יום שני, 16 בדצמבר 2013

ריסים

ריסים- לא צריך לפחד יותר.
ברוב התרבויות ריסים ארוכות מסמלות את הנשיות ונחשבות לאחד ממוצרי איפור הכי נחשקים.
בעבר היה חשש לנשים רבות להדביק ריסים מלאכותיות, אך היום התודעה הולכת וגוברת וישנם סוגים רבים של ריסים- מבודדות ועדינות ועד מלאות ומאסיביות. פשוט צריך להחליט איזה לוק את רוצה לקבל ולבחור את הריסים בהתאם.
אני, לרוב נוהגת להדביק למאופרות שלי ריסים בודדות וכך המראה המתקבל הוא טבעי יותר, אני בוחרת להדביק ריסים בודדות במקומות בהם אני רוצה יותר נפח וצפיפות של ריסים. למשל בפינה החיצונית של העין אדביק יותר ריסים. וככל שאתקרב לפינה הפנימית של העין צפיפות ואורך הריס תרד.
תהליך ההדבקה אינו מסובך במיוחד: מורחים מסקרה על הריסים ומסדרים את הריסים הטבעיות שלנו, לאחר מכן אניח קצת דבק על שורש הריס המלאכותית ואניח אותה עם כיוון הצמיחה על שורש הריס הטבעית. באם מדובר בריס שלם, יש למדוד קודם את אורך הריס ולגזור בהתאם (לגזור את הריס במקום שהריסים ארוכות ביותר), לאחר הנחת המסקרה, נניח דבק על כל אורך הפס המחבר את הריסים ונדביק בזהירות ועדינות על שורש הריסים הטבעיות שלנו.
בסרטון הבא תוכלו לראות איך עושים זאת שלב אחר שלב:http://www.youtube.com/watch?v=AzxFgOzoPrM
סוגי ריסים:
לריסים צפופות ומסובכות או למי שרוצה ריסים לא בולטות יש לשים מעט מסקרה מפרידה ולסרק עם מסרק ריסים.
לריסים ישרות: תחילה יש לעגל את הריסים בעזרת מעגל ריסים ולאחר מכן למרוח מסקרה מעגלת.
לרסים דלילות- השתמשי בהדבקת ריסים או מסקרה עם סיבי שיער- מעבה במספר שכבות.
טיפ לריסייך:
השתמשי בשמן קיק פעד עד פעמיים ביום על מנת להגביר את קצב הצמיחה של השערה. מרחי עם מברשת ריסים שמן ומרחי משורש הריס. רצוי לא מרוח את השמן לפני המסקרה כי אז היא תמרח בקלות.
לכל שאלה ובקשה אפשר לפנות במייל:
Makeup.klein@gmail.com
שלכן, שלי קליין


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה