יום שני, 15 בספטמבר 2014

L.A FACE מביאה את הטכנולוגיה הכי חדשה לעור הפנים שלך.


 

בנות יקרות השבוע אני מביאה איתי את הבשורה החדשה, מתיחת פנים בהרדמה מקומית ובשעתיים וחצי בלבד, והתוצאות? מדהימות!

לא מדובר בעוד קליניקה רגילה שבה מבצעים ניתוחים אסתטיים וגם לא בבית חולים, מדובר במרפאה קטנה ואינטימית שמתמחה בטיפולי פנים בלבד L.A FACE.



כולנו שמות לב לשינויים המתרחשים בעור הפנים מנזקי הגיל והאקלים, העור כבר לא הכי מתוח וחלק, יש קצת קמטים קצת נפילות עור, כולנו רוצות להראות יפות עם עור פנים חלק.

תמיד הפחיד אותי לחשוב על ניתוחים, הרדמה כללית ובכלל כלהאווירה המלחיצה מסביב.

שנכנסתי למרפאה של L.A FACE, ישר הבנתי שמדובר במשהו אחר, מקום המשדר רוגע ואינטימיות, מקום קסום ללא ספק. מקום זהמתמחה בטיפולי פנים, מציע טיפולי פנים חדישים עם הטכנולוגיה הכי מתקדמת. ניתוח מתיחת הפנים מתבצע בשעתיים וחצי בלבד ובהרדמה חלקית.



דניאלה, בעלת המקום עברה ניתוח כזה בלוס אנג'לס והבינה שלא ניתן להפריד בין הפן הרפואי לפן הנפשי, לצורך כך היא חיברה בין שני האלמנטים ויצרה טיפול מלא ושלם של גוף ונפש כאחד: טיפול רפואי-דרמטולוגי קוסמטי ממיטב הרופאים לצד ליווי צמוד של שיטת חשיבה חיובית Beautiful Minds של דניאלה גולן.

התהליך (בארה"ב נקרא PROCEDURE) כלל תהליך הרמת פנים, שיחזור קו הלסת, עפעפיים עליונות, תחתונות וסנטר מבוצע בהרדמה מקומית ואורך רק שעתיים וחצי כאשר, במהלך הניתוח המטופלת יכולה להאזין למוזיקת הרקע הנעימה ומסע אל תוך חיבור עצמי.

בקליניקה מוצעים טיפולי פנים כגון: טיפולים למיצוק, חידוש והצערת עור הפנים co2 fractional laserE-Prime, מילויים והזרקות בוטוקס.



בימים אלו הקליניקה מקבלת את האישורים הנדרשים על מנת לבצע גם את ניתוח הFACELIFT עצמו למי שחפצה בכך. הניתוחים ייעשו על ידי מנתחים ישראלים מומחים או ע"י מנתחים מלוס אנג'לס המגיעים במיוחד לארץ.

בנוסף קיימת האופציה ל  TOUR L.A. - מסע יופי לארץ היופי. טיסה ללוס אנג'לס לעבור את ה FACELIFT אצל טובי הרופאים בעולם שמתמחים אך ורק בפנים בשילוב נופש יוקרתי ותוכנית העצמה פנימית.



אני מזמינה אתכן לעבור את המסע המרגש הזה יחד עם הצוות המקסים ולצאת מחוזקת הן פנימית והן חיצונית. תרשי לעצמך כי מגיע לך להראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמך.

 

שלך,

שלי קליין

Makeup.klein@gmail.com

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה