יום שני, 28 באפריל 2014

איפור להריונית

במהלך ההריון ההורמונים גורמים לשינויים רבים בעור, כגון קמטים, פצעים, כתמים ואדמומיות.
לכן חשוב לדעת איך לשמור על העור בחודשים האלו.
תחילה יש לשמור על טיפוח הפנים, לנקות את העור ביסודיות (ראו כתבה על ניקיון הפנים), לשים קרם פנים בכדי לשמור על הלחות והחיוניות של העור שגם ככה נראה עייף בזמן ההיריון.
והכי חשוב לשמור על אזור העיניים, להשתמש בקרם עיניים בוקר ולילה, שכן העור שמסביב לעיניים נוטה להתקמט מהר יותר וצובר נוזלים במהלך ההיריון וכך נוצרים כהויות ונפיחויות סביב העיניים.
דבר חשוב נוסף במהלך ההיריון, הוא להשתמש במסנני קרינה בדרגה גבוהה. העור מאוד רגיש בתקופת ההיריון משינויים הורמונליים ורגיש יותר לכתמים ולכן יש לנקוט משנה זהירות ולשמור על עור הפנים.
בנוסף שכבה של מייק אפ תיתן לעור עוד הגנה מפני השמש וגורמי מזיקים אחרים.
במידה ויש לכן פגמים בעור שאתן מעוניינות להסתיר אבל עדיין לשמור על מראה רך, וטבעי יש לשים שכבה עדינה של מייק אפ קליל ובאזורים נקודתיים שבהם יש פצעונים או כתמים נשתמש במייק אפ בעל רמת כיסוי גבוהה או עם קונסילר. וכך ניצור כיסוי קליל ורענן אך נסתיר את כל הפגמים הלא רצויים בעור.
ישנן נשים שהעור נוטה להפריש יותר שומן במהלך ההיריון ולכן אם יש לך בעיה כזו מומלץ להשתמש בפודרות וחומרי איפור על בסיס מט ועל בסיס לחות- נטול שומן ( OIL FREE)על מנת למנוע הברקות מיותרות, בנוסף אני ממליצה להשתמש במוצרי איפור עמידים יותר כגון מסקרה ואיילינר עמידים במים.
סומק- ישנן נשים שהעור שלהם נוטה לאדמומיות במהלך ההיריון ולכן המלצתי היא להשתמש בסמקים בצבעי חום או כתום ולהימנע מצבעים ורודים שידגישו את האדמומיות.

רצוי להימנע מתכשירים המכילים רטינול (ויטמין A) ואלפא הידרוקסי שאינם מומלצים לשימוש בזמן הריון, לא להשתמש במסכות גרגרים או פילינג. העור עובר שינויים רבים במהלך ההיריון ולכן רצוי לא לפגוע בו ולשנות אותו.

אזור הבטן גם הוא חשוב לטיפוח, שכן הוא נמתח ולאחר ההיריון, העור נהיה רפוי יותר ויכולים להופיע סימני מתיחה. לכן חשוב להקפיד למרוח לחות והזנה לגוף בתנועות סיבוביות בכדי לשמור על גמישות העור.
וכמובן תמיד לשים לב לשינויים שהעור עובר ולהתייחס אליו בהתאם, אם העור נהיה שומני יותר השתמשו במוצרים לעור שומני גם העור שלכן בדרך כלל יבש או מעורב. ושימו לב שאתן לא מייבשות את העור שלכן זה לא בריא וגם לא נראה טוב.
אז שיהיה מזל טוב והמון נחת!
שלכן,
שלי קליין

Makeup.klein@gmail.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה