יום שישי, 10 בינואר 2014

הלוחשת לסוסים

לכבוד שבת, הפקה מרגשת של צוות מוכשרות!
יוזמת ההפקה רבקה שוורץ, משתפת ברעיון וברגשות העומדים מאחוריי ההפקה:

 "...הִשְׁבַּעְתִּי אֶתְכֶם, בְּנוֹת יְרוּשָׁלִָם: אִם-תִּמְצְאוּ, אֶת-דּוֹדִי--מַה-תַּגִּידוּ לוֹ, שֶׁחוֹלַת אַהֲבָה אָנִי..." (שיר השירים ה',ח').

כשצילמנו את ליאת המדהימה, היה שיר אחד שהתנגן בראשי ללא הפסקה, השבעתי אתכם בנות ירושלים... ליאת היא כל כך יפה, כל כך מלאת אהבה מבחוץ ומבפנים. ואת היופי, השלווה, האהבה הזו - היא הצליחה להשרות סביבה על כל מי שנטל חלק ביום הנפלא הזה.

ליאת היתה חולה, חולה במחלה ארורה שאיימה לקחת ממנה את יופיה, את גופה, את כולה, אבל האהבה ניצחה וליאת גברה על מחלת הסרטן!

היום היא מחלימה ממנה (בגבורה!), וכל מה שנשאר לה הוא להשביע את בנות ירושלים ולומר להן, אם תמצאו את דודי, תגידו לו, שהמחלה היחידה שנשארה בי, היא אהבה!
ואני חייבת לומר שאפילו הסוס לצידו הצטלמה, חיבב אותה ונכרך אחריה (אותי, או את הצלמת למשל הוא לא ממש אהב.....) אולי הלוחשת לסוסים השביעה גם אותו עם מסר האהבה?

ליאת לחשה לסוסים, בין הרי ירושלים שהשרו הוד על יום הצילומים, לחשה להם בחווה קסומה - חוות יפת, בבית זית. מלווה בצוות נפלא שעמל על היום הזה והפך אותה לדוגמנית, לנסיכה, למלכה, לחולת אהבה:)
תודה גדולה לבעלי החווה שאפשרו לאהבה הזו לזרום ולקיים את יום הצילומים הזה על הצד הטוב ביותר!

- תודה ללוחשת לסוסים שלימדה אותנו פרק באהבה!

Liat Arbeli Golan



מומלץ להאזין לשיר ברקע, תוך כדי צפייה בתמונות: http://youtu.be/flyZhsKkEEE



וכל הלוחשות מסביב שהשקיעו אהבה רבה בכל תנועה ותנועה:

-במקום הראשון, הצלמת המדהימה ומלאת האנרגיות, שעמלה ימים כלילות כדי להביא לנו תוצאה מדהימה והצליחה לגרום לנו לראות לא רק את המוחש, אלא גם את המופשט - האהבה! Judit Weisbrg.

-תודה מיוחדת לאשפית השיער והסטייל האהובה, שצעדה איתי יד ביד לאורך כל ההפקה וההכנות הרבות לקראת יום הצילומים הזה, לא היה דבר שביקשתי והיא לא קפצה למלא, משרוך נעל ועד חוט השערה - אלירז נועה.

- אמנית האיפור, שהדגישה את יופיה של הלוחשת לסוסים ולא ויתרה על קוצו של ריס - Ruthy Ohayon.

- הפאות המדהימות של BK Wigs, שצריך עין מאד מקצועית כדי להבין שמדובר בפאה ולא בשער ראשה של ליאת (הוא צומח, הוא צומח לאט ובטוח ועד אז הפאות של ברינדי עושות יופי של עבודה).

- אביזרי השיער עוצרי הנשימה, הפריט שבלעדיו אין, פרי ידיה המוכשרות של רייצל מטפחות מעוצבות.

- וכמובן, במקום של כבוד, השמלות שהפכו את הלוחשת לסוסים, לנסיכה, לדוכסית, למלכה! לדעתי !לילך לוי, היא התגלית הכי חשובה בתחום שמלות הערב בתקופה האחרונה. כל כך הרבה שיק וכל כך הרבה אהבה בכל שמלה ושמלה!

הלוחשת לסוסים קיבלה פינוק קוסמטי ומלא אהבה מאודליה המדהימה פופה קוסמטיק.

- ועל ההפקה והסטיילינג לקחתי אני הקטנה Rebecca Shwartz פיקוד, כי איך אוכל שלא לספוג את כמות האהבה הזו? ואני חייבת לומר שיצאת נפעמת בסיומו של יום ועוד יותר, כאשר הגיעו התמונות המוכנות מהצלמת.

ואני מצטרפת ללוחשת לסוסים ואומרת: אם תמצאו את דודי, תגידו לו שחולת אהבה אני!







הלוחשת לסוסים בגלאט פאשן























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה