יום שני, 23 בדצמבר 2013

עור הפנים

עור הפנים שלכן נראה עייף וחסר חיים? האם את רוצה לשמור על עור הפנים שלך מוצק וצעיר? 
טיפול נכון בעור הפנים הוא חשוב לכולם בכל גיל! גם כשאנו לא רואים באופו מיידי את הנזקים לעור והפגמים, השמש הפיח, האוכל שאנחנו אוכלים ועוד מזיקים רבים משפיעים על עורינו לאורך שנים והתוצאה היא עור רפוי, קמטים, פיגמנצטיה ומחלות עור רבות וקשות.
אני מביאה אליכם את הכתבה היום מתוך מפגש שלי עם נשים רבות שאינן מקפידות שלמור על עורן או אינן מבינות את חשיבות הנזקים לאורך שנים. לכן חשוב לי להעביר אליכן כמה טיפים קטנים אך חשובים שכדאי לאמץ!
תחזוקת הפנים הינה דבר חשוב מאוד כפי שהזכרתי פעמים רבות הכתבות שלי. הפנים משדרות ומקרינות על מצב רוחינו, על התזונה שלנו, גילינו ועל חוסרים ונזקים רבים שהוזכרו. לכן חשוב לשמור על פנים בריאות ורעננות דבר שדורש תשומת לב רבה והקפדה על מספר דברים.
במדריך הבא תוכלי ללמוד איך לעשות זאת נכון ולשמור על עור צעיר, בריא וחיוני ללא הוצאות וזמן מיותר:
שטיפת פנים: יש להקפיד על שטיפת הפנים בסבון המתאים לעורך לפחות פעם ביום בתנועות עדינות ועגולות. שפשוף חזק יכול לגרום נזק לנימים ומתיחת עור בתווך הארוך.
לעור יבש– תכשיר ניקוי על בסיס שמן עם תמציות פרחים מרגיעות.
לעור שומני- תרחיץ על בסיס תמצית פירות.
רצוי לעסות את הפנים עם תרחיץ פילינג פעם בשבוע בכדי להוריד את תאי העור המתים ולגרום לעור הפנים להראות ולהיות חיי ובריא יותר.
לעור רגיש – יש להוועץ עם רופא ולהשתמש בתרחיץ מותאם.

הגנה מפני השמש: קרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה הוא חשוב ביותר באקלים הישראלי , גם שאיננו רואים את השמש הקרניים חודרות לעורינו ופוגעות בו. לכן גם בעונת החורף חשוב להשתמש בקרם הגנה ולא להסתפק במקדם הגנה שנמצא בקרמים או במיקאפים.

לחות: להקפד להשתמש בקרם פנים בוקר וערב (על פנים נקיות) עם חומצה הילרונית וגליצרין. לפי סוג העור

לחות טבעית לעורך: ישנם דרכים רבות להוסיף לחות לעורינו בנוסף לקרם הפנים, הדרך הראשונה והחשובה ביותר שרובכן מכירות היא שתיית מים מרובה- לפחות 8 כוסות ביום, בנוסף להקפיד על מאכלים עשירים במים וויטמינים. דרך נוספת היא להשתמש בסאונה מדיי פעם.
חשוב מאוד להכניס לתפריט שלנו פירות וירקות רבים, אלו חשובים לשמירה על לחות וגמישות העור (ירקות ירוקים בעיקר נגד אנטי אייג'ינ). השפעה גדולה על העור מובטחת.


מזונות מסוכרים: לכולנו יש חשק לפעמים למזונות מסוכרים שיכולים לגרום להרס של העור, להזדקנות מוקדמת, דלקות ונזקים רבים. צריך לשמור על איזון תאים בריאים ולכן כאשר בא לכן מתוק אני ממליצה לאכול תמר או כל פרי אחר עם שני אגוזים (האגוזיםעשירים באומגה 3 ומסייעים לעור להתמודד עם דלקות, גמישות העור ועור חלק וצעיר) אשר לא יפגע בעור ויותר מכך- יזין אותו. בכלל- תפריט נכון ובריא חשוב מאוד הן לבריאות והן למראה עור.

רצוי לקרוא את כל הכתבות שלי בנושא טיפוח הפנים שמסבירות על סוגי עור, מוצרים מתאימים המלצות ועוד.

למשקיעות אני מצרפת שני מתכונים נפלאים לפילינג טבעי!!

פילינג לשפתיים- ערבבי סוכר עם שמן זית ועסי את שפתייך בעדינות להזנה וקילוף עדין של העור.
פילינג לעור הפנים: לערבב 1 כפית שטוחה של קקאו עם 1 כפית שטוחה של קפה שחור להוסיף עד 2 כפיות שמן זית בהדרגה ולבסוף 1 כפית דבש.התערובת המתקבלת: גושית וסמיכה. הפילינג יכול להשמר לזמן רב ולכן מומלץ להכין כמות ולהשתמש באופן קבוע פעמיים בשבוע, העור יודה לך על זה.

ואל תשכחי שהפנים הוא הכרטיס ביקור הכי טוב שלך

לכל שאלה ובקשה אתן מוזמנות לפנות אלי במייל:

Makeup.klein@gmail.com

שלכן,
שלי קליין



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה