יום ראשון, 9 במרץ 2014

עופי על עצמך!


צמד המעצבים Asaf & Tomer מציג ניצנים של קולקציית תכשיטים ואקססוריז לאביב 2014, המעוטרת ומלווה במגוון רחב של בעלי כנף, בניהם ציפורים, פרפרים, שפיריות ועוד המהווים את אחד הטרנדים הבולטים לעונה הנוכחית!



נדידת ציפורים היא תופעה המתרחשת בעיקר בעונות מעבר, כאשר מינים רבים מעתיקים את מקומם ועפים מהמקומות הקרים אל אלו החמים. נראה כי האביב- קיץ הישראלים מביאים איתם נדידה מסיבית של כל סוגי בעלי הכנף הישר אל האקססוריז, והתכשיטים. זה בהחלט הזמן לפרוש כנפיים ולעוף! בין פריטי הקולקצייה ניתן למצוא קילשונות לשיער, צעיפים קלילים המתאימים בדיוק לעונת מעבר, סיכות לשיער, שרשראות, עגילים, צמידים ועוד!



לדברי תומר בן יוסף, מעצב ומבעלי מותג התכשיטים והאקססוריז Asaf & Tomer, "אין ספק כי עולם החיות מהווה השראה אינסופית לעולם האופנה, כאשר החברבורות החתוליות, פסי הנמר וטקסטורת עור הנחש מפנים את מקומם לבעלי הכנף הצבעוניים. בציפורים ובפרפרים יש אלמנט דינאמי, מלא חיים, קליל ומרענן שמתאים לעונות החמות. בנוסף, בשל הצורך באיסוף השיער בחום הישראלי, יצרנו קולקצייה מרהיבה של מוצרי השיער הכוללים סיכות, מסרקיות וקילשונות שישדרגו וישלימו כל מראה".




מחירים לדוגמא: תכשיטים ומוצרי שיער 49-199 ש"ח, צעיפים: 60 ש"ח.

 

להשיג אצל Asaf & Tomer, דיזינגוף סנטר, קומת כניסה מול שער 5, ת"א ובחנות המקוונת: www.my-stores.co.il/asaftomer

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה