יום שני, 23 בדצמבר 2013

איפור לדייט



בנות יקרות,
האם יצאתן לדייט לאחרונה וחשבתם מה ללבוש? איך להתאפר?
האם ידעתם שהאיפור והביגוד חשובים מאוד בדייט ראשון להמשך הקשר?!
לפני שאתן יוצאות לדייט חשוב שתדעו שאיפור משחק תפקיד מרכזי מאוד. הרי בפגישה הראשונה שני הצדדים בוחנים אחד את השני, ובעיקר את הפנים כאשר יושבים לשיחה.
האיפור בצורה מסויימת משקף את אופי האדם ולכן חשוב מאוד לשים דגש על האיפור כמו על הבגדים לפני שיוצאים מהבית. אל תשכחי שהרי את מעוניינת להשאיר עליו רושם ראשוני חיובי שיוביל לדייטים נוספים.
כמובן שהאיפור צריך לשקף את האופי שלך ואת מי שאת ולכן אציג בפניכם כמה לוקים מנצחים לדייטים.
לוק 1- ליפסטיק כהה ודומיננטי לצד איפור רך ועדין. כבר דיברנו רבות על נפלאות הליפסטיק ועל המראה הכולל כאשר אנחנו בוחרות בליפסטיק כהה. האיפור צריך להיות טבעי, מעט מייק אפ, מעט סומק, ללא צלליות והרבה מסקרה. האודם הכהה משדר כוח ועוצמתיות, אישה שתגיע לדייט עם אודם כזה משדרת שהיא לא האישה הכנועה, היא יודעת מה היא רוצה, יש לה דעה ואופי והיא לא מתביישת בכך.
לוק 2- יפה וטבעית- איפור רך ועדין, צלליות בהירות ורכות, מייק אפ מאוד קליל מעט מאוד סומק ורדרד, ליפסטיק טבעי. אפשר להוסיף איילנר עדין ומסקרה כמובן תמיד נשים ונדגיש את העיניים. מראה זה מתאים למי שלא אוהבת להראות מתאמצת, למי שאוהבת להראות טבעית ועדינה אבל עדיין יפה ומטופחת.
לוק 3- עינים מעושנות ודרמטיות- עיניים מעושנות זה תמיד דבר מהפנט. אבל בדייט הייתי מוותרת על המראה הנוקשה הזה, את יכולה ללכת על הליפסטיק הכהה או על צלליות בצבעי חום וברונז, לא בצבעי שחור!
צלליות שחורות ובכלל עיניים דרמטיות מדיי משדרות נוקשות וכוח וזה לא מה שאת רוצה לשדר בדייט הראשון.
ואם בכל זאת הלכת על המעושן, לשחק עם גוונים של חום וברונז, למרוח אילינר, הרבה מסקרה, ואודם טבעי!
לוק 4- מראה טבעי עם ליפסטיק כתמתם –מומלץ בחום! נותן מראה רענן, חיי, מלא שמחת חיים, המראה המשלים יהיה רך וטבעי.
טיפ: ליפסטיק וסומק כתמתם מתאימים מאוד לכהות עור.

חשוב מאוד- לא להעמיס באיפור. אחנו לא רוצות לבוא עם מסכה על הפנים. אתן צריכות להיות מטופחות ומוקפדות אבל לא עמוסות באיפור או להראות מתאמצות מדיי.
למראה מושלם- יש להתאים את הבגדים ללוק שבחרנו והכי חשוב- לא להעמיס!

לכל שאלה או בקשה אפשר לפנות במייל:
Makeup.klein@gmail.com
שלכן, שלי קליין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה