יום שני, 23 ביוני 2014

10 טיפים מדליקים שחובה להכיר.


הרבה בנות מבקשות ממני טיפים למריחת איילינר מדויק, להתמודדות עם שפתים יבשות, הארכת הריסים ועוד. לכן אספתי את הטיפים הטובים ביותר לאיפור יומיומי ולהתמודדות עם ימי הקיץ החמים.



1.      כשאת משתמשת בעיפרון עיניים מומלץ לקבע אותו עם צללית, גם בתוך מעקה העין וגם מחוצה לה. העיפרון שומני בדרך כלל ויש לו נטייה להימרח, צללית תקבע את העיפרון וגם תקבלו צבע חזק יותר ועמיד יותר.
דווקא היום בא לך לשים עפרון טורכיז בעיין שמתאים לשמלה החדשה שלך, פשוט צבעי את העיפרון השחור עם צללית בכל צבע שתבחרי וכך תקבלי גם עפרון עמיד וגם בצבע.

.. 2     להארכת הגבות ו/או הריסים מרחי שמן קיק כל ערב עם מברשת של מסקרה ישנה או קיסם אוזניים. תוצאות תראי כבר אחרי חודש. יש להקפיד על פעולה זו בכדי לראות תוצאות.

3.     במידה ובא לך מייק אפ קליל ונעים, ערבבי את המייק אפ עם קרם הלחות ותוכלי להינות מכיסוי נעים גם בימי הקיץ החמים.


..  4    נגמר לך גוון הליפסטיק שאת אוהבת או שפשוט בא לך גוון מקורי- קחי קצת וזלין וערבבי עם צללית או סומק מגורד ותקבלי כל צבע של ליפסטיק שתבחרי בקלות.

.. 5    כדי לבדוק את גוון המייק אפ נסי אותו על בית החזה ובאור יום.


6.    רוצה איילינר מדוייק? תחילה שרטטי את קו האילינר עם צללית שחורה שתגדיר את גבולות האילינר וגם תוכלי לתקן או למחוק בקלות במידה ולא יצא טוב. אחרי שאת מרוצה את יכולה לעבור על הקו עם איילינר והתוצאות מושלמות.

7.     הארות- אחד הדברים החשובים ביותר באיפור הוא יצירת הארות והצללות שיבנו את הפנים. כלומר, צבעים בהירים, יגדילו, ירחיקו ויבליטו וצבעים כהים יקרבו, ישקיעו ויקטינו. מרחי צללית בהירה על הזווית הפנימית שבין העין לאף, על הרקות ועצם הגבה.




..      המסקרה לכלכה אתכן? אין מה להילחץ, פשוט תנו לה להתייבש וגרדו אותה בעדינות בעזרת קיסם אוזניים, המסקרה תתקלף במהירות ולא תהרוס את האיפור.

9.     לריסים ארוכות ומלאות יותר יש למרוח שכבת מסקרה לאחר מכן לעבור עליהן עם מברשת ריסים ספוחה בטלק. לשים שכבת מסקרה נוספת, ויש לך ריסים מלאות וארוכות.

10.  השפתיים יבשות ומתקלפות? ערבבי שמן זית וסוכר חום ועסי את שפתייך לפילינג טבעי ומזין.

במידה ויש לך שאלות ו/או בעיות נוספות, שתפי אותנו.

שלכן,
שלי קליין

Makeup.klein@gmail.com 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה