יום שני, 16 ביוני 2014

הצבע שלך!


כל יום שאנחנו קמות בבוקר אנחנו מחליטות איזה בגדים נלבש, באיזה צבע, איזה צבע ליפסטיק נשים צלליות או סתם מה הצבע האהוב שלכן אומר עליכן, בחירת הצבעים בחיינו היא דבר שגרתי אך אף פעם לא יחסנו לא מספיק חשיבות. הצבע שאנו בוחרים אומר עלינו הרבה ומחקרים אף מראים שהשפעת הצבע בחיינו היא אפילו יותר גדולה משחשבנו.

מה משמעות הצבע שלכן?
אדום- אישה שתבחר באדום תבלוט ותמשוך יותר מכל אישה אחרת, אדום משדר לנו עוצמה.
צבע של כוח, יצירתיות, יצריות, בריאות, שאפתנות וחיוניות. האדום נבחר בדרך כלל על ידי אנשים עם אופי פתוח, חסרי מנוחה ושמחת חיים אך לעיתים יהיה תוקפני, נמרץ ואימפולסיבי. אנשים של אדום הם בדרך כלל אופטימיים, ולא אוהבים שגרה. אדום בוהק-מסמל דם ומלחמה, ואילו כשהוא נוטה לארגמן - גבורה ומלכות.
אנשים שאוהבים אדום-כתום מתאפיינים בחום ונדיבות.

כתום - שילוב של שני גוונים חמים - צהוב ואדום, לכן מדובר בצבע מאד מוחצן אנשים שאוהבים כתום נוטים להיות בולטים כך שכולם שמים לב אליהם ומשרים אווירה טובה בסביבתם. כתום הוא צבע של צעירות, התאהבויות מוקדמות, כוח, סקרנות, תעוזה, בריאות ,נעורים וחוסר מנוח, אוהבי הכתום הם יצריים, אנרגטיים, שמחים, אדיבים, אצילים וגאים. זהו צבע של הצל. התשוקה שלהם תמיד פועלת.
בורדו- אנשי הבורדו יהיו בדרך כלל אנשים שעברו איזושהי חוויה קשה שגרמה להם להתבגר, אך עם זאת יהיו אנשים חביבים, נדיבים וממושמעים. 


ירוק - צבע האהבה. ירוק הוא צבע החיים השפע, גדילה, התרחבות וחיים. הירוק הוא ידידותי, פתוח, מקבל, ישר, אינטלקטואלי, הומניסט. ובעל לב חם
 , תקווה ונעורים. ירוק זה צבע של הרמוניה ואיזון. הירוק מסמל תקווה, התחדשות, שלום ובדרך כלל גם עדינות וכנות. הירוקים הם בדרך כלל גלויים, אנשי חברה ורוצים שלום בכל מחיר. אנשי הירוק יכולים להיות גם בעלי ביטול עצמי, צנועים וסבלניים. הם בדרך כלל אנשים מעודנים, תרבותיים ומכובדים. 


כחול - אם כחול הוא הצבע האהוב עליך, אף פעם לא נגמרים לך הדברים להגיד - ביטוי הוא הצד החזק שלך. רכות, רוגע, דאגה ונאמנות. צבע של תקשורת, בהירות וקסם. אך לעיתים גם מסרים מעורבים, קושי להחליט ודיסטנס. הכחול הוא צבע של התלבטות, התבוננות עצמית, שמרנות ויופי. הכחולים בעלי סבלנות, התמדה, מצפון ושליטה עצמית. אנשי הכחול נערצים עקב היציבות הנפשית שלהם וחוכמתם. הם נאמנים,

סגול - 
שילוב של כחול ואדום. מהאדום הוא לוקח את הלהיטות ומהכחול, את הקרירות, צבע אלגנטי ומתוחכם. אם את אוהבת סגול, את נוטה להיות לא שגרתית, יצירתיות, רומנטיקנית, וסובלנית, סגול מעורר את האנרגיה של הדמיון, האשליה והפנטזיה, ביישנות רומנטיקה, ופלרטטנים. החיסרון של סגול הוא ציפיות לא מציאותיות. הסגולים הם מאוד בודדים, בררנים, שנונים ורגישים, עם רצון עז להיות ייחודיים ושונים. הם הפכפכים, פתוחים ואמנותיים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה