יום שני, 20 בינואר 2014

מטפחות!


כמה טיפים להתאמת מטפחות כשהעיקרון הוא פשוט, מטפחת יכולה להעלות את הלוק או  להחריב אותו. הכל תלוי בשילוב


כלל 1 – מי דומיננטי יותר הבגד או המטפחת?
חשוב לשים לב לדומיננטיות של המטפחת. אם את לובשת בגד בצבע חלק ועדין לכי על מטפחת רועשת שתהיה האקססוריז העיקרי שלך ותהפוך את ההופעה שלך למעניינת. במקרה כזה, בחרי קודם את המטפחת ואחר כך תחפשי בגד פשוט ועדין שיתאים לה. בחרת מטפחת מלאה בנוכחות? אל תיתני לה לשבת עליך בצורה רופפת ומוזנחת, שימי אותה במרכז ההופעה על ידי הרמה של המטפחת עם בובו או מטפחת בסיס. בחרת בבגד גרנדיוזי ובולט? בחרי במטפחת שקטה ועדינה כדי לא ליצור עומס. 

מטפחת של זוהרה . צילום: מרינה מושקוביץ. להשיג ב'מטפחת'.
מטפחת של זוהרה . צילום : מרינה מושקוביץ. להשיג ב'מטפחת'.





כלל 2 – חלק או מדוגם?
המטפחת היא חלק מהלבוש שלך ויש צורך להתאים אותה בצבעוניות אבל בשום אופן לא ללכת עם הדפסים דומים בבגד וגם על הראש. הדפסים דומים או בד תואם בבגד ובמטפחת נותנים תחושה של מראה מאולץ וגם קצת עייף. סוג של פתרון קל. אם אנחנו רוצים שהמטפחת תשלים את הלבוש ותראה כחלק מהלוק הכולל צריך ללכת על ההפך מהבגד אבל עם קו מקשר. בגד צבעוני ילך עם מטפחת בצבע אחיד או עם כמה גוונים של אותו הצבע – בחרי צבע מהדוגמה של הבגד אבל לאו דווקא את הכי בולט. אם תיקחי צבע שפחות בולט בבגד המטפחת תעזור לך להדגיש אותו. בגד חלק יראה כמשלים נהדר למטפחת צבעונית ורועשת. קנית מטפחת שאת לא מוצאת לה בגד? חולצה חלקה וג'ינס או חצאית שחורה תמיד יתאימו.




מטפחת של הולי, צילום: שירה גזית. ניתן להשיג ב"מטפחת"



מטפחת של שבלולה, צילום: מיכל אסולין. ניתן להשיג ב"מטפחת"

כלל 3 – ואם בא לי להתלבש מקושקש?
האופנה היום מרשה לערבב בין דוגמאות וצבעים בצורה חופשית אבל חשוב לזכור שזה לא תמיד הולך. ואם זה לא הולך אז זה ממש לא הולך... תהיה מודעת לעצמך ותראי האם השילוב של המטפחת המנומרת באמת הולך נהדר עם החצאית משבצות. יש סיכוי שכן, אבל גם יש סיכוי שלא... נסי לצאת קצת מהריבוע בצורה עדינה יותר מטפחת כסף עם שמלה סגולה לא תהיה האופציה הראשונה שתקפוץ לנו אבל זה בהחלט הולך נהדר. נסי למתוח את הגבולות אבל לא לצאת מהן.








מטפחת של הולי, צילום: שירה גזית. ניתן להשיג ב"מטפחת"






מטפחת של תמר לנדאו, צילום: מילכי אורטנר. ניתן להשיג ב"מטפחת"



מטפחת של הדס, צילום: Kfir Maziar. ניתן להשיג ב"מטפחת"


כתבה והמליצה לכן באהבה – נעמי פינטו, בעלת האתר "מטפחת" חנות אינטרנטית למכירת מטפחות ומה שביניהם. www.mitpachat.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה