי בכולם,


PHOTOREADY BB CREEM- BB זהו מייק אפ קרמי בעל כיסוי קליל למי שרוצה להראות טבעית אך עדיין מאופרת במעט (מכיל SPF 30). כתבתי בעבר על BB  ו CC תוכלו לקרוא על זה כאן.


ברגע ששמתי את המייק אפ התאהבתי, המרקם שלו קליל ונעים, פשוט לא הרגשתי כלום על הפנים, נתן לי כיסוי קליל ומושלם ובכלל לא נראה שהתאפרתי בדיוק כמו שאני אוהבת, נתן ברק עדין וטבעי, ולכל אורך היום היה מושלם עד שהורדתי.




LASH POTION- מסקרה מעריכה ומעבה, מסדרת את הריסים פשוט מושלם. לי יש ריסים בעיתיות והמסקרה פשוט סידרה לי אותם מדהים, ממליצה להשתמש במסקרה בשתי שכבות למראה דרמטי ומלא יותר.


COLORSTAY OVERTIME LIPCOLOR- שפתון עמיד, ובצדו השני גלוס שקוף. השפתון עמיד ל 16 שעות ואף יותר. הצבע שקיבלתי פחות מתאים לי לכן שמתי את הליפסטיק מעל עפרון שפתיים ורדרד והתוצאה הייתה מושלמת, הליפסטיק מרגיש נעים וקליל על השפתיים ועבר את מבחן העמידות לאחר שהחזיק לי כל היום אחרי אימון אוכל ושתייה.


המוצרים נפלאים לשימוש יום יומי ובעיקר סדרת ColorStay שתבטיח לכן עמידות גבוהה לאורך השבת.
אשמח לשמוע אם התנסיתן במוצרים אלו או אחרים של רבלון. ולשתף אותנו בגוון הליפסטיק המועדף עליכן לקיץ 2014. ושבוע הבא תגלו מה הצבע אומר עליכן.
שלכן,
שלי קליין

Makeup.klein@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה