יום שני, 30 בדצמבר 2013

איפור קיץ 2014

מראה האיפור לקיץ 2014.
נכון שאצלינו החורף עוד לא התחיל, אבל מותגי האופנה כבר מוציאים את קולקציית הקיץ החדשה ואיתה את מראה האיפור לשנת 2014.
השנה במסלול האופנה לקיץ 2014 הציגו נרסיסו רודריגז, אמיליו פוצ'י, קלווין קליין ורבים אחרים את המראה ה"לא מאופר", מראה מנימליסטי שמשדר יופי טבעי, ללא מאמץ והשקעה..
אז איך עושים זאת?! עם מעט איפור אפשר ליצור מראה מושלם ומהפנט, להראות כל כך טבעית ורעננה. 
הבסיס לכל האיפור הוא עור עשיר ומטופח ולכן יש לטפל בעור לתוצאה מושלמת (פירסמתי מספר מדריכים בנושא. מוזמנות להציץ).
שלב ראשון, הוא קרם ניקוי הפנים ומריחת קרם מתאים לעור פנייך.
לאחר חמש דקות ניתן למרוח מייק אפ נוזלי ועדין על בסיס מים, בעזרת מברשת- מריחה עדינה וכמעט בילתי נראית (כמובן שזה תלוי בעור הפנים, אם יש פיגמנטים או פגמים רצוי להשתמש נקודתית על האיזור הרצוי עם מייק אפ בעל רמת הסתרה גבוהה יותר ולטשטש לשילוב עדין בין המיקאפים).
השתמשי בקונסילר עדין מתחת לעין ולמרוח עם מברשת(כמובן שלאלו שיש כהויות מומלץ להשתמש בקונסילר עם פגנט כתום ו/ או שכבה עבה יותר במידת הצורך).
הטקסטורה של המיק אפ והקונסילר צריכה להיות מאוד דקה ובלתי מורגשת.
במקום סומק השתמשי בסומק קרמי או באודם ורדרד עדין על תפוחי הלחיים במריחה עדינה לשלב את האודם/ סומק קרמי עם המייק אפ עד שתתקבל הצללה ורדרדה וטבעית.
האודם צריך להיות מט או מעט מבריק ולא מנצנץ ו/או ברק זוהר. בשלב זה רצוי לפדר אך ממש לא חייב- למראה מאוד טבעי- בשביל לקבל פידור שיקבע את האיפור וימנע הברקות במקומות לא רצויים אני משתמשת במברשת גדולה ומפזרת מעט פודרה באחידות של עור הפנים.

במקום מסקרה שחורה נעבור למסקרה שקופה שנותנת מראה טבעי לריסים כאילו לא שמת כלום על הריסים. ולמי שרוצה הכי טבעי- אפשר למרוח קרם על הריסים בעזרת מברשת ריסים או מברשת שיניים- ניתן לערבב עם הקרם מעט צללית לקבלת פיגמנט לריסים.
את הגבות רצוי להדגיש בעזרת עיפרון גבות פיגמנט הנותן מראה טבעי וגבה מושלמת, לכולנו יש קצת חורים ופגמים בגבות, הגבות נותנות מסגרת לכל הפנים ולכן רצוי להשקיע בגבה מסודרת שנותנת מראה מושלם לכל הלוק- ממליצה למלא את הגבה עם עיפרון גבות של ברנדה כריסטיאן( למי שמועניינת בעיפרון כזה מוזמנת ליצור איתי קשר בפרטי).
על השפתיים נמרח אודם ורדרד עם פיגמנט בהיר וטבעי ואפילו נוטה לשקוץ.
כמובן שאפשר לשחק עם הצבעים ולהחליט לשלב את המראה הטבעי עם אודם יותר דרמטי לערב או מעט צלליות מעושנות בעיניים כאשר יש לך אירוע מיוחד.

בנות- אתן מוזמנות לשלוח לי תמונות שלכן במייל והתמונה המנצחת עם האיפור המנצח תפורסם בשבוע הבא באתר-
GLATFASHION.
לשאלות, בקשות ומשלוח תמונות:
Makeup.klein@gmail.com
שלכן, שלי קליין



• התמונה מתוך מגזין
• ELLE





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה